Keikari > Asut ja pukineet

Alusvaatteet

<< < (2/35) > >>

Franck Gaultier:
^sama

Tommi:
Varustelekan tarjonta on seurannassa, mutta tällä hetkellä heiltä ei löydy 100% merinovillaisia kalsareita hyvään hintaan. Kiitos jo tulleista vinkeistä, mutta tekniset alusasut ovat nyt poissuljettua tavaraa. Ensinnäkin kyse on periaatepäätöksestä välttää keinokuituja ja haluan päästä kokeilemaan merinoa tässä yhteydessä.

Olen Juban kanssa samaa mieltä, että kyllä pitkät kalsarit ovat kuumat, vaikka olisivat mitä Skynet-Texiä.

Zildjiar:

--- Lainaus käyttäjältä: Tommi - 28.11.11 - klo:17:39 ---Varustelekan tarjonta on seurannassa, mutta tällä hetkellä heiltä ei löydy 100% merinovillaisia kalsareita hyvään hintaan. Kiitos jo tulleista vinkeistä, mutta tekniset alusasut ovat nyt poissuljettua tavaraa. Ensinnäkin kyse on periaatepäätöksestä välttää keinokuituja ja haluan päästä kokeilemaan merinoa tässä yhteydessä.
--- Lainaus päättyy ---
Oletko silkkisiä harkinnut? Mulla on yhdet silkkiset tykit käytössä ja ovat kyllä siinä tarkoituksessa parhaat, mitkä mulla on ikinä ollut.

Tommi:

--- Lainaus käyttäjältä: Zildjiar - 28.11.11 - klo:17:50 ---Oletko silkkisiä harkinnut? Mulla on yhdet silkkiset tykit käytössä ja ovat kyllä siinä tarkoituksessa parhaat, mitkä mulla on ikinä ollut.

--- Lainaus päättyy ---

Silkkiset tykit? Hmmmh... Eipä ole tullut mieleen. Kuulostaa itse asiassa niin eksentriseltä, että en välttämättä viitsisi kertoa avovaimolleni ostaneeni silkkikalsarit. ;)

Mitkä ovat silkkikalsareiden hyödyt? Eikö silkki ole kuitenkin aika huono materiaali kestämään kulutusta?

Alex Entwistle:
Kyllä Tommi tekokuiduilla on paikkansa liikunnallisissa aktiviteeteissä. Itsellä on urheilukalsareina käytössä Mil-Tecin Sports boksereita ja tykkejä. Kuivuvat nopeasti eivätkä ole keinokuituisiksi mitään inhottavia iholle.

Itsellä on myös paha ongelma kylmimpinä aikoina ongelma alapään hikoilun kanssa pitkiä kalsareita käytettäessä. Kun ulkona on 20 astetta pakkasta ja luokassa saman verran lämmintä, niin pitkät kalsarit ovat aika sietämättömät. Tämän kanssa pitää varmaan vain elää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta