Kirjoittaja Aihe: Ylioppilasjuhlat  (Luettu 6888 kertaa)

jeesus

  • Kisälli
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Vs: Ylioppilasjuhlat
« Vastaus #15 : 11.04.12 - klo:17:27 »
Nyt olen käynyt katsomassa kaupungilla. Jacobsissa poikkesin ensialkuun ja siellä oli kaksi naismyyjää avustamassa. Ei löytynyt oikeaa mallia/kokoa, ei sitten millään. Meni aikamoiseksi hakuammunnaksi, myyjät olivat jopa eri mieltä mallien istuvuudesta. Palvelu oli kuitenkin tarpeksi ripeää, vaikkakin sitä söi turha arvuuttelu. Ystävällsesti opastivat saumaan, tuskin aan oikeaa kokoa löytyisi.
Noh, Bulevardilla virsi oli toinen. Astelin sisäänT'uomoon, jossa oli paikalla yksi miesmyyjä. Hän vaikutti asiantuntevalta ja puku löytyi melkein heti. Tosin pieniä muutoksia joudutaan tekemään. Hinta ei kovin paljoa ylittänyt 500:en budjettia. Mukaan siis tarttui tummansininen Sir of Sweden 80% villainen slimmi puku, jonka leikkauksien sopivuus yllätti positiivisesti.
Kiitos vinkeistä!

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Ylioppilasjuhlat
« Vastaus #16 : 11.04.12 - klo:18:17 »
Juu nämä Jacobsonin naismyyjät voit unohtaa. Itse sun täytyy tietää. Ne on melko.. perus stokkatasoa.

jeesus

  • Kisälli
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Vs: Ylioppilasjuhlat
« Vastaus #17 : 11.04.12 - klo:18:46 »
Juu nämä Jacobsonin naismyyjät voit unohtaa. Itse sun täytyy tietää. Ne on melko.. perus stokkatasoa.

Nyt tiedän jo enemmän. Enpä olisi silloinkaan ostanut, vaikka olisivatkin vakuutelleet istuvan hyvin.