Mitä inhottavaa näit tänään?

Aloittaja Ville, 16.04.09 - klo:15:01

« edellinen - seuraava »

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Lähinnä istuvuutta moitin. Kyllähän minäkin tuollaisen kauppaneuvospaidan vielä ostan.

i v y m a n

Legenda
button downs weejuns rain macs what else is there?
Kirjattu
Eihän tuossa ole istuvuudessa mitään vikaa. Istuvuus ei ole sama asia kuin tyköistuvuus. Olkasauma asettuu juuri oikeaan kohtaan, kaulus ei ole liian kireä eikä väljä ja hihat ovat oikean pituiset. Paita on ainoastaan leikattu väljäksi - kyse on makuasiasta. Itse en tykkää liian slimmistä mutten noin väljästäkään, olenhan kohtuuden mies (eri toten alkoholin kanssa) ja keskiten kulkija. Minusta Lilius-papalle sopii tuommoinen väljä tyyli paremmin kuin slimmi, kun äijä on jotain 89-vuotias.
get your kicks on route six six six

Konsultti

*
Edistynyt
Kirjattu
Eikö olkasauma roiku käden puolella vai näenkö väärin

sproily

Legenda
Parantumaton retro-eksentrikko
Sijainti: Tammerfors
Kirjattu
Itse nostaisin vaan vyötäröä. Silloin ei reilu leikkaus paidassa haittaisi mitään.

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

i v y m a n

Legenda
button downs weejuns rain macs what else is there?
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Konsultti - 05.04.12 - klo:00:00
Eikö olkasauma roiku käden puolella vai näenkö väärin

Voi olla, että tulkitsin kuvassa esiintyvän paidan laskeutuman / rypyn olkasaumaksi. Joka tapauksessa, se ei poista argumentointini yleistä paikkansapitävyyttä.
get your kicks on route six six six

_ a m _

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Gaffer - 04.04.12 - klo:14:08Se että kuvaa ei ole otettu vessassa kertoo, ettei se ole mtop-threadista.

Korjasin.

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Kuvaan sellainen tarkennus, että toi ei minusta vaan toimi. Olen herran nähnyt useita kertoja ja tuo on niistä poiketen vähiten särmä kokonaisuus.

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Kävin MenkkaHaukassa hypistelemässä Taunon poistamaa ja sitten palauttamaa sinistä pukua ja kyllä se varsin kamalalta näytti. En tiedä, voihan Tampereelle tulla kuitenkin ne pahnan pohjimmaiset, mutta en vakuuttunut. Oikeassa olitte.

Tauno

Vieras
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: mairaksinen - 05.04.12 - klo:18:17
Kävin MenkkaHaukassa hypistelemässä Taunon poistamaa ja sitten palauttamaa sinistä pukua ja kyllä se varsin kamalalta näytti. En tiedä, voihan Tampereelle tulla kuitenkin ne pahnan pohjimmaiset, mutta en vakuuttunut. Oikeassa olitte.

Saihan tuosta onneksi pari ihan hyvää kuvaa jos ei muuta. . . Itse asiassa poistin HMltä pari muuta kesäistä puolivuorattua takkia ja neljät housut, ja kaikki ovat oikein kelvollisia.

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Tampereen versiossa yksi nappi repsotti jo valmiiksi, joten siinä ei lähtökohtaisesti asiakkaalla ole liikoja odotuksia.

PleaseDeleteMe

Legenda
Delete me please
Kirjattu
Lomautusilmoitus. Toisaalta, nyt aukeaa uudet urat helpommin, joista olen haaveillutkin jo hetken! When life gives you lemons, make lemonade. Tampereella on pian muilla työnhakijoilla kova vastakumppani vapailla markkinoilla ;)

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Kyllä keikari aina paikkansa löytää. Peukut ylös.

TheodoreMaul

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Hypno - 05.04.12 - klo:21:45
Lomautusilmoitus. Toisaalta, nyt aukeaa uudet urat helpommin, joista olen haaveillutkin jo hetken! When life gives you lemons, make lemonade. Tampereella on pian muilla työnhakijoilla kova vastakumppani vapailla markkinoilla ;)

Voimia ja uutta putkeen vaan. Jatkossa vastaavan tilanteen osaa haistaa paremmin ja olla sitä paremmin valmistautunut.

Tuohon sanontaan täydentäisin:

Lainaa
When life gives you lemons, find someone who has tequila and throw a party.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

PleaseDeleteMe

Legenda
Delete me please
Kirjattu
Oli hieman aistittavissa koko juttu, ja olen ehtinyt jo valmistautumaan, näen enemmänkin mahdollisuutena kuin yhtään miinuksena koko asian. Itseasiassa nyt kun suunta on selvä, voi lähteä toteuttamaan itseään paremmin :).

TheodoreMaul

Legenda
Kirjattu
Oikea asenne. Liian moni takertuu menneeseen ja jää surkuttelemaan. Muutos on mahdollisuus.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.