Keikari > Asut ja pukineet

Kauppoja tai merkkejä joilta löytyy pieniä kokoja

(1/2) > >>

Petuski:
Ongelmani on, että minun on vaikea löytää itselleni sopivia vaatteita. Osaisiko joku foorumin käyttäjä suositella minulle jotain kauppaa tai merkkiä jossa kokovalikoima olisi laajempi ja suosisi myös lyhyitä(169cm) ja hoikkia miehiä. Etsinnässä olisi irtotakkeja, -housuja sekä kauluspaitoja.
Kiitos.

DandyAndy:

--- Lainaus käyttäjältä: "Petuski" ---Ongelmani on, että minun on vaikea löytää itselleni sopivia vaatteita. Osaisiko joku foorumin käyttäjä suositella minulle jotain kauppaa tai merkkiä jossa kokovalikoima olisi laajempi ja suosisi myös lyhyitä(169cm) ja hoikkia miehiä. Etsinnässä olisi irtotakkeja, -housuja sekä kauluspaitoja.
Kiitos.
--- Lainaus päättyy ---

Kyllä foorumilaisten suosiossa olevat Jermyn street paitavalmistajat kaikki tarjoavat jotain myös lyhyemmille veijareille. Et maininnut minkälaisesta hintakategoriasta tuotteita kaipaat, mutta uskoisin edullisempaa päätä edustavan Charles Tyrwhittin pystyvän palvelemaan myös sinua. Sikäli mikäli nettiostaminen on vaihtoehto. Esim. paidoissa kaikkia kauluskokoja löytyy neljällä eri hihanpituudella. Täydellistä istuvuutta haettaessa kuitenkin mittaskaalan ääripäissä joutuu herkästi turvautumaan mittatilaus vaatteesen tai ompelijan apuun. Ompelijalla vaatteiden korjauttaminen on kuitenkin yleensä kohtuullisen edullista, joten taloudellisesti saattaa olla ihan järkevää investoida laadukkaaseen valmisvaatteeseen ja korjauttaa se sopivaksi osaavalla ompelijalla.

Kannattaa selailla Askandyn ja Styleforumin keskusteluja vaikkapa hakusanoilla webstore + small. Pieniin kokoihin erikoistuneita kauppoja löytyy kyllä kymmenittäin, mutta hintataso on usein melko kova.

Petuski:
Kiitoksia vastauksista.
Ajattelin ensin etsiä tavaraa Suomesta, mutta näköjään onkin paras suunnata verkkotilaamiseen.

DandyAndy:

--- Lainaus käyttäjältä: "Petuski" ---Kiitoksia vastauksista.
Ajattelin ensin etsiä tavaraa Suomesta, mutta näköjään onkin paras suunnata verkkotilaamiseen.
--- Lainaus päättyy ---

Kivijalkamyymälää etsiessä suuntaisin pukeutumisen erikoisliikkeisiin tavaratalojen sijasta ja tarvittaessa turvautuisin ompelijan apuun. Kuten sanottu ovat ompelijalla teetetyt muutostyöt ihan kohtuullisen kustannustehokas vaihtoehto.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta