Kirjoittaja Aihe: M: Paljon tavaraa Helsingissä Hietalahden kipputorilla sunnuntaina 5.6.  (Luettu 3968 kertaa)

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Tavaraa on kertynyt nurkkiin valtavasti. Tästä saa hieman tuntumaa minkä tyyppistä on miesten puolelta myynnissä:
http://www.keikari.com/foorumi/index.php?topic=790.0

Kaikkiaan kamaa on ehkä 3 kertaa tuon ilmoituksen verran ja taso suunnilleen samaa. Koot pääasiassa EUR50 vastaavia tai kokoa 52. Hieman tavaraa on myös alle 50 koossa.

Miesten vaatteiden lisäksi tarjolla on naisten vaatteita noin koossa 36-38 sekä lastenvaatteita 1-2 vuotiaille (Po.P, Mayoral, Ikks, jne.)

Parhaat löydöt tekee kirppistyyliin heti aamusta, eli myynnin alkaessa klo 10 tai jopa hieman ennen. Iltapäivälläkin kannattaa tulla, koska silloin hinnat laskevat. Luultavasti kuitenkin pakkaamme kamamme ennen myyntiajan loppumista, eli noin kolmen maissa. Jos sataa, niin emme saavu paikalle.

Paikan numero on 72.

Tervetuloa!
« Viimeksi muokattu: 30.05.11 - klo:10:34 kirjoittanut Pchan »

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Päivityksiä:
  • Lastenvaatteita ei sitten mahtunutkaan mukaan, pöytä täyttyi minun ja vaimon vaatteista
  • Palstalaisia kiinnostanee eniten tyylisuunnan valmistajat: Canali, Ermenegildo Zegna, Crockett & Jones, jne.
  • Suurin osa on valtavirtavalmistajilta kuten Boss, Sand, Lindeberg.
  • Keli on 19 astetta, puolipilvistä ja ei juuri tuulta = paras mahdollinen kirppukeli!
  • Eli nyt aamupalaa naamariin ja kymmeneksi torille

Hietalahden kirppiksen sijainti

Donjohnsson

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 61
    • Profiili
Mä tulen virnuilemaan pöytäsi eteen jos nyt hietsuun eksymme. Vermossa olisi tarkoitus ainakin pyörähtää.

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Mä tulen virnuilemaan pöytäsi eteen jos nyt hietsuun eksymme. Vermossa olisi tarkoitus ainakin pyörähtää.

Taksipusakoita ei ole myynnissä ainuttakaan :-(

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Löytyykö pussihousuja?
Suositellaan täysraittiutta.