Kirjoittaja Aihe: M: Aquascutum rain mac, 38 (Ei enää myytävänä)  (Luettu 1748 kertaa)

pietro

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 87
    • Profiili
Takki ei ole enää myytävänä, koska selvisi että sen hihat saa pidennettyä minulle sopiviksi.

8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---8<---

Myynnissä Aquascutumin rain mac kokoa 38, väri khaki.

Ostin takin ebaysta Englannista ja luulin mittojen olevan kohdallaan. Hihan pituus oli kuitenkin mitattu jotenkin pieleen ja tuloksena on se että hihat ovat minulle liian lyhyet.

Mitat (laid flat):
- kainalo-kainalo 54 cm
- pituus kauluksen alareunasta 109 cm
- hihan pituus on vaikea mitata, mutta sanoisin hihan sisäpituudeksi 37 cm; ulkopituutta mahdoton mitata koska raglan-hihat

Minulla oikea hihan ulkopituus esim. duffelissa on 62 cm, ja tämän takin hihat ovat minulle 4-5 2-3 cm liian lyhyet.

Takissa on irrotettava sisävuori, joten sitä voi käyttää sekä syys/kevätkylmällä että myös lämpimämmällä säällä.

Takki on oikein siisti ja pitäisin sen mieluusti jos hihan pituus olisi kohdallaan.

Linkki alkuperäiseen myynti-ilmoitukseen, jossa on myös paljon kuvia:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320561182417

Voisin myös vaihtaa takin vähän isompaan (erityisesti hihojen pituuden osalta) Aquascutumin tai Burberryn rain maciin.

Myyn takin omakustannehintaan 95 euroa, mahdollinen postituskustannus päälle. Sijainti Mynämäki/Turku.

p. 040 732 7817 tai yv.

Edit. Sovittelin takkia vielä, eivätkä hihat olekaan ihan niin lyhyet kuin ensin ajattelin. Lisämittaa saisi olla 2-3 cm ja sen verran niitä varmaan saisi pidennettyäkin. Takki kuitenkin toistaiseksi myynnissä ja myös vaihtomahdollisuus edelleen olemassa.
« Viimeksi muokattu: 19.04.11 - klo:17:22 kirjoittanut pietro »

pietro

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 87
    • Profiili
Vs: M: Aquascutum rain mac, 38
« Vastaus #1 : 15.04.11 - klo:18:37 »
Tuota, takin "napitus" näyttäisi olevan vasemmalle puolelle. Onko se jotenkin tyypillistä näissä mac'eissa, vai onko kyseessä naisten takki?

Niin muuten onkin. Itse en edes huomannut sitä takkia sovittaessani. Sitten se varmaan on periaatteessa naisten takki. Muuta eroa ei taida olla kuin tuo napitus vai tietääkö joku?

Takki on tällä hetkellä ompelijalla, joka lupasi selvittää sitä hihojen pidentämistä kunhan ehtii.

vallaton

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 399
    • Profiili
Vs: M: Aquascutum rain mac, 38
« Vastaus #2 : 15.04.11 - klo:21:23 »
eBayssa mainittu koko 10 viittaisi myös naisten takkiin (vastaa eurokokoa 38).