Kirjoittaja Aihe: MYYTY: Mühle R89 Safety Razor ja läjä teriä  (Luettu 2188 kertaa)

porta

  • Kisälli
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Ostin n. kuukausi sitten Muhlen partahöylän kun sitä niin kehuttiin ihoystävälliseksi. Olen nyt kokeillut eri terillä ja tekniikoilla, mutta ei sovi minun iholle.
Tästä siis vähän käytetty Safety Razor ja läjä teriä halvalla. Osa teräpakkauksista on vajaita kun olen kokeillut eri teriä.
Partahöylä on siis Mühle R89 http://www.muehle-shaving.com/shop/classic/razors/1/safety_razor/77/8/R_89?lang=en
Terät tämmöiset (tuo ensimmäinen sample pack) http://connaughtshaving.com/popular.html


Hinta tälle setille olisi 30 euroa + mahdolliset postikulut.

Lisätiedot: anttinyman at gmail piste com

Tässä vielä kuvat jotka äsken otin:



Terät (Kuvassa ei ole kaikki teräpakkaukset vaan osa)



MYYTY



« Viimeksi muokattu: 05.12.11 - klo:10:30 kirjoittanut porta »

mvs

  • Kisälli
  • Viestejä: 28
    • Profiili
Vs: Myydään: Mühle R89 Safety Razor ja läjä teriä
« Vastaus #1 : 04.12.11 - klo:17:37 »
En nyt osta, mutta mitä vaahtoa olet käyttänyt? Uskoisin vahvasti että vika on tekniikassa tai vaahdossa. Olethan antanut terän vain nojata ihoa vasten etkä ole painanut sitä?

Ja jottei mene offtopiciksi:
Suosittelen märkäajoa ihan kaikille, halvempaa, nautinnollisemaa ja ihoystävällisempää.

porta

  • Kisälli
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: Myydään: Mühle R89 Safety Razor ja läjä teriä
« Vastaus #2 : 04.12.11 - klo:17:48 »
Käytän Prorason Ultra sensitive skin partasaippuaa ja se on kyllä ihan laatukamaa. En paina terää oikeestaan yhtään. Eri terillä ja toisella vaahdolla kokeilin eikä ole yhtä terve tulos kuin Fusionilla. Kaula punoitti ja täynnä haavoja ajon jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 04.12.11 - klo:17:55 kirjoittanut porta »

J. Toivanen

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: Myydään: Mühle R89 Safety Razor ja läjä teriä
« Vastaus #3 : 05.12.11 - klo:08:53 »
Tervehdys.
Sääli hienon höylän myyntiä. Itse ostin Edwin Jaggerin kromatun enkä ole katunut. Prorason mentolinen parranajovoide on joka kerta oma elämyksensä ja itsetehdyn partasudin nuppi tuntuu mukavalta kädessä. Usein on pakko tehdä kolme ajoa vain mielihyvän takia. Oikea tekniikka on kuitenkin tärkeä enkä koskaan aja vastakarvaan. Ajoa täytyy harjoitella. Jossain vaiheessa kokeilen varmaankin suoraa terää.

J.T.

porta

  • Kisälli
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: Myydään: Mühle R89 Safety Razor ja läjä teriä
« Vastaus #4 : 05.12.11 - klo:09:18 »
Partaa olen höylännyt n. 20 vuotta, joten uskon että osaan jo parranajon perusteet (En siis aja vastakarvaan). Olen kokeillut eri kulmia höylällä, mutta ei vaan onnistu. Kaula tulee täyteen haavoja vaikka kuinka ei painaisi höylää.

Tämä on vaan semmoinen homma että kaikki ei sovi kaikille ja Safety Razor ei sovi minun iholle.
Tästä syystä myyn tämän pois.

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Myydään: Mühle R89 Safety Razor ja läjä teriä
« Vastaus #5 : 05.12.11 - klo:09:39 »
Laitoin YV, tuleepahan testattua miten tuollainen toimii.
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

J. Toivanen

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: MYYTY: Mühle R89 Safety Razor ja läjä teriä
« Vastaus #6 : 05.12.11 - klo:18:43 »
Tervehdys.
En halunnut sentään vihjata, että et osaisi ajaa partaa. Olen pahoillani kommentista. Toteamukseni oli vain yleisluontoinen. Parran koostumus on toki meillä kaikilla erilainen.

J.T.

vhild

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 730
    • Profiili
Vs: MYYTY: Mühle R89 Safety Razor ja läjä teriä
« Vastaus #7 : 05.12.11 - klo:18:47 »
Minä olen pahoillani, etten huomannut tätä ilmoitusta aiemmin. :-(
"I, Sir, am an Englishman, and upon whatever ground I am standing, that ground by the Grace of God IS England."

J-ma

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 185
    • Profiili
Vs: MYYTY: Mühle R89 Safety Razor ja läjä teriä
« Vastaus #8 : 07.12.11 - klo:11:01 »
Voisinkin kaivaa kaapista oman safety razorini ja laittaa myyntiin.