Solmiot

Aloittaja JPK, 10.04.09 - klo:10:47

« edellinen - seuraava »

Uunottaja

Legenda
Sijainti: Tampere
Kirjattu
Nättejä, kauniit tekstuurit.

jartsa84

*
Edistynyt
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: mairaksinen - 02.02.12 - klo:22:44
Tuli sitten tilattua kolme TW.Lewinin solmiota entisten reilun 20 seuraksi. Tulee samalla mulkaistua somioiden laatu.

No millainen laatu oli? Olen kahden vaiheilla tilaisinko Lewiniltä "John Francomb Collectionin" solmiota. Näyttävät kuvissa ihan hyviltä.

Uunottaja

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: jartsa84 - 29.03.12 - klo:21:14
Tuli sitten tilattua kolme TW.Lewinin solmiota entisten reilun 20 seuraksi. Tulee samalla mulkaistua somioiden laatu.

No millainen laatu oli? Olen kahden vaiheilla tilaisinko Lewiniltä "John Francomb Collectionin" solmiota. Näyttävät kuvissa ihan hyviltä.

Mitä olen TM Lewinin myymälässä hypistellyt, niin suht halvan oloisia. Mieluummin kyttäisin käytettyjä laatu/sekunda/vanha mallisto -solmioita foorumeilta ja eBaystä.

Laurentius

Legenda
Kirjattu

Olen ahkera TM Lewin -paitojen käyttäjä (työpaitoina perushinnoittelemansa "4 paitaa £100" on kyllä hyvä diili, sanokoot hifistit mitä tahansa) ja myös joitakin solmioitansa ostanut. Peruskravatit jätän jatkossa väliin, eivät oikein tunnu oikenevan rypyistään helposti ja laskeutuvuus on huonohko. Jotenkin cheap-o.

jartsa84

*
Edistynyt
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Laurentius - 30.03.12 - klo:19:03

Olen ahkera TM Lewin -paitojen käyttäjä (työpaitoina perushinnoittelemansa "4 paitaa £100" on kyllä hyvä diili, sanokoot hifistit mitä tahansa) ja myös joitakin solmioitansa ostanut. Peruskravatit jätän jatkossa väliin, eivät oikein tunnu oikenevan rypyistään helposti ja laskeutuvuus on huonohko. Jotenkin cheap-o.

OK. Pitää jättää väliin.

Uunottaja

Legenda
Kirjattu
Spoon tämän sunnuntain huudoissa menossa kyseinen TF. Ai että kun on kaunis..

ChuckBass

Legenda
#menswear editor
Sijainti: Helsinki
Kirjattu

The Armoury.

Edit.

Calle

Auktoriteetti
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
^ Mistä noita saa?

S. Crockett

*
Edistynyt
Kirjattu
Millä kudonnalla oleva navy-solmio sopii mielestänne parhaiten navy-pukuun, kun puhutaan asiallisesta työpukeutumisesta?

Solmion ajattelin tilata Sam Hoberilta. Olen miettinyt grenadiinia (pientä, garza fina), diamondia ja pellavaa. Myös reppe toimisi, mutta se on myyty loppuun.

konda

Legenda
Kirjattu
Rep, grena, saglia, satin weave. Kaikki hyviä. Oma valinta näistä olisi grena. Muut ovat niin tavallisia.

jartsa84

*
Edistynyt
Kirjattu
Kokemuksia Austin Reedin solmioista? �,,lyttömän vaikeaa löytää 8 cm leveitä solmioita, mutta tuolla olisi.

erno

Vieras
Kirjattu

Tuomitaanko tämä yhdistelmä heti, vai vasta mätkimisen jälkeen:

CyberDog

Auktoriteetti
Kirjattu
Mä tykkään. Tosin paidankaulukset saisivat olla hieman toisen muotoiset. Nyt tohon jää ns. collar cappia.

Tauno

Vieras
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: erno - 19.04.12 - klo:12:41

Tuomitaanko tämä yhdistelmä heti, vai vasta mätkimisen jälkeen:

Saa kyllä siunaukseni ;) Ts. voisin laittaa milloin vaan päälleni.

erno

Vieras
Kirjattu
^ Tätä hyväksyntää arvostan todella, kiitos!