Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2114494 kertaa)

Jape

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 224
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5475 : 04.03.14 - klo:13:10 »
Naisille on vuosien ajan julkaistu kaiken maailman vaatevärioppaita, ehkä miehillekin yksi olisi hyvä.

Itse asiassa yksi laukaiseva tekijä minun vaatekiinnostukselleni oli se, että vaimo lähetti minut viime kesänä synttärilahjaksi värianalyysiin. Oli ihan mielenkiintoinen kokemus, suosittelen muillekin herroille. Minä olen kevät-tyyppiä, eli ikävä kyllä vanhat suosikkini harmaa ja oliivinvihreä eivät kuulemma käy minulle. Lämminsävyisiä ja selkeitä värejä pitäisi käyttää. Onpahan vaimon itsensä alullepanema syy uusia garderoobia. :-)

SloBo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 731
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5476 : 09.03.14 - klo:19:46 »
Pinnoihin sotkeutuneen takavaihtajan...

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5477 : 13.03.14 - klo:18:50 »
Mikko Kekäläisen asu täl hetkellä näytettävässä puoli seitsemän -ohjelmassa. Veikkaan että erityisesti Ivyman arvostaa miehen hillitöntä yliyrittämistä hillittyä yrittämistä. Kuva jahka saatavilla, mutta kuvaukseksi riittänee bd-paita kontrastipaisley kauluksilla ja tulenpunanen ascot.
Larppaus sallittu

U-Haul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5478 : 13.03.14 - klo:19:29 »
Aavistuksen oli sirkushenkinen kokonaisuus kyllä tällä kertaa. Mutta oliko jokin tyyliviikko menossa?
Keep Calm and Carry On.

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5479 : 23.03.14 - klo:20:07 »
Kollaasin Helsinki Ink 2014 "parhaista". Mauttominta erikoisuudentavoittelusontaa koskaan vetää ruoto täyteen tusinaleimaa jotka on vaan kivoja kuvia. Olen ilmeisesti jo tässä iässä känisevä vanha äijä noiden suhteen.
Larppaus sallittu

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3734
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5480 : 23.03.14 - klo:20:53 »
^Komppaan.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5481 : 24.03.14 - klo:17:23 »
Oli tässä viikonloppuna pieni keskustelyntynkä tatuoinneista ja joku totesi millaisia tatuointeja on muodissa nykyisin. En enää edes muista tyylilajia saati esimerkkiä, mutta totesin että tatuoinnit ovat kyllä viimeisimpiä aisioita, joissa haluaisin seurata muotia. En ehkä pysty samastumaan leimojen ottamiseen, koska en ole vielä keksinyt niin merkityksellistä tapahtumaa tai asiaa jonka haluaisin ihooni. Känisevä vanha äijä siis täälläkin.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3734
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5482 : 24.03.14 - klo:18:45 »
 Korkeintaan veriryhmä tatuoituna vasempaan kainaloon, kiäh-kiäh.
« Viimeksi muokattu: 24.03.14 - klo:18:50 kirjoittanut salaryman »
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3734
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5483 : 24.03.14 - klo:18:49 »
Korvien välistähän tämä on kiinni mutta itselleni tatuointeihin liittyy hyvin vahvoja negatiivisia mielikuvia etten omaan nahkaani lähtisi kuvia hakkaamaan. Enimmäkseen tatuoiinit, varsinkin suuret kuvat synnyttävät jotenkin halvan ja suttuisen fiiliksen. Mutta tämä on siis ihan vaan meikäläisen rajoittuneisuutta.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Herttua

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5484 : 24.03.14 - klo:19:31 »
Minulla on myös täsmälleen samoja tuntemuksia ja ajatuksia kuin ylläolevilla. Voisiko tatuointeja pitää muoti-ilmiönä siinä missä esimerkiksi takatukkaakin ennen? Takatukasta vaan pääsee helpommin eroon...
"The better you dress, the worse you can behave."

Hadoque

  • Kisälli
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5485 : 24.03.14 - klo:20:11 »
Tribaalitatuoinneille, teinien "no regrets" -sutuille ja kiinalaisille kirjaimille en syty.
Vanhojen seilorien leimat taas eivät meikäläistä kauhistuta, päin vastoin. Otin muuten itsekin kaksi tatuointia nuorempana kauppalaivastossa, toisen Rotterdamissa ja toisen Hongkongissa. Ei siis ole meikäläisellä paljon varaa inistä kenenkään tatskoista, mistä kukin tykkää.

En siis suhtaudu jyrkästi tatuointeihin, mikäli niillä on kantajalleen syvempi merkitys kuin vain näyttämisenhalu. Ja täytyy myöntää että onhan nämä ihan mukavia matkamuistoja kannettaviksi hautaan saakka.

haukka

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 537
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5486 : 18.04.14 - klo:20:18 »
Jokainenhan tekee kuten haluaa. Minä en tatuoinneista ole pitänyt koskaan, enkä ottaisi niitä mistään hinnasta. Mutta olenkin jo vahvasti keski-ikäinen ja silläkin saattaa olla vaikutusta ettei noita tatuointeja näkynyt juuri muilla kuin rikollisilla/epämääräisillä hampuuseilla nuoruudessani.
« Viimeksi muokattu: 18.04.14 - klo:20:19 kirjoittanut haukka »
" how`s it for stains?"

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5487 : 23.04.14 - klo:19:17 »
Meidän vanhemman koiran lähdön viimeiselle matkalleen.. Ikää 13.5v ja ollut hyvässä kunnossa eiliseen saakka, mutta kyllä se niin älyttömän koville ottaa kuitenkin.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5488 : 23.04.14 - klo:20:36 »
Tiedän tunteen. Perheenjäsen se on koirakin.

Salama

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 937
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #5489 : 23.04.14 - klo:22:26 »
Semmoista se on niiden penteleiden kanssa, tsemppiä!

Meillä isompi lurjus täytti tänään 11 vuotta. On kilpirauhasvikaa, sydämessä jotain sivuääntä, perna poistettu ja patteja leikattu, mutta vielä onneksi porskuttaa reippaana. Viimeksi piikille meiltä on joutunut kissa, mikä olikin kova paikka minulle, kun olen tälläinen nössö. Se sentään tykkäsi nukkua minun kainalossa öisin, ja siihen se nukahti viimeisenkin kerran, kun eläinlääkärivaimo pisti sitä niskaan. Edellinen koira kun nukutettiin, niin suru ratkaistiin perinteisesti ottamalla uusi pentu tilalle... Kissaa ei korvattu, mutta nyt on ensi viikolla tulossa kanoja ja lampaita, mitenköhän niistäkin voi sitten lopulta erota, enpä tiedä.