Kirjoittaja Aihe: Herrasmiehen lounas - ruokaa ja silmänruokaa eli lounaspaikat  (Luettu 59902 kertaa)

WasMyNumber

  • Kisälli
  • Viestejä: 13
    • Profiili
No töttöröö, tämä lafka on kyllä väistellyt minua varmaan työkseen. Kiitokset, testaanpa heti huomenissa!


Ilmeisesti tämä http://www.soppakeittio.fi/
Hyvää keittolounaspaikkaa olen etsinyt Helsingistä vuosia. Onko olemassa mitään paikkaa, joka ei veloita keitosta samaa hintaa kuin suuremmasta lounasannoksesta?

Soppakeittiö? 

Wolf

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2005
    • Profiili
Keitot maksavat 8,70€ ja hintaan sisältyy tuoretta leipää ja yrttiöljyä purkki. Pitää itsekkin käydä testaamassa.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
...olin aivan unohtaa!! Todella hyvää lähikotiruokaa Otto K:n lounaalla! (Pitääkin mennä tuonne huomenna..)
Ei törmätty, mutta hyvää oli silti.

Oulun duunit sudittu, takaisin keskipisteeseen->

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Tampereella tullintorilla Thai ravintola Ming Zhu. Siisti paikka, ystävällinen palvelu ja 8,5€ lounasbufé jossa on hemmetin hyvä sushia. Toistan: Sushia. Raikas riisi, merilevä ja merenelävät ryyditetynä tömäkällä wasabilla ja juurevalla soijakastikkeella...taivas!

Muutakin hyvää on mutta tuon sushin takia suosittelen. Täytyy sanoa markkinoititiimin tyypeille että hommavat minulle lisää asiakkaita Tampereelta. Lounas Ming Zhussa ja päivällinen Plevnassa. Tähän pyritään.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
^Epäilen vahvasti...
There ain't no rest for the wicked...

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
Sä oot vaan niin kyyninen...
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
^Tai sitten mä vaan tiedän asiasta jonkin verran...
There ain't no rest for the wicked...

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3740
    • Profiili
No, äläpä pidä meitä jännityksessä.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

buli

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 61
    • Profiili
Käydessäni Hesassa arkena käyn yleensä syömässä lounaani Zuchinissa, on toiminut viitisentoista vuotta. Lähes aina täynnä oleva tasokas kasvisravintola, B-oikeudet.

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Ohranjyvässä Tampereen paras lounas, piste.

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Ohranjyvässä on Tampereen paras kolmosolut ja pilkku!

buli

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 61
    • Profiili
olen usein polkenut Ohranjyvän ohi

buli

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 61
    • Profiili
Nostan Zucchinia, Fabianinkatu 4.
Kun se avattiin työntekijät olivat miehiä klassisissa asuissa eli tummat suorat housut ja valkeat lyhythihaiset paidat. Nyt on housuissa livetty ja työntekijöiden joukossa on ainakin yksi nainen. Ruokajuomaksi on tarjolla olutta ja viiniä, joita en ole juuri maistellut sillä liikun siellä autolla. Paikka menee kiinni kun ruoka loppuu tai ilmoitettuun aikaan. Kerran olen ollut oven takana ajoissa ja lukenut ilmoituksen.

Paikka on usein täynnä eli syödessään saa tutustua uusiin ihmisiin istuutuessaan vapaalle tuolille. Osa kääntyy ovelta, osa jää odottamaan vapautuvaa paikkaa. On melko epäsuomalainen.

tjt

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 157
    • Profiili
Mitä italialaista suosittelette Hesan keskustassa tällä hetkellä lounaspaikaksi, johon viitsii mennä myös lasten kanssa (= mahtuu sisään, kohtuulliset odotusajat, hyvää pitsaa tarjolla)?

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Krunikan Ask tuli koeajettua tässä jokin aikaa sitten.

Yksi parhaista koskaan, 45€ oli halpa hinta.