Kirjoittaja Aihe: Ab Suomen Herrainpukimo Oy  (Luettu 788294 kertaa)

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1515 : 29.04.16 - klo:14:12 »
Muokkaus: Pukimon mittapaita kiinnostaisi, mutta alla ihmettelyä sen alhaisesta pesulämpötilasta perusteineen ja siitä, miksi räkkipaita on toistaiseksi vienyt voiton. Ehkä olisi syytä parantaa tapoja tämän suhteen.

Stenströmin pesulämpötila 60 ja slim fitin verrattain hyvä istuvuus ovat syitä, joiden takia olen niihin päätynyt. 30 asteen pesulämpösuosituksen paita jää kauppaan. Kokemuksen mukaan pitkän työmatkapäivän tai toimistopäivän ja siihen päälle iltamenon jälkeen paidan kauluksen ja kalvosimien puhdistuminen vaatii tätä. Varsinkin jos on solmio kaulassa ja ranskalaiset kalvosimet ja valkoinen tai vaalea paita.

Takaamme, että paidat voi ongelmitta pestä 40 asteessa jatkuvasti - teemme itsekin niin. Kangasvalmistajien mukaan 30 asteen ohjeistukselle ei ole mitään perusteita, nähtävästi kyse on vain paitavalmistajan käytännöstä. En katso pahasti 60 asteen pesuakaan ja nappaisen omani sellaiseen aina kun on tarvis.
Kaikki villa tottelee rautaa.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1516 : 29.04.16 - klo:14:38 »
^ Hyvä. Pitänee speksailla. Kolleega kehui palvelua.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1517 : 30.04.16 - klo:11:39 »
Kahvetta, simaa ja munkkeja tänään 12-16.

Ja vähän Salvador Dalí:n taidetta päälle.

http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

Vintage-mies

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1518 : 23.05.16 - klo:19:45 »
HP:n mitta-chinojeni kanssa kävi katastrofi: Olin ulkomailla sporttibaarissa katsomassa Suomen välierämatsia. Ahtaudessa ja kiihkeässä tunnelmassa sain syliini BBQ-annoksen jämät sillä seurauksella, että housut ovat nyt aika surullisen näköiset.

Vein ne kemialliseen pesuun, kun pesuohjelapussa on vesipesu kielletty. Mikä avuksi jos kemiallinen pesu ei auta? Onko tosiaan näin, ettei housuja voi vesipestä?

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1519 : 23.05.16 - klo:23:07 »
HP:n mitta-chinojeni kanssa kävi katastrofi: Olin ulkomailla sporttibaarissa katsomassa Suomen välierämatsia. Ahtaudessa ja kiihkeässä tunnelmassa sain syliini BBQ-annoksen jämät sillä seurauksella, että housut ovat nyt aika surullisen näköiset.

Vein ne kemialliseen pesuun, kun pesuohjelapussa on vesipesu kielletty. Mikä avuksi jos kemiallinen pesu ei auta? Onko tosiaan näin, ettei housuja voi vesipestä?

Hei,

K.o. chinoihin lienee jostain syystä livahtanut tavallisten housujen pesulappu. Chinot voi pestä 40 asteessa ja silittää kahden pisteen silityksellä aivan ongelmitta.

Olemme pahoillamme sekaannuksesta, laitoin juuri tämän johdosti sähköpostin valmistajalle jotta olisi huolellisempi lappujen kanssa.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Andi

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 95
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1520 : 02.06.16 - klo:14:28 »
Kehottaisin että kauppa ei erittele millä näkemyksillä asiakas on tervetullut. Palautteen antoi entinen asiakas.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1521 : 02.06.16 - klo:16:50 »
Kehottaisin että kauppa ei erittele millä näkemyksillä asiakas on tervetullut. Palautteen antoi entinen asiakas.

Toteaisin, että Ab Suomen Herrainpukimo Oy ei ole eritellyt asiakkaiden näkemyksiä eikä sortteerannut asiakkaita näkemystensä mukaan. Oletan tämän liittyvän toiseen liikkeeseen, jolla ei ole suoraan mitään tekemistä Ab Suomen Herrainpukimo Oy:n kanssa.

Työntekijöillämme ja johdollamme on toki mielipiteet mm. politiikasta, mutta ne eivät vaikuta asiakkaiden kohteluun.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Andi

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 95
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1522 : 03.06.16 - klo:13:34 »

Käyttäjä 'tuc' Facebookissa:

"Kauppaketjulla on oikeus valita kauppiaansa. Meillä on myös oikeus valita asiakkaamme, ja yhtäkään Rajat kiinni -rasistia ei meillä kaivata. Ei Turussa, ei Tampereella, ei Helsingissä eikä verkkokaupassa.

Myöskään muissa yrityksissäni ei tarvitse rasistien saati uusnatsien asioida."

Sanon vain että tässä maassa on monta jotka kannattavat selvästi tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa jotka eivät katso hyvällä tällaista antifa-henkistä nimittelyä etenkään kun se tulee kaupan suunnalta joka kaiken järjen mukaan yrittäisi pysyä neutraalina.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1523 : 03.06.16 - klo:15:11 »
Jos joku kokee olevansa uusnatsi tai rasisti, kannattaa ottaa yhteyttä minuun. Voin lunastaa tuotteemme häneltä takaisin henkilökohtaisella rahallani. En halua, että yksikään rasisti tai uusnatsi näyttäytyy tuotteissamme, koska meillä on brändi-imago, jota haluamme ylläpitää.

Olen saanut viime päivinä useita väkivallalla uhkailuja, toiseen yritykseeni on tehty on tehty sabotaasiuhkauksia ja paikan päällä on käyty uhoamassa. Fabosivultani näkee kuvakaappauksia.

Tämä antanee jotain kuvaa siitä, minkälaisesta porukasta haluamme pysyä poissa. Ja minkälaisia asiakkaita emme todellakaan halua minkäänlaisiin tekemisiin yrityksemme kanssa.
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1524 : 03.06.16 - klo:15:52 »
Jos joku kokee olevansa uusnatsi tai rasisti, kannattaa ottaa yhteyttä minuun. Voin lunastaa tuotteemme häneltä takaisin henkilökohtaisella rahallani. En halua, että yksikään rasisti tai uusnatsi näyttäytyy tuotteissamme, koska meillä on brändi-imago, jota haluamme ylläpitää.

Olen saanut viime päivinä useita väkivallalla uhkailuja, toiseen yritykseeni on tehty on tehty sabotaasiuhkauksia ja paikan päällä on käyty uhoamassa. Fabosivultani näkee kuvakaappauksia.

Tämä antanee jotain kuvaa siitä, minkälaisesta porukasta haluamme pysyä poissa. Ja minkälaisia asiakkaita emme todellakaan halua minkäänlaisiin tekemisiin yrityksemme kanssa.

Mitenkäs äärivassarit eli oikein kunnon punikit ja anarkistit? Koskeeko sama heitä?
VASTATUULEEN!

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1525 : 03.06.16 - klo:16:01 »
Tumppi$ ihan oikeasti! Minä olen saanut väkivaltauhkailuja. Minun yritystäni kohtaan uhataan tehdä myrkytysiskuja. Meidän työntekijöitämme käydään uhkailemassa työpaikalla. Minua ei naurata tämä keskustelu yhtään, eikä minua kiinnosta keskustella tipan vertaa punikeista tai kommunisteista niin kauan, kuin ko. jengi ei aktiivisesti uhkaile ja tuota väkivaltaa ympäristöönsä.

Jos joskus ko. ryhmittymistä alkaa olla uhkaa tai vaaraa, niin otetaan sitten se asia käsittelyyn. OK?
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1526 : 03.06.16 - klo:16:14 »
Tumppi$ ihan oikeasti! Minä olen saanut väkivaltauhkailuja. Minun yritystäni kohtaan uhataan tehdä myrkytysiskuja. Meidän työntekijöitämme käydään uhkailemassa työpaikalla. Minua ei naurata tämä keskustelu yhtään, eikä minua kiinnosta keskustella tipan vertaa punikeista tai kommunisteista niin kauan, kuin ko. jengi ei aktiivisesti uhkaile ja tuota väkivaltaa ympäristöönsä.

Jos joskus ko. ryhmittymistä alkaa olla uhkaa tai vaaraa, niin otetaan sitten se asia käsittelyyn. OK?

No ihan oikeasti. Ikävä kuulla moista, mutta varo nyt itsekin astumasta siihen samaan miinaan että alat asettamaan ihmisiä -kenties jopa asiakkaita- eri arvoiseen asemaan.

Sopiiko kysyä, että onko sinulla itselläsi mitään aavistusta mistä nuo kertomasi ilkivallan teot ja uhkailut mahdollisesti johtuvat? Tai että miksi "he" ovat valinneet juuri sinun firman kohteekseen?
VASTATUULEEN!

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1527 : 03.06.16 - klo:16:22 »
Paan privaviestiä, kun politiikka ei kuulu foorumin aiheisiin. Tuosta takaisin aiheeseen:

http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1528 : 03.06.16 - klo:16:47 »
No totta. On tämä vaan hieno foorumi, kun politiikka on kiellettyä. Toivottavasti kukaan ei koskaan muuta tuota sääntöä.
VASTATUULEEN!

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Ab Suomen Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1529 : 03.06.16 - klo:17:46 »
Entä jos on poliittisesti sitoutumaton sekopää?
Suositellaan täysraittiutta.