Kirjoittaja Aihe: Alusvaatteet  (Luettu 87391 kertaa)

barcelona

  • Vieras
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #15 : 28.11.11 - klo:19:43 »
Heh, aika räyheet! reilu kolmekymmentä vuotta sitten olisin ollut aika innoissani moisista alkkareista.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #16 : 28.11.11 - klo:20:07 »
Löytyisiköhän sellaiset, joissa lukisi takana "Live long and prosper"...

Kosmonautti

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 110
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #17 : 28.11.11 - klo:20:26 »
Löytyisiköhän sellaiset, joissa lukisi takana "Live long and prosper"...

Takatekstiä ei löytynyt, käykö tämä:


Ekan sivun Mons Royalet ovat hienot, menee harkintaan. Firmalla on kivoja vaatteita myös naisille...

atas

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 526
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #18 : 28.11.11 - klo:20:33 »
Tämä saattaa kuulostaa oudolta mutta yksi varteenotettava vaihtoehto on hankkia esim. Wolfordin naisten merinosukkahousut jolloin samalla saa myös sukat. Eivät ole yhtä paksut kuin merinovillaiset miesten urheilukäyttöön tarkoitetut alusasut ovat joten hyvinkin voisi mennä puvun alla. Itse en ole moiseen sortunut mutta ystäväni on. Meni kauppaa ja myyjän ilme ei värähtänytkään kun itselleen näitä pyysi.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #19 : 28.11.11 - klo:20:35 »
^^ loistavat :)

Zildjiar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 277
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #20 : 28.11.11 - klo:21:19 »
Oletko silkkisiä harkinnut? Mulla on yhdet silkkiset tykit käytössä ja ovat kyllä siinä tarkoituksessa parhaat, mitkä mulla on ikinä ollut.

Silkkiset tykit? Hmmmh... Eipä ole tullut mieleen. Kuulostaa itse asiassa niin eksentriseltä, että en välttämättä viitsisi kertoa avovaimolleni ostaneeni silkkikalsarit. ;)

Mitkä ovat silkkikalsareiden hyödyt? Eikö silkki ole kuitenkin aika huono materiaali kestämään kulutusta?
Kyllähän noi käytössä nyppyyntyy housua vastaan olevasta pinnasta, mutta väliäkö tuolla, kun ne siellä housujen alla kokoajan piilossa ovat ja ei niitä edes itse näe. Mitä noista nyt suoraa hyötyä on, niin poistavat kylmän päällyskankaan kosketuksen iholta ja sillä tavoin antavat lämpimän tunteen, mutta hengittävät hyvin ja ovat kuitenkin niin kevyet ja hyvin hengittävät, että sisällä ollessa hikoilu tai lämpökuorma ei juurikaan nouse.

starsailor

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 353
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #21 : 29.11.11 - klo:09:02 »
Ajattelin itse ostaa Ruskovillan merinovillakalsarit, kunhan pääsen katsomaan kokoja liikkeeseen. Ainakin Ruskovillan lasten merinovillalaatu vaikuttaa hyvältä, joten sen 55-59e voi hyvin maksaa alushousuista. Saman verran joutuu maksamaan Varustelakassa tuotteista ja niissä voi olla ties mitä sekoitekankaita ja osa on Kiinassa valmistettuja. Tekniset 100% keinokuitu kalsarit tosin jo löytyy ja nekin ovat hyvin lämpöä pitävät, mutta olisi pitänyt ihan periaatteesta ostaa heti merinovillainen kerrasto.

Plainwhitetee

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 369
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #22 : 29.11.11 - klo:10:32 »
Jo sanoista "tekniset kalsarit" minulle tulvahti pää täyteen niin vastenmielistä juustonhajua, että piti avata kämpän ikkunat.  Kyllä nämä muovikuidut on ilkeää ihmisten huijaamista, kun maailmassa on villaakin.

Minulla samaa suunnitelmaa kuin starsailorilla, kävin jo siinä Fredan ja Eerikin kulman liikkeessä tutustumassa valikoimiin.
- Voi voi. Tämä kaikki on niin ohimenevää. (Paddington)

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #23 : 29.11.11 - klo:12:56 »
Heh, aika räyheet! reilu kolmekymmentä vuotta sitten olisin ollut aika innoissani moisista alkkareista.

Nykyään enemmän norsukalsarilinjoilla?
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #24 : 29.11.11 - klo:14:09 »
konda, nyt vähän rotia noiden viestien sisältöön. Tiedät varmaankin miksi poistin tämän yhden, jonka paikalle tämä teksti asettuu.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #25 : 29.11.11 - klo:14:13 »
^koska mielestäni muukin materiaali kuin villa voi olla alushousuissa hyvää, se ei ole mainitsemisen arvoista? Olin muuten juuri muokkaamassa viestiä kun poistit sen. Kiitos.

Sama teksti siis uudelleen tässä alla, kuten sitä olin muokkaamassa:

Nyt juuri jalassa tekniset boxerit. Sanoin aluksi Craft, mutta eiväthän nämä tänään olevat Craftit olekaan. En näe miten villaiset olisivat millään tavoin paremmat. Nämä hengittävät ja ovat erittäin mukavat jalassa. Ovat myös aivan riittävän lämpimät ja menevät tykkien alle. Eivät käänny jalassa kuten monet bokserit, esim itselläni BG:t, tekevät.

Toki villaiset ovat hyviä ja myös mukavat jalassa. Sitä en lähde kiistämään, koska pidän sellaisista itsekin.


« Viimeksi muokattu: 29.11.11 - klo:14:25 kirjoittanut konda »

Heppikissa64

  • Vieras
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #26 : 29.11.11 - klo:15:46 »
Itse käytän talvella kun on pakkasta on vähemmän kuin 25 astetta, pikkukalsareita(briefs tms) ja niiden päällä juuri noita ruskovillan pitkiksiä. Ruskovillaisia ei tarvitse eikä saakaan pestä usein, tuuletus riittää...pikkikset vuotoja ja roiskeita varten...

Sukkiksiin en ole (vielä) hairahtunut

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #27 : 29.11.11 - klo:20:56 »
Sen verran materialeista että ainakin omassa lajissani eli pyöräilyssä villan hankauskestävyys alusvaatteissa voisi olla parempi. Keinokuituiset eivät ole alkaneet haista, kun ne pesee säännöllisesti pesuohjeista piittaamatta riittävän kuumassa (60 astetta) ja tarvittaessa etikkaa voi käyttää esikäsittelyssä (ei ole juuri tarvinnut) tai huuhteluaineen tapaan (satunnaisesti).
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Eemil

  • Kisälli
  • Viestejä: 33
    • Profiili
Vs: Alusvaatteet
« Vastaus #28 : 30.11.11 - klo:12:04 »
Mainittakoon, että Dressm...eh, sielläjostaeimitänhyvääsanomistaole, on myös merinovillaisia miesten alusvaatteita hyvinkin kilpailukykyiseen hintaa. Laadusta ei uskalla vielä sanoa mitään, ohuita kun ovat.

Eikös merinovillaisia kalsareita pidä tuulettaa parvekkeella. Itse jonkin aikaa harkitsin 3 kalsaria 2 hintaan jolloin niitä voisi kierrättää ja pitää aina parvekkeella tuulettumassa kahta kalsaria kun yhdet ovat käytössä. Toisaalta kaikki ohikulkevat naapurit näkisivät aina 1. kerroksen parvekkeelle ja rivin kalsareita roikkumassa muuten siistien parvekekalusteiden lisäksi.

Eli kyllä edelleenkin pitää tyytyä puuvillakalsareihin ja kerrastoihin jotka voi pestä pesukoneessa ja säilyttää vaatekaapissa. Ne ovat riittävän lämpimiä ja mukavia ja niillä pärjäsi parin viime talvenkin kovat pakkaset ihan hyvin.

Löytyykö suosituksia laadukkaista puuvillakerrastoista? Esim. Black Horsen laatu on selvästi laskenut, nykyiset nukkaantuvat jo parissa vuodessa enemmän kuin vanhat black horset ovat nukkaantuneet 10 vuoden aikana.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Alusvaatteet
« Vastaus #29 : 30.11.11 - klo:12:23 »
Keinokuidussa tosiaan etikka aina joskus on ihan hyvä idea.

Sent from my HTC Desire Z. Please excuse my brevity.