Keikari > Vapaa sana

Mitä inhottavaa näit tänään?

(1/1190) > >>

Ville:
Tämän ketjun tarkoituksena on ihmettely, päivittely ja sapen purkaminen. Samalla viestit toiminevat jonkinlaisena Worst Of -kokoelmana suomalaisten kanssaeläjien tyylittömyydestä, kauneuden puutteesta ja harmaudesta. Ehkäpä myös rekisteröitymättömät lukijat oppivat välttämään tänne koottuja huonoja esimerkkejä.

Esimerkki: eilen bussissa istuessani bongasin erittäin komean tweed-lätsän, joka oli oivaa kangasta ja mainion kokoinen. Sitten katseeni kiiri hieman alemmas, ja minua tervehti täysi, paksu tuulipuku street-kenkineen. Klassinen lätsä oli raiskattu iskemällä se kokoonpanoon, joka olisi kelpuuttanut ainoastaan pipon tai jokin neonvärisen fleece-hirvityksen. Päässäni vilkkui ERROR-viesti, joka nostatti ärsyyntymystä ja suuria säälintunteita. Onneksi lätsän kantaja katosi pian näköpiiristä.

Tänään (jälleen kerran) päivittelin senioreiden tapaa käyttää suoria housuja verkkaritakin ja lenkkareiden kera. Koska näky on yleinen, olen miltei turtunut siihen mutta kovasti tekisi mieli kysyä varttuneemmilta herrasmiehiltä: miksi, miksi?

i v y m a n:
^Kenties tuulitakkisedät ihannoivat The Sopranos -hahmo Paulie Walnutsia?

Ville:
^Tuskin. Tuulitakkeja yhdessä suorien housujen kanssa oli nähtävissä jo ennen Sopranosin aikakautta. Sen sijaan Paulien hiustyyliä soisin imitoivan laajasti, siinä on sitä jotakin.

DandyAndy:
Meikäläisen päivän inhottavuus oli räkälammikko Tampereen rautatiesemalla. Olin ajatellut istahtaa aseman penkille junaa odottaessani, mutta penkki ei varsinaisesti luonut kovin houkuttelevaa vaikutelmaa, koska sen edustalla lainehti iso läiskä jonkun henkilön siihen räkimää kuolaa. Ei näin.

diletantti:
Tänään taas kerran sain ravistaa päätäni nähdessäni kymmenkunta kolleegaani puketuneena ihan normaalisti (casual tai business casual), mutta käyttävän toimistossa sisäkenkinä työ- tai urheiluSANDAALEJA sukkineen!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta