Keikari > Kaunis elämä

Autot - moderni sportti, elegantti klassikko vai jokin muu?

(1/33) > >>

PleaseDeleteMe:
Tunnetusti foorumilla vihataan brändin näyttämistä vaatteissa mutta autoissahan sitä ei voi peittää. Miten foorumilaiset suhtautuvat merkkeihin automaailmassa, onko se merkki ja brändi nyt jo se asia jota enemmän korostetaan toisin kuin vaatteissa? Vai onko se pelkästään kulkuväline jolla mennään paikasta A paikkaan B. Nyt saa avautua autofetisseistään :).

JMK:
Olen linjannut, että kuljen vain pitkällä autolla jossa on kuljettaja. Ajaminen on palvelijan työtä; itse voin vaikka syventyä kirjaan tai naputella näitä juttuja.

Itse autosta ja kuljettajasta en sitten olekaan niin tarkka, se voi olla vaikka se HKL:n sininen :).

Sveitsissä asuessa kävi kyllä lähellä, etten ostanut ensin Triumph Spitfireä ja sitten Smart Roadsteria. Jos joskus on Rahaa niin Morgan Aero8 (vetymoottorilla tietysti) menee tilaukseen. Retrohenkisyys moderniin teknologiaan yhdistettynä puree, ja pienissä, urheilullisissa menopeleissä on jotakin mikä viehättää. Siihen Rahan tuloon asti suhtautumiseni autoiluun on utilitaristinen ja funktionaalinen.

Jaguar:
Auto on kulkuväline toki, mutta muutenkin mielenkiintoisia välineitä ovat. Tällä hetkellä ajan 2000-luvun alun bemarilla, 535i. Pidän kovasti valmistajan muotoilusta ja autoista yleensäkkin. Käyttöauto siis.

Jos jonakin päivänä päätän auton hankkia, ostan Toyota Priuksen tai jonkin muun hybridin. Mieluiten käytettynä. Jos oikein reilusti rahaa olisi, ostaisin kenties Bentleyn tai Rolls-Roycen, johon vaihdattaisin hybridi- tai sähkömoottorin. Ideaali olisi saada jotakin hyvin klassista ja vihreää.

KaunisJussi:
Jaguar olisi joulupukin listalla numero ykkösenä, esim. uusi XF. Ja kakkosena olisi tietysti country-käyttöön Land Rover, joko Defender tai Range Rover, eli peribrittiläisellä linjalla mennään autoissakin. Tällä hetkellä alla kohtalaisen uusi ja massaan hukkuva germaanialais-premium.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta