Kirjoittaja Aihe: Kotimaiset lestit?  (Luettu 20905 kertaa)

Konsultti

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Kotimaiset lestit?
« Vastaus #30 : 04.04.12 - klo:20:06 »

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Kotimaiset lestit?
« Vastaus #31 : 05.04.12 - klo:01:44 »
Tuollaisen saat ilman teettämistäkin. Omissa suunnitelmissa jotakin Vassin U-lestin kaltaista.

Karkussahan voivat kai kengänkin perusteella tehdä lestin. Tai näin ainakin olen kuullut.

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

Konsultti

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Kotimaiset lestit?
« Vastaus #32 : 05.04.12 - klo:08:36 »
^ jos haluaa oman jalan mukaiset niin teetettävä on, tosin helpottaa jos on samanmallinen lesti jo olemassa. Bootfactory teettää lestinsä myös Karkussa, koitan käydä vilkaisemassa heidän lestivarastoaan joku päivä.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Kotimaiset lestit?
« Vastaus #33 : 06.04.12 - klo:17:26 »
Konsultti ja Tommi lyödäänkö tuo 30.4 lukkoon?

Konsultti

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Kotimaiset lestit?
« Vastaus #34 : 06.04.12 - klo:17:46 »
Mä varmistan tiistaina, näillä näkymin käy. Pitää varmistaa Karkusta myös käykö sinne.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Kotimaiset lestit?
« Vastaus #35 : 06.04.12 - klo:18:38 »
Ok. Mun kyydissä pääsee Tampereelta sinne ja takas. Täytyy joka tapauksessa käydä Juhlagalleriassa ja sovittaa Tommin monoja. Ilmoitelkaa sitten niin laitan kalenterin kiinni tolta päivältä.

Konsultti

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Kotimaiset lestit?
« Vastaus #36 : 20.04.12 - klo:21:01 »
Työrintamalla on nyt sellainen tilanne että tämä lestiprojekti pitää siirtää kesälomien yli, pahoitteluni aikataulujaan sorvanneille. Lestien osalta on menossa toinen selvitystyö jossa mitat otetaan Helsingissä ja lestit teetetään Liettuassa. Hintaa tulee alle 200€ nykyisten tietojen mukaan. On luvattu ainakin C&J-kopiota. Tilaan itselleni yhdet ensi viikolla ja postaan kuvat heti kun saan ne käsiini. Minulla on jo testilestit ko firmasta ja ne olivat pienen muokkauksen jälkeen juuri sopivat.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Kotimaiset lestit?
« Vastaus #37 : 20.04.12 - klo:21:07 »
Kuinka kauan lesteissä kestää ja toimiiko se siis niin, että ensin otetaan mitat ja sitten tilataan mahdollisimman sopivat lestit vai bespoke lestit? Jos kyseessä mahdollisimman sopivat lestit, niin kuka ne sitten muokkaa sopivaksi?

sproily

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1944
  • Parantumaton retro-eksentrikko
    • Profiili
    • Flanööri-blogi
Vs: Kotimaiset lestit?
« Vastaus #38 : 24.04.12 - klo:22:00 »
Minulle toivottavasti tulossa kengät näiden suomalaisvalmisteisten lestien päältä:



Square toe tais olla out (Lähde: GQ)? Voi, voi.

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Kotimaiset lestit?
« Vastaus #39 : 15.08.12 - klo:12:52 »
Työrintamalla on nyt sellainen tilanne että tämä lestiprojekti pitää siirtää kesälomien yli, pahoitteluni aikataulujaan sorvanneille. Lestien osalta on menossa toinen selvitystyö jossa mitat otetaan Helsingissä ja lestit teetetään Liettuassa. Hintaa tulee alle 200€ nykyisten tietojen mukaan. On luvattu ainakin C&J-kopiota. Tilaan itselleni yhdet ensi viikolla ja postaan kuvat heti kun saan ne käsiini. Minulla on jo testilestit ko firmasta ja ne olivat pienen muokkauksen jälkeen juuri sopivat.


Miten yllä oleva on mennyt ja onko kellään uutta Tamereen hommasta?

paddington

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 777
    • Profiili
Vs: Kotimaiset lestit?
« Vastaus #40 : 25.12.15 - klo:20:00 »
Mielenkiintoinen aihe. Tuliko tästä koskaan mitään?