Kirjoittaja Aihe: Jäykkien hiusten hoitotökötit  (Luettu 58168 kertaa)

puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Jäykkien hiusten hoitotökötit
« Vastaus #60 : 14.12.12 - klo:21:34 »
^ Brylcreemin taika taitaa olla siinä, että hiukset ovat tarpeeksi pitkät, jolloin ne saa aineella vedettyä taaksepäin. Pitoa siinä ei ole, vaan hiukset enemmänkin "rasvoittuu".

Yes, ja tästä syystä Brylcreemi on hyvää vaikka tietenkin Suave on vielä parempaa.

Osaisiko joku kertoa minä vuonna SUAVE muuttui VIVALiksi?
Aikanaan Suavea käyttäneenä vannon tietenkin sen nimeen mutta
nykyinen Vival on täsmälleen samaa tavaraa, jopa samanlaisessa
paketissa.
Muutaman kerran kokeilleena olen tuntenut kuitenkin sellaista
myötähäpeää itseni kanssa etten ole ihan kovin julkisesti silloin
esiintynyt.

Toki alkuperäinen avaamaton Suave-paketti on tuossa kirjahyllyssä
kunniapaikalla.
Erään suomalaisen EP:n vieressä, jonka kannessa on
Suave-paketin kuva.
Ei taida kukaan keksiä tuota EP:tä?


Okei, ei se ole paketti siinä kuvassa vaan tuubi.
« Viimeksi muokattu: 14.12.12 - klo:21:38 kirjoittanut puu »

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Jäykkien hiusten hoitotökötit
« Vastaus #61 : 14.12.12 - klo:22:46 »
No sivuillakin pitää olla pituutta sen verran että taipuu taakse. Jos olet vasta kasvattamassa niin näytä parturille jotain kuvaa mitä haluat. Tukkaa ei oikein voi kuin vähän siistiä jos halua kasvattaa. Toinen hyvä vaihtoehto on vetää sivut tosi lyhyeksi. Tässä vähän inspiraatiota:
 


I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Jäykkien hiusten hoitotökötit
« Vastaus #62 : 14.12.12 - klo:22:53 »



puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Jäykkien hiusten hoitotökötit
« Vastaus #63 : 14.12.12 - klo:22:59 »
No sivuillakin pitää olla pituutta sen verran että taipuu taakse. Jos olet vasta kasvattamassa niin näytä parturille jotain kuvaa mitä haluat. Tukkaa ei oikein voi kuin vähän siistiä jos halua kasvattaa. Toinen hyvä vaihtoehto on vetää sivut tosi lyhyeksi. Tässä vähän inspiraatiota:

Luihun näköisiä tyyppejä.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Jäykkien hiusten hoitotökötit
« Vastaus #64 : 14.12.12 - klo:23:27 »
Elviksellä oli yllättävän pitkä tukka, ei tollasta 50-luvun rasvalettiä helpolla saa. Kokeile ihmeessä hurtsin poikein lookkia. Mallia saattaa antaa myös foorumin jäsen Sproily, jolla sivut on koneella ajetut ja päällä enenmmän pituutta vähän tähän tyyliin:

I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

sonswan

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 178
    • Profiili
Vs: Jäykkien hiusten hoitotökötit
« Vastaus #65 : 15.12.12 - klo:01:01 »
Edelleen parhain kikka mikä tässä ketjussa on tullut esille:
Laita pipo tms. päähän suihkun jälkeen noin 10-20 min ajaksi. Toimii.
Give me all the bacon and eggs you have.

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Jäykkien hiusten hoitotökötit
« Vastaus #66 : 15.12.12 - klo:11:20 »
Toivottavasti löydät jonkin ratkaisun! Luulisi että murrayssilla saa jotain aikaan, eikö se ole suunniteltu afrohiusta varten? Eiköhän sillä härmäläisenkin terästukka taivu. Poispeseminen on tietty riesa. Olen itse käyttänyt vesipestäviä pomadoita, kuten Layriteä ja Suavecitoa. Omat hiukseni ovat kyllä aika taipuisat, joten en tiedä olisiko niistä sinulle apua. Layriteä saa myös extra strongina.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: Jäykkien hiusten hoitotökötit
« Vastaus #67 : 15.12.12 - klo:11:56 »
Layrite Extra Strongissa ei ole saman tyyppistä pitoa kuin Myrraysin oranssissa joka toimii mulla paremmin. Ne on snadisti eri tyyppisiä. Layrite on enempi geelin tyyppinen kuin sitten taas Myrrays ja muut tuntuu enempi olevan rasvan tyyppisiä. Eivät tee hiuksista kovia ja "pehmentävät" jäykkää hiusta. Se hius alkaa sitten pikkuhiljaa kasvamaan siihen suuntaan mihin sitä haluaa kun sitä riittävästi ojentaa. Eli kun on pari vuotta kammannut kunnolla taakse niin homma helpottuu. Hyvä kikka on tosiaan tuo hiukset pesun jälkeen märkänä ja taakse. Sitten pipo päähän. Vaatii harjoittelua. Mutta kyllä se siitä. Anna Jappa kasvaa vaan. Ja ei ne parturit tiedä aina...

Jolli

  • Kisälli
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Jäykkien hiusten hoitotökötit
« Vastaus #68 : 15.12.12 - klo:18:10 »
Itselläni on kasvatusprojekti menossa ja loppulookissa pitäisi päästä tähän
 

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Jäykkien hiusten hoitotökötit
« Vastaus #69 : 18.12.12 - klo:22:20 »
Tämän alle pitäisi saada oma lopputulos ja kuvateksti "Close enough" :D. Ei vais, tuo näyttää olevan aika suosittu tyyli. Saa nähdä tuleeko kuinka isoksi muoti-ilmiöksi, ei enää kivan näköinen kun joka toisella on samanlainen lookki..

Hereto

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 50
    • Profiili
    • Musiikkia
Vs: Jäykkien hiusten hoitotökötit
« Vastaus #70 : 20.03.13 - klo:11:26 »
Olen ajatellut lopettaa hiusten pesemisen kokonaan, koska hiukseni eivät likaannu erityisesti. Sen sijaan päänahka mietityttää. Moni on kertonut hyviä kokemuksia hiusten pesemättömyydestä/pelkällä vedellä huuhtelusta. Joku ammattilainen kuitenkin näytti, miten päänahkaan kertyy kaiken maailman töhnää ja likaa, jos ei pese.

Eli miten päänahkaa kannattaisi hoitaa?
« Viimeksi muokattu: 20.03.13 - klo:11:30 kirjoittanut Hereto »

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Jäykkien hiusten hoitotökötit
« Vastaus #71 : 20.03.13 - klo:12:23 »
^Kokeilin aikanaan pelkkää vesipesua. Hiuksiin tämä ei vaikuttanut suuntaan tai toiseen, päänahka sen sijaan meni törkeälle hilseelle. Vesipesu never forget. Ulkomailla päänahkaa hoidetaan oliiviöljyllä, kookosöljyllä ja vastaavilla.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Jäykkien hiusten hoitotökötit
« Vastaus #72 : 20.03.13 - klo:12:35 »
Hereto: Kokeilepa Aleppo-saippuaa, olen kuullut hyvää kuivan ihon ravitsevuuden suhteen, toimii myös kuulemma hiuksiin.

PS. Topicciin liittyen, olen tässä kuukausia käyttänyt Muk-valmistajan "Hard Muk" hiustöhnää josta on tullut uusi lemppari Fiberiin pidoltaan. Mielettömän riittoisaa tavaraa. Ebaysta löytyy edukkaasti.

Hereto

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 50
    • Profiili
    • Musiikkia
Vs: Jäykkien hiusten hoitotökötit
« Vastaus #73 : 20.03.13 - klo:14:34 »
Kiitos vinkistä, Hypno.

Mitä mieltä olette muuten B & W Pluko-hiusrasvasta? Ainakin siinä on kiva tuoksu.

boottori

  • Kisälli
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: Jäykkien hiusten hoitotökötit
« Vastaus #74 : 21.03.13 - klo:08:11 »
Hereto: Black & White on aika jäykkää tavaraa, itse en sillä saa lyhyitä hiuksia ainakaan minkäänlaiseen ojennukseen. Riippuu tosin paljon hiustyylistä, ja tuoksu on kieltämättä hyvä. Itse vedän hiukset suht päänmyötäisesti, ja tällä hetkellä käytössä Sweet Georgia Brown Red ja Murray's Super Light, jotka molemmat toimivat siihen mielestäni paremmin kuin B & W.