Kirjoittaja Aihe: Ab Suomen Herrainpukimo Oy  (Luettu 790137 kertaa)

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Ab Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1095 : 10.10.13 - klo:20:30 »
Mun kokemuksella isompia. Sama kengän koko kuin sulla, ja 41-42 oli mielestäni liian pieni.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Ab Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1096 : 10.10.13 - klo:21:36 »
Eikös noiden uusien lestien pitänyt olla isompia?

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Ab Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1097 : 10.10.13 - klo:21:43 »
Hp:n lepolestien koosta sellainen huomio, että uudet lestit ovat selvästi pienempiä kuin vanhat. Suosittelen siirtymään yhtä kokoa ylemmäs, varsinkin jos vanhoissa on oltu vääntövaran ylärajoilla.

Tämän mukaan päinvastoin ja HP taisi myös vahvistaa asian.

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Vs: Ab Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1098 : 10.10.13 - klo:21:53 »
Näinhän se olikin, meikä sekoilee. Pahoittelut.

Methanol

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: Ab Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1099 : 10.10.13 - klo:23:16 »
Mun kokemuksella isompia. Sama kengän koko kuin sulla, ja 41-42 oli mielestäni liian pieni.

Kiitos tästä, pistän tilaukseen isommat kun yksi pari vähän kaipaa pientä venytystä niin ei ainakaan lestit pyöri kengissä.

Don

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 89
    • Profiili
Vs: Ab Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1100 : 11.10.13 - klo:07:04 »
Kumpaa kokoa kannattaa tilata lepolestejä UK8,5 kenkiin, 41-42 vai 43-44?

Mä oon käyttänyt noita 41-42-kokoisia uudempia (ne missä on isommat Herrainpukimo-logot) ja ihan tyytyväinen oon ollut. Yksi vanhan satsin lepolestipari ehti nurkissa kääntyä ja tuntui, että sitä saa oikeasti tunkea ihan väkivalloin sinne kenkään. Nyt postissa odottelee 5 paria lisää, kiitos Pukimo!

Don

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 89
    • Profiili
Vs: Ab Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1101 : 11.10.13 - klo:13:48 »
Kumpaa kokoa kannattaa tilata lepolestejä UK8,5 kenkiin, 41-42 vai 43-44?

Mä oon käyttänyt noita 41-42-kokoisia uudempia (ne missä on isommat Herrainpukimo-logot) ja ihan tyytyväinen oon ollut. Yksi vanhan satsin lepolestipari ehti nurkissa kääntyä ja tuntui, että sitä saa oikeasti tunkea ihan väkivalloin sinne kenkään. Nyt postissa odottelee 5 paria lisää, kiitos Pukimo!

Okei, unohtakaa tämä. Uudet tuli postissa ja on vieläkin pienempiä, just ja just riittää pituus. Eli nyt kaksi viimeistä kotiin tullutta erää olleet pienempiä kuin edelliset. Liekö sama kaikkien muidenkin kokojen kohdalla? Kannattaisiko HP:n miettiä noita nettisivujen kokomerkintöjä uudestaan?

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Ab Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1102 : 11.10.13 - klo:14:21 »
Jos aikaa löytyy, HP voisi ottaa ympärysmitat eri kohdista lepolestejä ja laittaa infon verkkokauppaan. Eihän tämä täydellinen ratkaisu ole, mutta helpottaisi eri kokojen välillä arpovia ja vähentäisi myös asiakaspalautuksia.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Herrainpukimo

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 85
    • Profiili
Vs: Ab Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1103 : 14.10.13 - klo:12:45 »
Jos aikaa löytyy, HP voisi ottaa ympärysmitat eri kohdista lepolestejä ja laittaa infon verkkokauppaan. Eihän tämä täydellinen ratkaisu ole, mutta helpottaisi eri kokojen välillä arpovia ja vähentäisi myös asiakaspalautuksia.

Erinomainen ehdotus. Teemme näin!

Teemme myös seuraavaa tilauserää varten tarkemman kokomäärittelyn, jotta numerointi pitäisi paikkansa.
« Viimeksi muokattu: 14.10.13 - klo:13:07 kirjoittanut Herrainpukimo »

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Ab Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1104 : 24.10.13 - klo:18:04 »
Sanders Helsinki Black Calf.  Tilattu 15.09.2013, toimitettu eilen 23.10.2013  Kengät ovat oikean kokoiset eli sitä mitä on tilattu, mutta...onko tuo nahka ns.korjattua nahkaa?  Kovasti nuo kuvissa (heikosti) näkyvät rypyt siltä vaikuttavat.  Tilatessani kengät en olisi pitänyt ko. filunkia mahdollisena Herrainpukimon osalta, mutta muutamat minulle toimituksen kestäessä (ja kestäessä) annetut selitykset panevat epäilemään, että miksei se olisi mahdollista.
Muistaakseni Herrainpukimo vakuuttaa/vakuutti toimittavansa vain ensiluokkaisia Sandersin jalkineita.   Ymmärsin tämän niin, että ostaessani Herrainpukimosta minun ei tarvitse pelätä tulevani huijatuksi tavaran laadun suhteen.
Nahasta osataan vääntää kenkiä ilman tässä saamassani parissa näkyviä kurttuja, on osattu tähän asti ja miksei osattaisi vastakin. 

    Ab Herrainpukimo Oy, halunnette selvittää tätä?   Vaikka toisaalta, ei noita kurttuja selittämällä taida saada katoamaan.

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Ab Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1105 : 24.10.13 - klo:18:12 »
"Aito" nahkakin ryppyyntyy kyllä - ymmärtääkseni juurikin niin että aidossa nahassa rypyt on hienompia ja pienempiä, korjattu nahka taas menee aika irvokkaan näköiseen kuntoon.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Ab Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1106 : 24.10.13 - klo:18:21 »
Noilla rypyillä ei ole mitään tekemistä "korjatun nahan" kanssa.

Lestauksessa tainnut vähän matsku venähtää.

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Ab Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1107 : 24.10.13 - klo:18:27 »
Jos siinä erottaa karvatuppia, nahka ei ole korjattua. Kuvasta erottuvat kännykänkin näytöllä.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Ab Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1108 : 24.10.13 - klo:19:02 »
Lestausvirhe, näitä sattuu, vaihtoon menee. Tehtaan kiireen ymmärtää joten kuten, mutta tuo pari ei olisi saanut lähteä Herrainpukimosta asiakkaalle asti.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Ab Herrainpukimo Oy
« Vastaus #1109 : 24.10.13 - klo:19:50 »
Miksi Don Pedro valitat asiasta internjetin keskustelupalstalla, etkä ota yhteyttä myyjään?
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta