Kirjoittaja Aihe: Mitä inhottavaa näit tänään?  (Luettu 2129151 kertaa)

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1830 : 29.12.10 - klo:12:10 »
Jostain käsittämättömästä syystä poikkesin Halosella.
Muovia, muovia, muovia, muovia... Hauskinta oli kun jollain "Business Line"-merkillä (Halosen oma?) myydyssä irtotakissa oli vuoren materiaalia arvokkaampaa ja parempaa kuin varsinainen muoviseos...

Turolle pitää nostaa myös hattua.
Stokkalla on alennuksessa Versacen pukuja, joihin on ripoteltu kimalletta, mutta eihän nyt muutama kimallehiutale Turolle riitä! Ovat tehneet sitten (tietysti muutenkin kimaltelevasta polyesterista) kokonaisen kimallepuvun!

Melkein pitäisi ostella alennuksista noita käsittämättömimpiä Turon pukuja, olisi aika lailla sprezzaturan ytimessä.

Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1831 : 29.12.10 - klo:12:17 »
Melkein pitäisi ostella alennuksista noita käsittämättömimpiä Turon pukuja, olisi aika lailla sprezzaturan ytimessä.

Ei tuo mene läpi, että ostit kimallepuvun vahingossa ja vielä laitoit sen päällekin. Italialainen sanoisi sinulle, että "Minulla on sepalus auki, tiedän sen ja näyttelen tietämätöntä. Sinulla on kuitenkin päälläsi kimallepuku?"

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1832 : 29.12.10 - klo:13:05 »
Italialainen sanoisi sinulle, että "Minulla on sepalus auki, tiedän sen ja näyttelen tietämätöntä. Sinulla on kuitenkin päälläsi kimallepuku?"

Tuo lause on kohta jonkun signaturessa :)). Mutta kyllä - Halosella on kyllä karmeita pukuja, (miksi lähes kaikki on MUSTIA??) ja noita "Business Line" -merkin paitoja olen joskus kokeillut (kun halvalla sai) ja lensi samantien roskiin muutaman käyttökerran jälkeen.. Hyhh, ties mitä keinokuitua niissäkin oli mukana.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1833 : 29.12.10 - klo:13:37 »
noita "Business Line" -merkin paitoja olen joskus kokeillut (kun halvalla sai) ja lensi samantien roskiin muutaman käyttökerran jälkeen.. Hyhh, ties mitä keinokuitua niissäkin oli mukana.

70% polyester, 30% nylon ja vuori on sitten viskoosia...

Minä ajattelin pitää Turon kimallepukua JA jättää sepaluksen auki vielä siten, että paidan helma kurkistaa! Siinä menee luigilta pastat väärään kurkkuun!
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1834 : 29.12.10 - klo:13:41 »
^ Vielä foorumin salainen tervehdys ja a vot!
Suositellaan täysraittiutta.

Jum-Jum

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1835 : 29.12.10 - klo:13:45 »
Mutta kyllä - Halosella on kyllä karmeita pukuja, (miksi lähes kaikki on MUSTIA??) ja noita "Business Line" -merkin paitoja olen joskus kokeillut (kun halvalla sai) ja lensi samantien roskiin muutaman käyttökerran jälkeen.. Hyhh, ties mitä keinokuitua niissäkin oli mukana.

Olen jonkun kerran käynyt eikä valikoima suuremmin hurmannut - kuten ei Stockallakaan tai missään muussakaan helsinkiläisessä liikkeessä.

Sen sijaan voin estottomasti kehua müncheniläisen Hirmer-liikkeen valikoimaa. Jos joskus osutte sinnepäin, niin kannattaa ehdottomasti poiketa. Liike sijaitsee ihan kaupungin sydämessä Marienplatzilla.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1836 : 29.12.10 - klo:13:59 »
noita "Business Line" -merkin paitoja olen joskus kokeillut (kun halvalla sai) ja lensi samantien roskiin muutaman käyttökerran jälkeen.. Hyhh, ties mitä keinokuitua niissäkin oli mukana.

