Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2113976 kertaa)

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #855 : 04.05.10 - klo:16:40 »
^^^ Eikös tuo ole ihan semmoinen kokonaisuus, mitä viime aikoina on naisille kaupiteltu? Iso roikkuva yläosa, legginsit, kanvaasitossut ja massiivinen pussimainen laukku.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #856 : 04.05.10 - klo:16:41 »
Noiden silmälasien valmistaja kuulemma nykyään valmistaa autojen tuulilaseja.

En kyllä löydä mitään kehuttavaa ko. setistä, paitsi sen että näyttäisin rinnalla "kuin miljoonilta dollareilta" :-)
« Viimeksi muokattu: 04.05.10 - klo:16:43 kirjoittanut Hypno »

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #857 : 04.05.10 - klo:19:52 »
^Todella.

No, tuon pojan kampaus ei ole aivan tolkuton. Lisäksi akokonaisuuden värit natsaavat oikein hyvin yhteen. Mittasuhteet ja istuvuus ovatkin päin seinää. Ja punaiset espadrillosit ovat naisten kengät.
get your kicks on route six six six

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #858 : 04.05.10 - klo:20:10 »
Itse en suosi tuota Brothersin mainoiksen pukutyyliä, joka todellakaan ei ole klassinen, mutta täytyy sanoa että kuvassa on tuohon kokonaisuuten hyvin valittu solmio ja siihen erinomaisesti sointuva taskuliina.

Samaan kiinnitin itse huomiota ollessani autolla liikenteessä ja nähdessäni brotherssin mainoksen. Kiljaisin jopa ääneen vaimolleni, "Näitkö! Mainoksessa oli taskuliina!!!"


edit: Ivyman puhui pojasta? Meidän taloudessa ollaan sitä mieltä, että tuo on vain tavallista komeampi nainen. Propsit kuitenkin laseista, mallihan on selvästi kotimaista Saloraa, hetkeltä juuri ennen kuin ko. firma ryhtyi tekemään vm. 1985-89 Hiacen ajovaloumpioita
« Viimeksi muokattu: 04.05.10 - klo:20:31 kirjoittanut Räyhäkäs »

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #859 : 04.05.10 - klo:20:47 »
Meinasin selailla tuota hel-looks-sivustoa. Ihan "läpällä". Eka kuva oli pakko laittaa tänne.



Seinfeldin Georgea lainatakseni "Kuka enään nykyään pukeutuu viittaan?!?!?"

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #860 : 04.05.10 - klo:21:19 »
Seinfeldin Georgea lainatakseni "Kuka enään nykyään pukeutuu viittaan?!?!?"
.
Ainakin historianopiskelijat Turussa käyttävät mustaa viittaa.

I rest my case.

tuomas

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #861 : 04.05.10 - klo:22:11 »
Minä en näe mitään vikaa Callen tai Räyhäkkään linkittämissä kuvissa. Ei ihan omaa tyyliä, mutta kumpikin kokonaisuus sopii kantajalleen, ja tyypit näyttävät vaatteissaan viihtyvän. Pisteet siitä. Nuohan voisivat olla tuolla positiivisten näkyjen ketjussa.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #862 : 04.05.10 - klo:22:16 »
Nuohan voisivat olla tuolla positiivisten näkyjen ketjussa.

Ei tällä forumilla.

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #863 : 04.05.10 - klo:23:01 »
Minä en näe mitään vikaa Callen tai Räyhäkkään linkittämissä kuvissa. Ei ihan omaa tyyliä, mutta kumpikin kokonaisuus sopii kantajalleen, ja tyypit näyttävät vaatteissaan viihtyvän. Pisteet siitä. Nuohan voisivat olla tuolla positiivisten näkyjen ketjussa.

Tuonnäköinen kaveri jos tulisi rappukäytässä vastaan, niin en tiedä huudahtaisto ääneen "Sirkus on saapunut kaupunkiin!" vai antaisko kyynelkaasua.

T-paita ilman printtiä on kuitenkin rinnastettavissa aluspaitaan ja käy sellaisenaan vain ilman mitään yläosaa tai nahkatakin kanssa jos on osallistuvana osapuolena rock/pop-orkesterissa.
« Viimeksi muokattu: 04.05.10 - klo:23:07 kirjoittanut Räyhäkäs »

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #864 : 04.05.10 - klo:23:08 »
^ Ei nyt millään pahalla, mutta mikä siinä, että jotkut pukeutuvat eri tavalla kuin toiset ottaa niin erityisen koville? Vaikka varmasti kärjistätkin, niin silti jo fyysinen väkivalta (jollaiseksi kyynelkaasun luen) vain sen takia, että toinen ei miellytä omaa silmää, on mielestäni käytöstä, jota en voi itse ymmärtää millään tasolla.

On hienoa, että on löytänyt itselleen sen oman jutun, vaikka sitten klassisesta pukeutumista tai mistä tahansa, mutta pientä avarakatseisuutta sitä välillä toivoisi.

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #865 : 04.05.10 - klo:23:13 »
Noh, ehkä hieman kärjistin.

Mutta, valkoinen T-paita+farkut yhdistettynä mustaan viittaan tuo mieleeni lähinnä ryöstäjän tai batman-kerholaisen jolta realiteetit ovat karanneet.

Edit: Olen kyllä taipuvainen ajattelukantaan, jossa em. henkilö on A) tuttu ja B) Vitsillä pukeutunut kyseiseen asukokonaisuuteen. Silloin hyväksyn pukeutumisen täysin. Mutta arkikokonaisuutena; pelottavaa.

Propsit tosin aurinkolaseista, ne ovat hienot.
« Viimeksi muokattu: 04.05.10 - klo:23:16 kirjoittanut Räyhäkäs »

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #866 : 04.05.10 - klo:23:43 »
Minä en näe mitään vikaa Callen tai Räyhäkkään linkittämissä kuvissa. Ei ihan omaa tyyliä, mutta kumpikin kokonaisuus sopii kantajalleen, ja tyypit näyttävät vaatteissaan viihtyvän. Pisteet siitä. Nuohan voisivat olla tuolla positiivisten näkyjen ketjussa.

Niin, olen hieman miettinyt, mihin me ylipäätänsä tarvitsemme tätä inhokkiketjua. Olen täällä joskus jostakin ällöstä itsekin avautunut mutta otan asian puhtaasti huumorilla. Hel looks -väki pukeutuu omalla tavallaan ja me omallamme. Jos hyvä maku ratkaistaisiin inhottavuuksista huutelemalla, taitaisi Keikarin porukka jäädä jalkoihin. Oikeasti minä suvaitsen kaikenlaista pukeutumista kuten myös kaikenlaista huumoria: Räyhäkkään kommenttikin nauratti mutta minun huumorintajuni on ehkä hieman karkeampaa ja jossain määrin outoa.
Suositellaan täysraittiutta.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #867 : 04.05.10 - klo:23:46 »
Niin, olen hieman miettinyt, mihin me ylipäätänsä tarvitsemme tätä inhokkiketjua.

Sartoriaaliseen pätemiseen.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #868 : 04.05.10 - klo:23:57 »
Olen hieman Arskan kanssa samoilla linjoilla. Mutta ei tämä ketju mielestäni huono ole. Itselleni tämä toimii silloin, kun puhutaan esim Johanna Tukiaisen kihlauksesta tai jostain täysin yleisistä aiheista, kuten juoksukengistä puvun kanssa jne mutta esim tänään kommentteja lukiessa on "harmistumisen" määrä ollut huomattava

Mutta useimmiten on niin, ettei pitäisi puuttua sellaiseen, mistä ei ymmärrä tai tiedä mitään. Siksi on mielestäni hieman nihkeää poimia kuvia esim tuolta hel-looksista, kun he edustavat niin eri genreä kuin suurin osa täällä. Lisäksi luulen, ettei heidän tarkoituksenakaan ole ollut miellyttää kaikkia kapeakatseisia ihmisiä, vaan he ovat pukeutuneet täysin omaksi ilokseen.

Edit. kielelliset korjaukset.
« Viimeksi muokattu: 05.05.10 - klo:00:05 kirjoittanut ChuckBass »

Elias

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 553
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #869 : 05.05.10 - klo:00:11 »
Itse olen Chuckin kanssa samoilla linjoilla. Mielestäni enemmän tähän ketjuun kuluu tosiaan kamalat yhdistelmät, lenkkarit suorien housujen kanssa yms. Siis klassisen pukeutumisen yritelmät, jotka ovat menneet rytinällä metsään.
Vaatekaapin tyhjennys
Sokeet johdattaa sokeita. Ne, jotka vetää edel on vain syvemmäl skutas.