Kirjoittaja Aihe: Sprezzatura-ketju  (Luettu 48229 kertaa)

Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili
Vs: Sprezzatura-ketju
« Vastaus #30 : 03.11.11 - klo:11:24 »
Itse kyllä näen "limaisen takatukka" / elähtänyt playboy -lookin omalla tavallaan jopa tavoiteltavana vanhemmalla iällä.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Sprezzatura-ketju
« Vastaus #31 : 03.11.11 - klo:11:26 »
Itse kyllä näen "limaisen takatukka" / elähtänyt playboy -lookin omalla tavallaan jopa tavoiteltavana vanhemmalla iällä.

+1.


Dan-D

  • Vieras
Vs: Sprezzatura-ketju
« Vastaus #32 : 03.11.11 - klo:11:33 »
Siitä lookista olen ihan samaan mieltä minäkin.  Ei siihen tarvitse kuitenkaan sprezzaa sotkea.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Sprezzatura-ketju
« Vastaus #33 : 03.11.11 - klo:11:38 »
Meinasi unohtua....







En ole pitänyt Agnellia juuri minään mutta näissä kuvissahan ukko on ihan tyylikäs. Täysin eri planeetalta kuin nuo kolumbialaisen pulverin pilaamat seuraajansa.

(Dan-D: huomasitko, totesin jotain postitiivista. Mulla taita olla nami nami -päivä.)
get your kicks on route six six six

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Sprezzatura-ketju
« Vastaus #34 : 03.11.11 - klo:11:40 »
Itse kyllä näen "limaisen takatukka" / elähtänyt playboy -lookin omalla tavallaan jopa tavoiteltavana vanhemmalla iällä.

Mä näen ennemmin vaikka kuolemisen tavoiteltavana.

Live fast die young-ish cut yer mullet.
get your kicks on route six six six

Dan-D

  • Vieras
Vs: Sprezzatura-ketju
« Vastaus #35 : 03.11.11 - klo:11:49 »
(Dan-D: huomasitko, totesin jotain postitiivista. Mulla taita olla nami nami -päivä.)

Mittaa hyvä mies kuume.  Kuulostaa sen luokan sairaudelta, että jälkitaudin murtamana diggaat vielä houreisena kaikkia suomalaisia poliitikkoja, Björn Wahlroosia, Prinssi Danielia, David Beckhamia, Pitti Uomoa, Lapoa kavereineen ja vielä hankit aimo kasan kireitä ja liian lyhyitä housuja, puuhelmiä, kontrastikauluksia sekä liituraitaa, ja hommaat ompelijan ottamaan kaikki sack-takkisi vyötäröltä kunnon darteilla sisään oikein kireäksi ampiaisvyötäröksi.

Sitä ei sitten kestä Erkkikään.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Sprezzatura-ketju
« Vastaus #36 : 03.11.11 - klo:12:01 »

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Sprezzatura-ketju
« Vastaus #37 : 03.11.11 - klo:13:08 »
Tyylitajua pitäisi myydä säkeittäin.
Tarpeeksi härski tyyli on ihan kunnioitettavaa, mutta suurimmalla osalla tämän ketjun jannuista mopo on lähtenyt käsistä vaikka ei ole osattu mopoa edes käynnistää.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Sprezzatura-ketju
« Vastaus #38 : 03.11.11 - klo:14:39 »
suurimmalla osalla tämän ketjun jannuista mopo on lähtenyt käsistä vaikka ei ole osattu mopoa edes käynnistää.

Voi kai sen näinkin nähdä...

Potemkinin kulissit

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 166
    • Profiili
Vs: Sprezzatura-ketju
« Vastaus #39 : 03.11.11 - klo:14:54 »
Foorumi kaipaa Ivylle omaa ketjua, jossa mies voi antaa sanallisen palautteen ja analyysin eri säikeisiin tyrkätyistä kuvista.

En ole pitänyt Agnellia juuri minään mutta näissä kuvissahan ukko on ihan tyylikäs. Täysin eri planeetalta kuin nuo kolumbialaisen pulverin pilaamat seuraajansa.

(Dan-D: huomasitko, totesin jotain postitiivista. Mulla taita olla nami nami -päivä.)

Ivylle voidaan antaa yksinoikeus käyttää D.V.B.A -leimasinta, jolla läiskiä hyvinä päivinä :D
D.V.B.A = Darth Vader Barely Approves.
Travis Bickle was a man who stood up.

Jal

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 226
    • Profiili
Vs: Sprezzatura-ketju
« Vastaus #40 : 03.11.11 - klo:16:54 »
suurimmalla osalla tämän ketjun jannuista mopo on lähtenyt käsistä vaikka ei ole osattu mopoa edes käynnistää.

Voi kai sen näinkin nähdä...

Niin. Vaikka olisi mitä mieltä esimerkiksi Linon tukasta, lärvistä tai sprezzasta, niin onhan nuo yhdistelmät pääasiassa erittäin hyviä. Myös edellisellä sivulla Chuckin listaamien jamppojen istuvuudet ja värivalinnat pääsääntöisesti lähellä kiitettävää(oma mielipiteeni).

Tässä taitaa painaa aika paljon kulttuurilliset erot suomalaisen ja italialaisen miehen välillä.

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Sprezzatura-ketju
« Vastaus #41 : 03.11.11 - klo:16:57 »
Foorumi kaipaa Ivylle omaa ketjua, jossa mies voi antaa sanallisen palautteen ja analyysin eri säikeisiin tyrkätyistä kuvista.

En ole pitänyt Agnellia juuri minään mutta näissä kuvissahan ukko on ihan tyylikäs. Täysin eri planeetalta kuin nuo kolumbialaisen pulverin pilaamat seuraajansa.

(Dan-D: huomasitko, totesin jotain postitiivista. Mulla taita olla nami nami -päivä.)

Ivylle voidaan antaa yksinoikeus käyttää D.V.B.A -leimasinta, jolla läiskiä hyvinä päivinä :D
D.V.B.A = Darth Vader Barely Approves.

Väärin. Darth Vader lätkii I.M.B.A -leimasinta.
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Sprezzatura-ketju
« Vastaus #42 : 03.11.11 - klo:16:59 »
...tästä ketjusta on muodostunut hupaisin lisä foorumille pitkään aikaan. Huutomerkkejä!
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Sprezzatura-ketju
« Vastaus #43 : 03.11.11 - klo:17:02 »
^Foorumi selkeästi huutaa ketjua, jossa saisi aivan vapaamuotoisesti rölöttää. Jonkinlainen itse itseään tyhjentävä vapaamuotoinen ketju olisi kova.
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Sprezzatura-ketju
« Vastaus #44 : 03.11.11 - klo:17:07 »
suurimmalla osalla tämän ketjun jannuista mopo on lähtenyt käsistä vaikka ei ole osattu mopoa edes käynnistää.
Voi kai sen näinkin nähdä...

Niin. Vaikka olisi mitä mieltä esimerkiksi Linon tukasta, lärvistä tai sprezzasta, niin onhan nuo yhdistelmät pääasiassa erittäin hyviä. Myös edellisellä sivulla Chuckin listaamien jamppojen istuvuudet ja värivalinnat pääsääntöisesti lähellä kiitettävää(oma mielipiteeni).

Tässä taitaa painaa aika paljon kulttuurilliset erot suomalaisen ja italialaisen miehen välillä.

Tai sitten se, että viestit voi tulkita aika pahasti eri tavalla kuin ne on tarkoitettu tulkittaviksi ;)
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.