Kirjoittaja Aihe: Vinkkejä Portoon (Oporto, Portugali)  (Luettu 2166 kertaa)

joekok

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 482
    • Profiili
Vinkkejä Portoon (Oporto, Portugali)
« : 02.08.11 - klo:18:12 »
Eli olen parin viikon päästä lähdössä turistiksi portviinin syntyläheteille. Ei kellään foorumiiteista olisi kenties suostuksia? Erityisen tervettuleita ovat kokemukset paikallisista nahkatuotteista.

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Vinkkejä Portoon (Oporto, Portugali)
« Vastaus #1 : 02.08.11 - klo:18:37 »
Keskity vintage pullotteiden tinttaamiseen hyvässä seurassa...
There ain't no rest for the wicked...

U-Haul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Vinkkejä Portoon (Oporto, Portugali)
« Vastaus #2 : 02.08.11 - klo:21:42 »
Olen piipahtanut Portossa pikaisesti päivän työmatkalla viime vuonna ja ehdin käväistä vain joen rannassa pikaisesti kävelyllä, joten ostospuoli jäi tuolloin katsastamatta. Mielenkiintoisen oloinen kaupunki kyllä.

Yövyin uudessa englantilaisessa, The Yeatman -hotellissa, joka sijaitsi portviinivarastojen yläpuolella joen eteläpuolella. Tyylikäs hotelli ja komeat maisemat parvekkeelta joen yli kaupunkiin. Ovimiehelläkin oli oikein knalli päässä.
Keep Calm and Carry On.

joekok

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 482
    • Profiili
Vs: Vinkkejä Portoon (Oporto, Portugali)
« Vastaus #3 : 02.08.11 - klo:23:10 »
Olen piipahtanut Portossa pikaisesti päivän työmatkalla viime vuonna ja ehdin käväistä vain joen rannassa pikaisesti kävelyllä, joten ostospuoli jäi tuolloin katsastamatta. Mielenkiintoisen oloinen kaupunki kyllä.

Yövyin uudessa englantilaisessa, The Yeatman -hotellissa, joka sijaitsi portviinivarastojen yläpuolella joen eteläpuolella. Tyylikäs hotelli ja komeat maisemat parvekkeelta joen yli kaupunkiin. Ovimiehelläkin oli oikein knalli päässä.

Itseasiassa hyvä vinkki. Olen vielä hotellien varaus vaiheessa eikä mieleeni tullut, että Vila nova de gaian puolella voisi olla hyviä hotelleja myös!