Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2113974 kertaa)

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #705 : 19.04.10 - klo:18:51 »
^
Taas tarvitsee olla vastarannankiiskinä, mutta mielestäni nuo Margielan diskopallolegginsit on huiput!

En tietenkään itse voisi ikinä käyttää, mutta täytyy sanoa et jos tulisi vastaan kaupungilla kaveri noissa niin kyllä arvostaisin ihan hitosti. Mielestäni pukeutumisen kuuluu olla hauskaa. Joko pukeutujalle itselleen tai sitten edes kanssaihmisille. Ja nuohan nyt ovat.

Tässä muuten artikkeli josta tuo Iltiksen mimmi on napannut kuvan kys. vaatekappaleesta.
http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2009/mar/09/fashion-mens-leggings

"I looked like an evil mermaid and felt as if I was walking with a crotch full of staples.

But the response was fantastic. This must be how an X Factor winner feels the morning after the vote. Pretty girls smiled, tourists stopped me for a shoulder-hugging snap, builders wolf-whistled, colleagues cheered (mostly). "


Tosin lopussa kirjoittajan tyttöystävä antaa vähän erilaisen näkemyksen...
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #706 : 19.04.10 - klo:18:57 »
^ Peukkua myös täältä.

Täytyy myöntää, että kaveri saa kokonaisuuden toimimaan, mukaanlukien tuon mustan irtotakin. Ja tähän kokonaisuuteen ei olisi taskuliina sopinut, joten sekin on jätetty himaan. Me like. :)

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #707 : 19.04.10 - klo:19:04 »
heheh, hyvä editti. Komppaan toki. :)

Tossakin jutussa toki auttoi et kirjoittaja on ton näköinen tyyppi.
« Viimeksi muokattu: 19.04.10 - klo:19:06 kirjoittanut BowtiePasta »
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #708 : 19.04.10 - klo:19:13 »
Megginsit ovat karmeat, mutta naamiaisasuna tai jossain aivan villissä juhlassa voisivat mennäkin. Konteksti ratkaisee.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

tuomas

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #709 : 19.04.10 - klo:21:20 »
Taas tarvitsee olla vastarannankiiskinä, mutta mielestäni nuo Margielan diskopallolegginsit on huiput!

En tietenkään itse voisi ikinä käyttää, mutta täytyy sanoa et jos tulisi vastaan kaupungilla kaveri noissa niin kyllä arvostaisin ihan hitosti. Mielestäni pukeutumisen kuuluu olla hauskaa. Joko pukeutujalle itselleen tai sitten edes kanssaihmisille. Ja nuohan nyt ovat.

Ei liene enää mikään yllätys, että minä olena samaa mieltä. Toisaalta kaikessa tällaisessa hetken hassuttelussa ei oikein toteudu arvostamani ekologisuus, mutta noin ihan puhtaasti esteettisessä mielessä peukku on ylöspäin.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #710 : 19.04.10 - klo:22:16 »
En tietenkään itse voisi ikinä käyttää, mutta täytyy sanoa et jos tulisi vastaan kaupungilla kaveri noissa niin kyllä arvostaisin ihan hitosti. Mielestäni pukeutumisen kuuluu olla hauskaa. Joko pukeutujalle itselleen tai sitten edes kanssaihmisille. Ja nuohan nyt ovat.

Tokihan pukeutumisen pitää olla hauskaa - ainakin itselle jolle uille - mutta usein noissa meggingsien kalatiaisissa muotihassutteluissa hauskanpidon ja itsestään pelleksi tekemisen raja hämärtyy varsin rankasti.

Uskallus on hyvä asia mutta huonon näköinen on huonon näköinen. Pillifarkut / -housut näyttävät minusta miesten päällä aina huonolta. Poikkeuksena toki joku Mike Monroe, joka on aina - hm - rockisti cool (jeesus etä häpeän tätä ilmaisua jo nyt!) vaikka päällä olisi muovikassi. Ts. tuommoiset diskoleggingsit näyttäisivät varmaan ihan osuvilta mainitun rokkistaran päällä mutta Maikkelilla onkin helkkaristi munaa. Siinä missä esimerkkikuvan mallitoimittajapojun los cojones näyttävät lähinnä kasvaneen sisään päin.

get your kicks on route six six six

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #711 : 20.04.10 - klo:02:57 »
Erehdyin taas selailemaan tuota whatareyouwearingtoday-blogia.
Ja jokainen pukeutukoon miten haluaa, mutta eniten minua tuossa "ärsyttää" se, että jollain (muulla kuin minulla) on noin paljon rahaa, että voi ostaa mitä haluaa (ja vielä näyttää käyttävän sitä noihin vaatteisiin todella reilusti) ja sitten näyttää silti niin helvetin tyhmältä.

Ja ärsytystä yleensä lisää tyyli, millä kaveri lähes päivittäin postaa sf:n "mitä tänään päälläsi"-ketjuun (ja siis ilman kuvia, vaikka ehkä parempi niin):
"Brioni jacket
Brioni shirt
7 jeans
TB belt
Pantherella socks
Brioni penny loafers
Guerlain Cologne
Tiffany watch"

Ensimmäisen kerran (ja ehkä viimeisen) sanon vaan, että tälle kaverille joku (vaikkapa täältä) voisi opettaa sen paljon mainostetun "understatementin" merkitystä :D



Mutta erityismaininta täytyy antaa äijälle tuosta huikeasta buutsi-kokoelmasta joka näyttää löytyvän. Erityisesti nämä sanalla sanoen "härskit" saappaat, jotka kruunaa tuo keskelle kenkää kuvioitu "kirkkovene", ovat todellisen pelimiehen valinta. Näiden kanssa jopa minä jään sanattomaksi, ei voi kuin ihailla :D

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #712 : 20.04.10 - klo:09:24 »
^Komppia täältä. whatareyouwearingtoday todistaa että paksu lompakko ja tyylitaju eivät läheskään aina kulje käsi kädessä. Ja miksein tuo äijä hanki itselleen istuvia vaatteita jos pätäkkää on. No, urpo on aina urpo.

Mä voin antaa tuolle kverille kohdattaess nk. Itä-Turkulaisen. Josko sitten oppisi. :D

get your kicks on route six six six

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #713 : 20.04.10 - klo:10:45 »
^^ Minulle tuli noista kuvista ensimmäisenä mieleen tyyliguru Will Boehlke - ryhdittömissä bespoke-vaatteissaan.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #714 : 20.04.10 - klo:11:46 »
Se on kyllä sääli, että tyylitajua ei voi ostaa, edes eBaysta..
Itse hamstraisin pari kiloa.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #715 : 20.04.10 - klo:13:00 »
Sama vika. Joskin rahat on väjhän finaalissa nyt. Joten tyydyn olemaan tyylitöän mutta köyhä!
get your kicks on route six six six

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #716 : 20.04.10 - klo:14:43 »
Kammottavaa meininkiä tosiaan.
Suositellaan täysraittiutta.

tuomas

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #717 : 20.04.10 - klo:15:01 »
Erehdyin taas selailemaan tuota whatareyouwearingtoday-blogia.
Ja jokainen pukeutukoon miten haluaa, mutta eniten minua tuossa "ärsyttää" se, että jollain (muulla kuin minulla) on noin paljon rahaa, että voi ostaa mitä haluaa (ja vielä näyttää käyttävän sitä noihin vaatteisiin todella reilusti) ja sitten näyttää silti niin helvetin tyhmältä.

Tämä äijähän on ihan mahtava! Joillakin on taito saada erittäin halvatkin vaatteet näyttämään kalliilta. Toiset taas saavat minkä tahansa näyttämään halvalta. Tämä mies on vankasti jälkimmäistä porukkaa. Pisteet silti tuosta jatkuvuudesta valinnoissa.


i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #718 : 20.04.10 - klo:15:04 »
^He-hee, totta. Eri toten ne eksoottisten elukoiden nahoista väsätyt säännöllisen toistuvat cowboysaappaat ovat jotain aivan muuta.
get your kicks on route six six six

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #719 : 20.04.10 - klo:17:36 »
Päivän inhoke: vaatemyyjä, joka jatkuvasti kyseli tarvitsenko apua ja kehui kuinka "noi on tosi hyvät, tosi hyvää laatua". En jaksanut sanoa rumasti, mutta jo kehonkielestä hänen olisi tullut älytä etten tarvitse apua vaatevalinnoissani.

Kenties tuo Whatareyouwearingtoday-mies on töissä johtohommissa Neiman Marcus -tavaratalossa. Valtaosa hänen kokoelmistaan kun on NM:lta hankittu, ja kenties asevelihintaan. Näin ainakin haluan ajatella - olisi kauheaa jos mies olisikin täysin tyylitajuton miljonääri, joka yrittää pukeutua rahaan.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/