Kirjoittaja Aihe: Brook Taverner  (Luettu 2937 kertaa)

U-Haul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Brook Taverner
« : 15.09.10 - klo:13:48 »
Onko tällaisesta valmistajasta kokemuksia? Valikoma näyttää hyvin perinteiseltä. Irtotakkivalikoima melko laajan oloinen ja paidoissa ihan mielenkiintoisia kuoseja. Poistomyynnissä pari ihan toimivan oloista päällystakkia

http://www.brooktaverner.co.uk/
Keep Calm and Carry On.

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Brook Taverner
« Vastaus #1 : 15.09.10 - klo:16:59 »
Tilasin niinikään oman HT-takkini tuolta. Minusta se ei välttämättä ollut suoranaisesti heidän valmistamansa sillä näin samaa takkia myynnissä monessa muussakin paikassa samalla kuvalla - josta oli photoshopissa muutettu neuleen ja solmion väri. Toisaalta hinta oli muualla paljon korkeampi (haarukka 200-400€) joten ehkä tuo voisi olla Tavernerin tuotantoa. Lieväksi harmikseni näin sittemmin saman takin myynnissä myös Stockmanilla, tosin hinta oli taas eri sataluvulla. Mitään Brook Taverner -merkkejä takissa ei ollut. Ainostaan HT-kangasmerkki vuorissa.

Takkiin olen tyytyväinen, samoin myös firman palveluun. Webbisivulta ei ollut suoraa mahdollisuutta tilata Suomeen, mutta asiaa tiedusteltuani sain vastauksen nopeasti ja homma järjestyi sähköpostilla. Kivana bonuksena takin mukana tuli jykevä puinen henkari messinkisellä Harris Tweed -kilvellä ja firman oma pukupussi.

Olen muutenkin löytänyt brittiläiset verkkokaupat taas uudestaan. Niissä homma tuntuu toimivan jos pieni yleistys sallitaan.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

-Mars-

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 517
    • Profiili
Vs: Brook Taverner
« Vastaus #2 : 10.08.13 - klo:16:56 »
Onko kenelläkään tuoreempia kokemuksia tästä kaupasta? Ja millaisia esim. Classic Fit puvut ovat kooltaan? Italialaisista puvuista 54 tai jopa 56 on minulle sopiva, lähinnä hartiat mutta nykyään myös punaviinikumpi on rajoittava tekijä, ja slimmimmät luovat vähän makkarankuorifiiliksen.
--
-Mars-

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3734
    • Profiili
Vs: Brook Taverner
« Vastaus #3 : 11.08.13 - klo:22:56 »
Minulla on kokemusta mainitusta tuotemerkistä parin tweed-puvun verran. Jot BT:a pitäisi jotenkin luonnehtia niin kiteyttäisin tämän kaupan keskikastin virkamiehen tai pikkupomon vaatettajaksi, eli yllätyksetöntä konservatiivista mutta perus laadukasta vaatetta kohtuuhinnoin. Minulle eurooppalainen koko 52R tai 52L vähän valmistajasta riippuen on ollut sopiva ja nuo kaksi BT:n pukua olivat muistaakseni kokoa 42R ja vasraavuus UK:n 42:n ja mannermaisen 52:n välillä toteutuivat.

Mitoitukset eivät siis ole mitään slimmejä vaan tosiaan enemmän keski-ikäisen konservatiivisen keskituloisen makuun (ja vartalolle). Käytännöllisiä duunivaatteita semmoisille ihmisille joilta odotetaan konsewrvatiivista pukeutumista työpaikalla ja joille pukeutuminen ei ole mikään leikin paikka tai pätemisen kenttä.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis