Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2129596 kertaa)

AlecLewain

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 527
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2670 : 22.05.11 - klo:16:15 »
En ole aikaisemmin törmännyt omaan pukeutumiseeni kohdistuvaa negatiivista huutelua, mutta nyt sekin hetki on tullut. Olin viikonvaihteessa Tampereella Plevnan tietämissä ja humalainen tienijoukko alkoi huudella perään tyyliin "mitä vi***a mietit kotona, kun puit noita vaatteita päällesi".


Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2671 : 22.05.11 - klo:16:37 »
^ Onneksi ne olivat vain humalaisia teinejä, joten selvisit pelkällä huutelulla. Turun panssari-impi olisi ollut vaarallisempi tapaus.
Suositellaan täysraittiutta.

Nti Tursti

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 657
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2672 : 22.05.11 - klo:17:14 »
Pasi Nurmisen kengät. Olen sanaton.
Useimmat tuntemani kiekkoilijat panostavat valitettavasti enempi niihin jalkineisiin, joita käytetään jäällä. :( Ja sama, totuttu linja jatkuu, vaikka ura on ns. ohi ja voisi ihan hyvin laittaa rahaa kaukalon ulkopuolellekin. Potkupalloilijat ovat hivenen kehittyneempiä jalkineasioissa, joskin heilläkin on reippaasti parannettavaa.
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
— Marilyn Monroe

http://nyan.cat/?f=1

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”
― Johnny Depp

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2673 : 22.05.11 - klo:17:23 »
Pasi Nurmisen kengät. Olen sanaton.

Eikös nuo ole Eccot? *tsihhih*

Johannes P

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2674 : 22.05.11 - klo:18:24 »
Pasi Nurmisen kengät. Olen sanaton.

Eikös nuo ole Eccot? *tsihhih*
En usko. Näyttävät ennemminkin Camelactiveilta. Tosin minulla on vain hyviä kokemuksia myöskin tuosta liimapohjamerkistä, vaikka yhtään heidän kengäänsä en enää ostakkaan (esteettisistä syistä)

Nti Tursti

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 657
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2675 : 22.05.11 - klo:19:30 »
^ Olisin myös itse väittänyt, että Eccot on kyseessä. Tosin tuosta logosta ei saa ihan selvää, joten ei voi olla 100varma. Mutta ihan on normieccojen näköiset... Joskin ensimmäinen mielikuva (ja melkein toivekin) oli Sievin kengistä. Jos käytetään moisia tohveleita, niin käytettäisiin edes suomalaisia tohveleita!
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
— Marilyn Monroe

http://nyan.cat/?f=1

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”
― Johnny Depp

Johannes P

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2676 : 22.05.11 - klo:19:44 »
^ Olisin myös itse väittänyt, että Eccot on kyseessä. Tosin tuosta logosta ei saa ihan selvää, joten ei voi olla 100varma. Mutta ihan on normieccojen näköiset... Joskin ensimmäinen mielikuva (ja melkein toivekin) oli Sievin kengistä. Jos käytetään moisia tohveleita, niin käytettäisiin edes suomalaisia tohveleita!
Olen lähes 100varma, etteivät ole eccot ja eccojen sivutkin tukevat tätä väitettä: http://www.ecco.com/fi/fi/mallisto/miehet/business/index.jsp Ei ole sielä tuonnäköisiä sämpylöitä.

Olisivatko muuten pomareita? http://www.pomar.fi/default.aspx?id=509793&ShoeCategory=2&ShoeIndex=156
« Viimeksi muokattu: 22.05.11 - klo:19:47 kirjoittanut John Galt »

Nti Tursti

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 657
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2677 : 22.05.11 - klo:21:37 »
^ Saatat muuten olla oikeassa... Mielessä kävi Eccon Helsinki- malli, mutta siinähän on tuo logo ihan toisaalla ja muutenkin vähän liian kantikas.
Joojoo... häpeäkseni myönnän, että olen myynyt Eccojakin ihan liian monta vuotta... ;/
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
— Marilyn Monroe

http://nyan.cat/?f=1

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”
― Johnny Depp

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2678 : 22.05.11 - klo:21:44 »
^ Tuota logoa kun katsoo tarkkaan, se voi olla P ensimmäinen kirjain eli Pomar voi olla hyvä veikkaus :)

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2679 : 22.05.11 - klo:23:21 »
Täällä on inkvisitio toimessaan... ;)
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2680 : 23.05.11 - klo:12:54 »
En ole aikaisemmin törmännyt omaan pukeutumiseeni kohdistuvaa negatiivista huutelua, mutta nyt sekin hetki on tullut. Olin viikonvaihteessa Tampereella Plevnan tietämissä ja humalainen tienijoukko alkoi huudella perään tyyliin "mitä vi***a mietit kotona, kun puit noita vaatteita päällesi".

Eivät ilmeisesti tarkoittaneet heikkoa kravatti/taskuliina -yhdistelmää?

Mitä oli päällä?
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2681 : 23.05.11 - klo:13:15 »
(...)ja humalainen tienijoukko alkoi huudella perään tyyliin "mitä vi***a mietit kotona, kun puit noita vaatteita päällesi".

Keksitäämpä yhdessä hyviä vastauksia tähän kysymykseen, JOS siihen edes haluaa jotain vastata..

Mauton versio: "Mietin äitiäsi ja illan treffejämme"
Rahamies: "Mietin miten solmioni mätsää Jaggeni nahkaverhoiluun"
Macho pelimies: "Mietin sitä teinip***een määrää, jota aion tänään pokata"
Filosofi: "Mietin kuinka alhainen itsetunto pukeutumistani haukkuvalla ihmisellä on"
Poliitikko: "Pukeutumiseni ei ota kantaa tällä hetkellä mediassa vellovaan keskusteluun, jossa on tärkeintä unohtaa alueen ympärillä pyörivät harhaluulot ja pysyä faktoissa"
Lakimies: "Mietin kuinka isosta summasta rahaa aion haastaa sinut kunnianloukkauksesta."

Masa

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 181
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2682 : 23.05.11 - klo:14:04 »
Tuo Lakimies versio ois aika kova :)

Johannes P

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2683 : 23.05.11 - klo:15:57 »
En ole aikaisemmin törmännyt omaan pukeutumiseeni kohdistuvaa negatiivista huutelua, mutta nyt sekin hetki on tullut. Olin viikonvaihteessa Tampereella Plevnan tietämissä ja humalainen tienijoukko alkoi huudella perään tyyliin "mitä vi***a mietit kotona, kun puit noita vaatteita päällesi".


Mitä sinulla sitten oli oikein päällä? Minun pukeutumistani kukaan ei ole koskaan haukkunut, vaikka välillä ollaan menty pahasti yli.

AlecLewain

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 527
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #2684 : 24.05.11 - klo:08:08 »
^ Oikeastaan ei kummempaa.
* Churchin Piccadillyt
* Prässätyt chinot väri hiekka
* raidallinen kauluspaita
* pellava/puuvilla irtotakki vaalean harmaana valkoisilla raidoilla
* rusetti paisley kuvioinnilla pohjaväri hopea, kuviointi sinisenä
* olkitrilby