Keikari > Yhteiskunta

Mitä on tapahtunut?

(1/4) > >>

Arska:
Onko tänä keväänä tapahtunut Helsingin katukuvassa jokin muutos tyylikkäämpään suuntaan vai olenko vain itse ruvennut kiinnittämään asiaan huomiota? Olen nähnyt hienoja täys-brogue -kenkiä, crombie-takkeja, siedettäviäkin trenssejä, kunnollisia tweed-hattuja ja vaikka mitä. Villen blogiko sen on aiheuttanut?

PS
Toki rumuus on edelleen voitolla.

Kenties Helsinkiin on valunut paljon tyylikkäitä turisteja, bisnesmiehiä tai poliitikkoja. Voi myös olla, että tunnistat klassisen tyylin paremmin koska olet lukenut siitä ja nähnyt monta kuvallista esimerkkiä. Vaikka Keikari on kiva, en usko että muutos olisi tapahtunut näin nopeasti. Ehkä viiden vuoden sisällä.

i v y m a n:
Meillä päin (Turku) ei kovin montaa täys-brogueta tarvitse katsella, full wingeistä puhumattakaan.. Paikalliset rahamiehetkin kun pukeutuvat johokin Ar-maniin ja kaiken sortin LogoWeariin..

Pchan:
Itse en ole muutosta huomannut, mutta vallitseva taloussykli tuppaa nostamaan esiin perinteisiä arvoja. Ehkä tyylistä haetaan turvallisuuden tunnetta epävarmassa maailmassa.

Elenkhos:
YLE uutisoi jokunen päivä sitten, että yritykset ovat alkaneet panostaa työntekijöidensä pukeutumiseen erottuakseen talouden kriisin luoman kovemman kilpailun takia paremmin muista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta