Hintatasomme on edullinen. Emme kuitenkaan halua profiloitua halpavalmistajaksi - tuotteidemme laatu on siihen nähden liian korkea. Tämän johdosta tulemme tarkistamaan hintojamme selkeästi ylöspäin kesäkuun alusta alkaen. Hinnat tulevat tästä huolimatta edelleen olemaan kilpailukykyisiä jopa vastaavanlaatuisten valmisvaatteiden kanssa.
En nyt jaksaisi alottaa mitään "nyyh nyyh olen köyhä" -valitusvirttä, mutta pakko silti vaan ilmaista tyytymättömyyteni tätä Herrainpukimon nostetaan hintoja tästä ikuisuuteen -strategiaa kohtaan.
Muistan, kun puvut tulivat pukimon valikomaan ja katselin silloin valikoimaa unelmoiden - hinnat tuntuivat erittäin järkeviltä ja olin varma siitä, että ostaisin puvun vielä lähitulevaisuudessa. Sen jälkeen olen kuitenkin valitettavasti seurannut hintojen rakettimaista nousua, ja opiskelijana tulojeni nousu ei ole pysynyt sen perässä. Ja paha makuhan siitä on jäänyt.
Te pojat olette varmaan laskelmanne tehneet, en epäile sitä, varmasti tiedätte paremmin - tyydyn vain toteamaan sen itsestäänselvän asian, että jos nykyinen halvin puku on 725 euroa ja siihen tulee korotus, niin se käytännössä hinnoittelee pois kaikki pieni-/keskituloiset, jotka eivät käytä pukua päivittäin ja joille istuva puku ei ole investointi arkipäivän mukavuuteen.
Ja siis, onhan se täysin ok profiloida itsensä premium-luokkaan (myös hinnan osalta), mutta mä en ehkä vaan täysin ymmärrä sitä, miksei voisi olla jotain reilumpaa segmentointia hinnan suhteen. Onko Suomessa todella niin paljon konsultteja, pankkiireja, lakimiehiä, ylintä johtoa, että kannattaa hilata sen puvun hinta tuhanteen euroon? Netti on tietty täynnä halpavalmistajia eikä niiden kanssa kannata kilpailla, mutta ei Pukimo luotettavana kivijalkaliikkeenä niin tekisikään vaikka halvimman puvun hinta olisi se reilu 500 euroa vrt. netissä toimivien halpapukujen epämääräiset verkkokaupat joista ei kukaan uskalla hyvällä omatunnolla mitään ostaa. Mutta ei tonnin pukuakaan voi hankkia enää juhlakäyttöön...
Ja tosiaan anteeksi avautuminen, en mä taida olla (tällä hetkellä) teidän kohderyhmää anyway, mut pakko vaan saada sanoa mielipiteeni tästäkin asiasta. Hyväähän työtä te teette ja toivon teille vilpittömästi tulevaisuudessa kaikkea hyvää.