70% polyester, 30% nylon ja vuori on sitten viskoosia...

Minä ajattelin pitää Turon kimallepukua JA jättää sepaluksen auki vielä siten, että paidan helma kurkistaa! Siinä menee luigilta pastat väärään kurkkuun!

Tuon haluan nähdä!
get your kicks on route six six six

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1837 : 29.12.10 - klo:14:02 »
Minä ajattelin pitää Turon kimallepukua JA jättää sepaluksen auki vielä siten, että paidan helma kurkistaa!

Sprezzaturaa voi tässä vaihtoehdossa korostaa vielä sillä, että jättää bokserit laittamatta...

Siinä voi sitten tosiaan mennä pastat väärään kurkkuun, jos sieltä vilkkuu paidanhelman lisäksi muutakin...

VT

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 257
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1838 : 29.12.10 - klo:14:03 »
noita "Business Line" -merkin paitoja olen joskus kokeillut (kun halvalla sai) ja lensi samantien roskiin muutaman käyttökerran jälkeen.. Hyhh, ties mitä keinokuitua niissäkin oli mukana.

70% polyester, 30% nylon ja vuori on sitten viskoosia...

Itse joskus hommasin Haloselta Business Line -"brändin" villakangaspäällystakin, eikä tilanne ihan noin surullinen ollut: materiaali on 80 % villaa ja 20 % polyesteriä. Vuoressa on polyesteriä ja viskoosia 50/50. Kenties päällystakeissa ei voi samalla tavoin huijata.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1839 : 29.12.10 - klo:14:20 »
Minä ajattelin pitää Turon kimallepukua JA jättää sepaluksen auki vielä siten, että paidan helma kurkistaa!

Sprezzaturaa voi tässä vaihtoehdossa korostaa vielä sillä, että jättää bokserit laittamatta...

Siinä voi sitten tosiaan mennä pastat väärään kurkkuun, jos sieltä vilkkuu paidanhelman lisäksi muutakin...

No, jos se vain roikkuu ja vilkkuu, se menee sprezzaturan nimiin. Helikopterin lailla pyörittäminen on sitten liiallisen harkittua, menee yliyrittämiseksi.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1840 : 29.12.10 - klo:15:16 »
Mainos se on pienikin mainos!
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1841 : 29.12.10 - klo:20:50 »
Huuto.netissä kaupattavan smokkitakin kuvauslause "sopii farkkujen kaveriksi".
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Johannes P

  • Vieras
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1842 : 29.12.10 - klo:21:06 »
Huuto.netissä kaupattavan smokkitakin kuvauslause "sopii farkkujen kaveriksi".
Taitaa olla vain mainoslause, jolla yritetään saada nuoria kiinnostumaan kyseisestä takista.

TheodoreMaul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1045
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1843 : 31.12.10 - klo:15:26 »
PoW / Glen check irtohousut Zarassa. Olin jo matkalla sovituskoppiin kun ohimennen huomasin peilistä, että niissähän on reisitaskut! Nepeillä suljettavat. Siis suorissa housuissa? Hämmentyneenä vein housut takaisin räkkiin. Harmi, koska niissä olisi ollut valmiina napit henkseleille, tosin ulkopuolella. Mukana olisi ollut vielä jonkinlaiset nahkaremmit olkaimien virkaa toimittamassa, mutta luulenpa että ne oli tarkoitettu enemmänkin roikotettavaksi kuin olkapäille. Kokonaisuus taitaisi tuolla tavalla mennä enemmän jonnekin eksentrisen punk-tyylin puolelle. Kyllä muoti voi olla kummallista.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Mitä inhottavaa näit tänään?
« Vastaus #1844 : 31.12.10 - klo:15:32 »
PoW / Glen check irtohousut Zarassa. Olin jo matkalla sovituskoppiin kun ohimennen huomasin peilistä, että niissähän on reisitaskut! Nepeillä suljettavat.

Kai kuviot oli kohdistettu.
Suositellaan täysraittiutta.