Mitä juot/syöt nyt?

Aloittaja konda, 11.11.11 - klo:21:27

« edellinen - seuraava »

Farmer John

Legenda
Kirjattu
Kiitoksia! Ei ole ammattitaustaa kummallakaan. Ruokapuoli on mun hoitamaa, vaimo tykkää enemmän leipomisesta. Joku 3-4 vuotta olen nyt ruoanlaittoa harrastanut ja esim. tässä menussa kaikki oli uutta poislukien itsestäänselvyydet (possu, laatikot, riisipuuro). Kokeileminen on kivaa ja tällä kertaa suurin osuma oli toi retiisivaahto lakrtisijuurella maustettuna. Se maistui hyvältä jo pelkältään mutta lohen kanssa muodosti aivan mahtavan yhdistelmän.

Salama

Auktoriteetti
Kirjattu
Ehditkö itse syömään ollenkaan? Nuohan ovat aivan pro-tason juttuja, keittiössä pitää kiirettä?

Farmer John

Legenda
Kirjattu
Ihan hyvin ehdin itse syömään muiden kanssa. Olin tehnyt valmisteluja parina edellisenä päivänä ja käytännössä koko joulupäivän. Kun illallinen alkoi ei minun tarvinnut tehdä enää muuta kuin ruskistaa sisäfile juuri ennenkuin kohokkaat tulivat uunista ja laittaa se uuniin lanttu-/porkkanajuttujen kanssa sekä viimeistellä lohet pannulla. Ja tämän lisäksi toki lautasille asettelu. Tämä illallinen olikin hyvä harjoitus juuri tuosta suuresta ruokalajien määrästä johtuen jolloin esivalmistelut olivat tärkeämpiä kuin aiemmin.

flashman

*
Edistynyt
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Farmer John - 26.12.14 - klo:20:29
Ruokapuoli on mun hoitamaa, vaimo tykkää enemmän leipomisesta.

Melko lailla samat sävelet meilläkin.

RAW

Kisälli
www.wikstedt.fi
Kirjattu
Tänään maailman yksinkertaisin ja yksi parhaista pöperöistä. Lapissa kun ollaan niin jatketaan porolla... Huomenna vähän enemmän hienostellen. Etuselkä ja lapa tuhottu. Seuraavaksi kylki ja ehkä sisäfile.

Salama

Auktoriteetti
Kirjattu

RAW

Kisälli
www.wikstedt.fi
Kirjattu
Jos joku muuta mieltä, niin on väärässä :)

Wolf

Yleisvalvoja
Legenda
Sijainti: Lohja
Kirjattu
F.Fellini pitkästä aikaa Trattoria Libaussa Berliinissä

Farmer John

Legenda
Kirjattu
Nappasin tiistaina alennuskinkun pakastealtaasta josta tuli edullista pulled porkia esim. pitan sisään.

Laurentius

Legenda
Kirjattu
^ Oi-joi ja naminam. Itse joudun tyytymään tällä hetkellä vain gintoniciin.

puu

Legenda
Kirjattu
Miten niin VAIN gintoniciin?
Aterioista parhain.

Farmer John

Legenda
Kirjattu
Tänään meni vikat kinkusta tehdyt nyhtöpossut. Pulled pork sandwitch itsetehtyyn ciabattaan, jossa possun lisäksi kastike majoneesista (itsetehtyä tietty), kermaviilistä, paahdetusta paprikasta ja chipotle chilistä, cheddaria, punasipulia, kurkkua, tomaattia, salaattia ja kokojyväsinappia.

RAW

Kisälli
www.wikstedt.fi
Kirjattu

moonshine

Auktoriteetti
Kirjattu
Tässähän tulee nälkä. Asiallista.

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu
^^Miten olet kikkaillut keltuaisen noin?