Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2114122 kertaa)

Verraton

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 75
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #615 : 30.03.10 - klo:17:21 »
^ Kyllä kulta on päällikön väri! Näinhän näytti jo legendaarinen Hank Hardy /WTO /Yes-men älykkäässä johtajan tulevaisuuspuvussaan


Johannes P

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #616 : 30.03.10 - klo:20:58 »
^ Kyllä kulta on päällikön väri! Näinhän näytti jo legendaarinen Hank Hardy /WTO /Yes-men älykkäässä johtajan tulevaisuuspuvussaan


Tässä taidetaan mennä jo politiikan puolelle? Tosin kauhea on tuo puku ja kauhea on "dokumenttikin".

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #617 : 01.04.10 - klo:13:16 »



Turhista julkkiksista on kiva aina kirjoittaa 'rakentavaa kritiikkiä', varsinkin jos nuoriherra on sen verran fiksu että kehuu mm. Hitleriä julkisesti (http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1810482).

Ja sitten asiaan: Eipä tuossa hirveästi pieleen mennä, kangas on puvussa näpsäkkä, mutta hihan pituus kun olisi vielä kohdillaan, kauluspaita olisi kauluksiltaan jämäkämpi eikä tuommoinen ylöspäin kurkkiva, ja sitten se solmion solmukin kiristettäisiin kunnolla eikä lärpättimeksi niin miksei..

No sittenkin jäisi vielä kauhistuttamaan tuon naikkosen ylähuulen kollageenit.. mutta niitä en ala tällä palstalla kommentoimaan ;).

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #618 : 01.04.10 - klo:13:42 »
Ja sitten asiaan: Eipä tuossa hirveästi pieleen mennä, kangas on puvussa näpsäkkä, mutta hihan pituus kun olisi vielä kohdillaan, kauluspaita olisi kauluksiltaan jämäkämpi eikä tuommoinen ylöspäin kurkkiva, ja sitten se solmion solmukin kiristettäisiin kunnolla eikä lärpättimeksi niin miksei..

Lisäksi hartialinja ei ole kohdallaan, paidankaulus on liian väljä ja paita näyttää silittämättömältä. Eli kaikki perusasiat on päin mäntyä.

Tuo pallokala miehen vieressä on aika huvittava.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #619 : 01.04.10 - klo:14:48 »
"Esimerkiksi Hitlerkin on sellainen suuri ihminen. En mä sitä ihaile, mutta kunnioitan sitä. Se on saavuttanut sellaisia asioita, mihin moni ihminen ei pystyisi."

-A. Kurhinen
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #620 : 01.04.10 - klo:14:58 »
tosin itseasiassa mun mielestä tää jatko on vielä parempi:

"En mä tarkoita, että me suunnattais siihen, mutta me tähdätään samantapaiseen."
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Peejpee

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #621 : 01.04.10 - klo:14:59 »
Joo, eiköhän kun nuo kaksi on nähty on tämän viikon inhottavuusannos aika lailla nautittu...

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #622 : 01.04.10 - klo:15:24 »
Inhotusannot vain kasvaa. Eniten minua kuitenkin pelottaa ja ihmetyttää se, että heidänlaisiaan ihmisiä on ylipäätään olemassa. Eikö Darwinin oppien mukaisen evoluution tulisi karsia pois räikeimmät tapaukset?
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #623 : 01.04.10 - klo:15:35 »
Inhotusannot vain kasvaa. Eniten minua kuitenkin pelottaa ja ihmetyttää se, että heidänlaisiaan ihmisiä on ylipäätään olemassa. Eikö Darwinin oppien mukaisen evoluution tulisi karsia pois räikeimmät tapaukset?

Mikäs heistä tekee evoluution kannalta räikäimpiä?
Lehtijuttujen mukaan harrastavat suvunjatkamistoimintaa ahkerasti ja näin ollen pääsevät levittämään todennäköisesti geenejään seuraavaan sukupolveen. Selviytyminen on ainoa asia, josta luonnonvalinnassa on kyse.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #624 : 01.04.10 - klo:15:38 »
^ Tästä aiheesta löyhästi kertoo myös elokuva, (kovin keskinkertainen komedia) nimeltään Idiocracy (http://www.imdb.com/title/tt0387808/). Siinä muistaakseni saapastyhmät ihmiset lisääntyy niin paljon ja nopeasti, ja vastaavasti viisaat ihmiset keskittyvät työuraan ym. niin paljolti että heidän hyvät geenit käyttämättä ja suku jatkumatta. Hillbillyjä kohta koko maailma täynnä! Varokee vaan.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #625 : 01.04.10 - klo:16:43 »
^^Darwiniin liittyen:

http://www.darwinawards.com/
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #626 : 01.04.10 - klo:17:12 »
tosin itseasiassa mun mielestä tää jatko on vielä parempi:

"En mä tarkoita, että me suunnattais siihen, mutta me tähdätään samantapaiseen."

Mä voin ilomielin rakentaa noille kahdelle idiootille ihan henkilökohtaisen kaasukammion vaikkapa mun saunaan.

Big Brother -julkisuuskuvio näyttää olevan todellinen nuoren älyn keskittymä.

Ai kun mukavaa, tuon Anttikurhisen kommentit luettuani voin näin nelikymppisenä äijänä alkaa ihan vilpittömästi vihata nuorisoa! :D
get your kicks on route six six six

Verraton

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 75
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #627 : 01.04.10 - klo:18:16 »
Mä voin ilomielin rakentaa noille kahdelle idiootille ihan henkilökohtaisen kaasukammion vaikkapa mun saunaan.

Kröhöm..

Lienee yleisessä tiedossa, että keltainen lööppilehdistö etsimällä etsii jutunaihetta sieltäkin, missä sitä ei varsinaisesti ole. Siitähän BB-tyyppien tähteys syntyy. Siitähän tässäkin jutussa oikeastaan on kyse - sanoma oli tökerösti ilmaistu kaipuu julkisuuteen ja jäädä historiaan. Tokihan irrottamalla keltaisen lehdistön valikoimat repliikit lopullisesti asiayhteydestään saadaan hilpeitä tapauksia.

Vaan kenenkä kommenteista ei loppujen lopuksi saisi tämän tasoista juttua? Yleensä ihmiset eivät vain esitä kommenttejaan julkisuudessa - internettiä lukuunottamatta: Vaikkapa tuo lainaamani heitto on vähintään yhtä älytön, vaikka onkin peräisin 40-vuotiaan näppäismistöstä. Onnellisesti tapahtui kuitenkin nimimerkillä ja ilman BB-julkisuutta. Boonuksena vielä se, toisesta kaasutettavasta (tytöstä) ei taida olla muuta tietoa kuin kummahko miesmaku ja pärstäkerroin.

 


i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #628 : 01.04.10 - klo:18:37 »
^Jep, olet oikeassa. Kunhan innostuin, tuo hitlerkommenti kun sai hormonit hyrräämään. Tai jotain.

Pahoittelut huonosta heitosta..

Tai..
get your kicks on route six six six

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #629 : 01.04.10 - klo:19:39 »
Nuoret ovat nuoria...
Suositellaan täysraittiutta.