Kirjoittaja Aihe: Alusvaatteet  (Luettu 87837 kertaa)

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #120 : 06.04.15 - klo:16:54 »
Parempi se MAN on alushousuissa kuin jonkin tuntemattoman henkilön nimi :D. No on mullakin ralphia, tommya ja calvinia alushousuissa mutta jos lähtee tarkemmin pohtimaan niin aika tyhmäähän se on.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #121 : 06.04.15 - klo:19:19 »
eikä itseasiassa kertaakaan ole naisen kanssa homma tyssännyt siihen kun MAN-logo on tullut esille.

Ei tyylifoorumilaiset naisia yleensä edes näe, joten toi on irrelevantti seikka.









^ Huumoria.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #122 : 06.04.15 - klo:19:38 »
^Ja sitten kun on naimisissa niin ei ole senkään vertaa väliä millasissa larpeissa sitä (himassa) vetää.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #123 : 06.04.15 - klo:21:09 »
^Ja sitten kun on naimisissa niin ei ole senkään vertaa väliä millasissa larpeissa sitä (himassa) on saamatta.

Fixah for You.

flashman

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 146
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #124 : 06.04.15 - klo:21:23 »
^Ja sitten kun on naimisissa niin ei ole senkään vertaa väliä millasissa larpeissa sitä (himassa) vetää.

Tuo oli toivottavasti vitsi...

Jokainen päivä kannattaa elää kuin olisi pääsemässä pesälle ekan kerran unelmiensa naisen kanssa.

kiitaja

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 112
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #125 : 07.04.15 - klo:12:20 »
Jokainen päivä kannattaa elää kuin olisi pääsemässä pesälle ekan kerran unelmiensa naisen kanssa.


Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #126 : 07.04.15 - klo:14:29 »
Minua on kauan kummastuttanut se, kun toimistolle tai kaupungille tai tapahtumiin kyllä laitetaan parempaa ylle, mutta kotona vedetään paljaalla tai löhöverkkareissa. Miksei läheisimpien ja rakkaimpien ihmisten vuoksi haluta nähdä tätä vaivaa? Eihän voi olla ylitsepääsemättömän tukalaa laittaa vaikka suoria housuja, kauluspaitaa ja sileää neuletta (ja vaikka vielä niitä MAN BASIC -kalsonkeja) kotona ylle. On tästä kai jossain kotiasuketjussa aiemmin jo jauhettu, mutta aihe kiinnostaa.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #127 : 07.04.15 - klo:14:33 »
Joo vaimo jaksaa aina huomattaa että olisipa mulla kolmiosainen puku päällä kun ollaan himassa ja esim. katsotaan leffaa..

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #128 : 07.04.15 - klo:15:25 »
Minua on kauan kummastuttanut se, kun toimistolle tai kaupungille tai tapahtumiin kyllä laitetaan parempaa ylle, mutta kotona vedetään paljaalla tai löhöverkkareissa. Miksei läheisimpien ja rakkaimpien ihmisten vuoksi haluta nähdä tätä vaivaa? Eihän voi olla ylitsepääsemättömän tukalaa laittaa vaikka suoria housuja, kauluspaitaa ja sileää neuletta (ja vaikka vielä niitä MAN BASIC -kalsonkeja) kotona ylle. On tästä kai jossain kotiasuketjussa aiemmin jo jauhettu, mutta aihe kiinnostaa.
No itse ainakin pukeudun kotona aina samalla tavalla kuin asiakastapaamisiin tai illanveittoihin. Se on ON/OFF, päivä alkaa siitä kun laittaa vaatteet päälle ja sama se on sitten kerralla laittaa ne "ykköset" päälle. Toki nuo mun "ykköset" ei oo kolmirivinen puku vaan siistit housut, kauluspaita/neule jne. Paljon parempi fiilis kotonakin hengailla mittatilaus ocbd päällä, kun mukavuudeltaan se kuitenkin vastaa melkein t-paitaa.

Joskus toki se "herääminen ja päivän aloittaminen" venyy myöhempään, jolloin hengailee pitempään ns. löhöverkkareissa. Miten muilla?

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #129 : 07.04.15 - klo:16:22 »
Minua on kauan kummastuttanut se, kun toimistolle tai kaupungille tai tapahtumiin kyllä laitetaan parempaa ylle, mutta kotona vedetään paljaalla tai löhöverkkareissa. Miksei läheisimpien ja rakkaimpien ihmisten vuoksi haluta nähdä tätä vaivaa? Eihän voi olla ylitsepääsemättömän tukalaa laittaa vaikka suoria housuja, kauluspaitaa ja sileää neuletta (ja vaikka vielä niitä MAN BASIC -kalsonkeja) kotona ylle. On tästä kai jossain kotiasuketjussa aiemmin jo jauhettu, mutta aihe kiinnostaa.

Kotona ei tarvitse pukeutua säätä tai kylmyyttä vastaan ja aina välillä tulee tongittua jotain komeroita, käytyä vintillä, dyykattua pöydän alle tai lipaston taakse fiksaamaan jotain kytkentää tai muuta. Siksi kotona päälläni on yleensä college-housut tai shortsit ja t-paita. Välillä farkut tai cargot eli samaa perusjuttua mitä #katutyylit hengessä tulee käytettyä ulkonakin. Ei mulla mitään pieruverkkareita ole mutta en toisaalta prässihousuja tai silitettäviä paitojakaan jaksa kotosalla pitää koska en niitä aina ihmisten ilmoillakaan käytä. Lisäksi täällä on aina aika lämmin, kiva siinä sitten istua joku leffamaratoni kulmahousut jalassa.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #130 : 07.04.15 - klo:18:10 »
Minua on kauan kummastuttanut se, kun toimistolle tai kaupungille tai tapahtumiin kyllä laitetaan parempaa ylle, mutta kotona vedetään paljaalla tai löhöverkkareissa. Miksei läheisimpien ja rakkaimpien ihmisten vuoksi haluta nähdä tätä vaivaa? Eihän voi olla ylitsepääsemättömän tukalaa laittaa vaikka suoria housuja, kauluspaitaa ja sileää neuletta (ja vaikka vielä niitä MAN BASIC -kalsonkeja) kotona ylle. On tästä kai jossain kotiasuketjussa aiemmin jo jauhettu, mutta aihe kiinnostaa.

Voihan sitä lounge-hengessäkin pukeutua ihan siististi ja tilanteen mukaisesti. Jos asun tavoitteena on toimia ruuanlaitossa, kodin askareissa ja lasten leikeissä, niin vaatimukset poikkeavat aika tavalla työpaikasta tai kaupungilla asioinnista. Ja onhan se kohteliasta perheellekin viestittää viettävänsä vapaa-aikaa oman perheen kesken.

Happy Happy Joy Joy

  • Kisälli
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #131 : 07.04.15 - klo:18:32 »
Parempi se MAN on alushousuissa kuin jonkin tuntemattoman henkilön nimi :D. No on mullakin ralphia, tommya ja calvinia alushousuissa mutta jos lähtee tarkemmin pohtimaan niin aika tyhmäähän se on.

Heh. Mulla on ollut alushousuissa ehdoton kriteeri, että kuminauhassa ei munien yläpuolella tai muutenkaan ole mitään logoa tahi muuta tekstiä. Niistä tulee jotenkin vähän tyhmä olo. Joskus olen jopa irrotellut niitä logoja. Siksi olin iloinen, kun löysin viimein pelkistetyt Hanrot, joita oon nyt käyttänyt varsin tyytyväisenä.

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #132 : 07.04.15 - klo:20:01 »
Hanron kama näyttää varsin asialliselta!

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #133 : 07.04.15 - klo:22:30 »
Minua on kauan kummastuttanut se, kun toimistolle tai kaupungille tai tapahtumiin kyllä laitetaan parempaa ylle, mutta kotona vedetään paljaalla tai löhöverkkareissa. Miksei läheisimpien ja rakkaimpien ihmisten vuoksi haluta nähdä tätä vaivaa? Eihän voi olla ylitsepääsemättömän tukalaa laittaa vaikka suoria housuja, kauluspaitaa ja sileää neuletta (ja vaikka vielä niitä MAN BASIC -kalsonkeja) kotona ylle. On tästä kai jossain kotiasuketjussa aiemmin jo jauhettu, mutta aihe kiinnostaa.

Kokemukseni mukaan vaimo pitää siitä, että näen hänen vuoksensa vaivaa - olipa asia about mikä tahansa. Varmaan on hyvä, jos puolisot pukeutuvat vapaallakin jotenkin samantasoisesti.
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #134 : 08.04.15 - klo:17:51 »
Ja minkäs sitä voi kun kuulemma näyttää parhaalta boksereissa ja ylävartalo öljyttynä?