Kirjoittaja Aihe: Naisihanteesi / Ihanat naiset?  (Luettu 454333 kertaa)

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #225 : 18.11.11 - klo:18:52 »
Olin varmasti jonkun itäsuomikaasun vaikutuksen alainen. Vahingossa oltiin, eiksss niin Aarre, klunk klunk.

Kyl mää ole Turust see ketä ei usko saa jankke päähä. Mää tykkä vaa välil simmottos hämätä et mää muka osasi jotta muutaki ko Turku. Emmä oikest ossa. Mittä muut ko sano et tepsi tepsi ja juara kalja.
get your kicks on route six six six

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #226 : 19.11.11 - klo:14:42 »
Olin varmasti jonkun itäsuomikaasun vaikutuksen alainen. Vahingossa oltiin, eiksss niin Aarre, klunk klunk.

Kyl mää ole Turust see ketä ei usko saa jankke päähä. Mää tykkä vaa välil simmottos hämätä et mää muka osasi jotta muutaki ko Turku. Emmä oikest ossa. Mittä muut ko sano et tepsi tepsi ja juara kalja.

Jaha, simmottos. Kyl mää ny sit usko! Pankki, Apteekki, Puutorin vessa yms.
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

Viitanen

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 90
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #227 : 21.11.11 - klo:21:10 »
Jatketaanpa sitten aiheessa. Naisen tulee olla paitsi täydellisen ihanainen, mielellään luonnontieteilijä, joka voi keskustella aiheesta kuin aiheesta, plussaa sarkastisesta huumorintajusta. Ehdottomasti myös pienikokoinen, että tälläinen kanantaluttajakin tuntisi itsensä isoksi ja vahvaksi mieheksi hänen rinnallaan.
Taide on ainoa vakava asia maailmassa. Ja taiteilija on ainoa henkilö, joka ei ole koskaan vakavissaan - Oscar Wilde.

choir

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1076
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #228 : 21.11.11 - klo:23:00 »
Tuo oli hyvä mielipide, vaikka en olekaan ihan samaa mieltä; ainakin luonnontieteilijästä voisin tinkiä.

Viitasen mielipide oli hyvä siksi, että se paljastaa meidän miesten toiveen: haluamme olla "vahvempia" kuin puolisomme. Rohkenen jopa arvella, että se on vaimojenkin salainen toive! Anyway, olen sitä mieltä, että vaimon ei tulisi hallita miestään. Eipä myöskään miehen vaimoaan, tasa-arvo lienee parasta. Mutta miehisyydelle on jotenkin erityisen tuhoisaa, jos on vaimon tossun alla.
 
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #229 : 22.11.11 - klo:00:16 »
Täältä löytyy luonnontieteilijä. Jännä kyllä, itse olen humanisti.

Erikoinen yhdistelmä, myönnän.

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

Nti Tursti

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 657
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #230 : 22.11.11 - klo:00:49 »
Viitasen mielipide oli hyvä siksi, että se paljastaa meidän miesten toiveen: haluamme olla "vahvempia" kuin puolisomme. Rohkenen jopa arvella, että se on vaimojenkin salainen toive! Anyway, olen sitä mieltä, että vaimon ei tulisi hallita miestään. Eipä myöskään miehen vaimoaan, tasa-arvo lienee parasta. Mutta miehisyydelle on jotenkin erityisen tuhoisaa, jos on vaimon tossun alla.
Puhun vain omasta puolestani, mutta olen ihan samaa mieltä. Vaikka nautinkin auton renkaiden vaihdosta, kylppärin hajulukkojen siivoamisesta, teknisten vimpaimien korjaamisesta, remontoinnista, muuraamisesta, halonhakkuusta...jne... niin haluan silti, että Mies on se vahvempi osapuoli. Joskin on ikävää huomata, että sisäsyntyisesti omat voimat katoavat, kun avuksi tulee miespuolinen henkilö. Yksin kun saa siirrettyä paljon raskaampia esineitä paikasta A, paikkaan B tai C tai D... kuin yhdessä, miehen avustamana ;)
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
— Marilyn Monroe

http://nyan.cat/?f=1

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”
― Johnny Depp

Timati

  • Vieras
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #231 : 22.11.11 - klo:10:13 »
S5E1 katsottu.

Jokainen poimikoon omansa...

Kohtalaisen hankalaa...

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #232 : 22.11.11 - klo:10:15 »


Suits-sarjan season 1 tuli katseltua läpi, sarjan näyttelijätär Meghan Markle on aika nätti tapaus :)

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #233 : 22.11.11 - klo:10:43 »
Eilen Californicationia katsellessa muistin, että Madeline Zima on aika jänskä nainen.



Madeline on liikkuvassa kuvassa huomattavasti viehättävämpi kuin stillikuvissa, koska suuri osa viehätyksestä tulee yleisestä habituksesta.
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #234 : 22.11.11 - klo:10:46 »
Pätevin kuulemani ihannenaisen määritelmä on "kaukaa viisas, läheltä hyvännäköinen".

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #235 : 22.11.11 - klo:11:39 »
Täältä löytyy luonnontieteilijä. Jännä kyllä, itse olen humanisti.
Erikoinen yhdistelmä, myönnän.

Sukupuoli on sosiaalinen konstruktio, mutta siitä huolimatta jokaisessa suhteessa on mies ja nainen.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

deMastro

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 61
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #236 : 22.11.11 - klo:13:12 »
Täältä löytyy luonnontieteilijä. Jännä kyllä, itse olen humanisti.
Erikoinen yhdistelmä, myönnän.

Sukupuoli on sosiaalinen konstruktio, mutta siitä huolimatta jokaisessa suhteessa on mies ja nainen.

Tämä on muuten täyttä potaskaa!

Mistä lähtien jokaisessa suhteessa on ollut mies ja nainen?

Leiska

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 201
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #237 : 22.11.11 - klo:13:24 »
Lisää kuvia tänne...

Felicia Day


Erik

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #238 : 22.11.11 - klo:13:29 »
Täältä löytyy luonnontieteilijä. Jännä kyllä, itse olen humanisti.
Erikoinen yhdistelmä, myönnän.

Sukupuoli on sosiaalinen konstruktio, mutta siitä huolimatta jokaisessa suhteessa on mies ja nainen.

Tämä on muuten täyttä potaskaa!

Mistä lähtien jokaisessa suhteessa on ollut mies ja nainen?

Kannattaa varmaan virittää huumoritutkain.
Väittävät, että miesten bitch-maisen käytöksen, takakireyden, nipotuksen ja itkupotkuraivareiden takaa löytyy usein alhaiset testotasot.

vallaton

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 399
    • Profiili
Vs: Naisihanteesi?
« Vastaus #239 : 22.11.11 - klo:13:32 »
Kannattaa varmaan virittää huumoritutkain.

Sitä ei varmaan Tapatalkiin taida vielä lisämoduulina löytyä.