Mitä inhottavaa näit tänään?

Aloittaja Ville, 16.04.09 - klo:15:01

« edellinen - seuraava »

vapa

Auktoriteetti
Kirjattu
No itse en ainakaan jaksaisi nähdä hirveästi vaivaa jonkun urpon takia, ei se ole minun ongelma. Minun ongelmani on todennäköisesti tuossa tilanteessa parkkipaikka kilometrin päässä, jos sielläkään. Talvella vielä kivasti ilman pistoketta ja aamulla aurakin muistanut. Samalla vaivalla kun soittelen paikalle soitan sen pol-isin. "Suomalaiset nyhyhyhyhyhhyyh..." aita, ruoho ja toinenpuoli.

Tommi

Legenda
Kirjattu
Valitan taas samasta asiasta, mutta en voi olla tekemättä sitä.

Ennen

Jälkeen
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

danius

Legenda
Kirjattu
Ennen oli monikin asia paremmin.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

VT

**
Flanööri
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: danius - 12.04.12 - klo:17:54
Ennen oli monikin asia paremmin.
Bussiliputkin oli ennen halvempia.

Tuo ukko ei varsinainen idolini ole koskaan ollut, mutta tämän kuvaparin perusteella muutos ei todellakaan ole edullinen. Eikä siis kyse ole siitä, että pukumies on vaihtanut vapaampaan.

Edit. Siis paidassa ylänappi kiinni ja alanappi auki? Miksi?

Cdos

Auktoriteetti
turhin postaaja 2013
Sijainti: 172.0.0.1
Kirjattu
koska cholo
Lainaus käyttäjältä: jaro - 10.04.12 - klo:11:28
Saatana mitä paskaa tämä nykyään on
Lainaus käyttäjältä: Maybachh - 08.08.12 - klo:20:23
Kiitos asiallisesta viestistä, jatka samaan malliin niin saadaan foorumin taso pysymään korkealla.

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Maikkarilla just alkanut kauhuleffa Wrong Turn 2. Reilut viisi minuuttia riitti...

Co-re

Legenda
Insinööri
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Tommi - 12.04.12 - klo:17:50
Valitan taas samasta asiasta, mutta en voi olla tekemättä sitä.

[spoiler]Ennen

Jälkeen
[/spoiler]

IBM -> Apple?

Juha

Auktoriteetti
Kirjattu

Juha

Auktoriteetti
Kirjattu

Parry

*
Edistynyt
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Cdos - 12.04.12 - klo:17:21
vetoremmi hajosi tempauksessa
Sitä se on, kun saa viimein yli 50kg tankoon.

salaryman

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: vapa - 12.04.12 - klo:16:16
No itse en ainakaan jaksaisi nähdä hirveästi vaivaa jonkun urpon takia, ei se ole minun ongelma. Minun ongelmani on todennäköisesti tuossa tilanteessa parkkipaikka kilometrin päässä, jos sielläkään. Talvella vielä kivasti ilman pistoketta ja aamulla aurakin muistanut. Samalla vaivalla kun soittelen paikalle soitan sen pol-isin. "Suomalaiset nyhyhyhyhyhhyyh..." aita, ruoho ja toinenpuoli.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/04/1528293/taloyhtiossa-taistellaan-ilmoitustaululla---onko-tasta-mitaan-hyotya

�,,lkääpäs kuulkaapas! Tämä on polisiasia! Tästä kuulkaa noisee polisi asia! POL-ISI-ASIA!!!
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Alhazen

Legenda
Kirjattu
Helsingin käsinevalikoiman tähän aikaan vuodesta. Muuten olisin painanut suoralta kädeltä Nippanappaan mutta se ehti mennä jo kiinni - muualta saa lähinnä enää todella isokätisten (ja oma käsi on aika iso) kokoja ja värivalikoiman voi arvata.

vapa

Auktoriteetti
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: salaryman - 13.04.12 - klo:18:11
Lainaus käyttäjältä: vapa - 12.04.12 - klo:16:16
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/04/1528293/taloyhtiossa-taistellaan-ilmoitustaululla---onko-tasta-mitaan-hyotya

�,,lkääpäs kuulkaapas! Tämä on polisiasia! Tästä kuulkaa noisee polisi asia! POL-ISI-ASIA!!!
Ilmoitustaulu... Poliisi... Joo onhan ne sama asia.

rjs

**
Flanööri
Kirjattu

Riki Sorsan veli

Vieras
Kirjattu
Jykä oli käynyt Ison Omenan 7camicie-liikkeessä henkilökohtaisesti kiittelemässä niiden laadukkaista paidoista.