• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Kukkanen kravatin tilalla

Aloittaja harmaa eminenssi, 03.04.11 - klo:15:28

« edellinen - seuraava »

harmaa eminenssi

Katselin juuri Subilta "Suomen kaameintä kämppää", jossa omalaatuisesti pukeutuva Teuvo Loman esiintyi ruusu (tai pari) kauluspaitansa koristeena. Kukkanen oli kiinnitetty siihen kohti, mihin tavallisesti tulee kravatin solmu. Onkohan tämä "paita-boutonnière" ihan Lomanin oma oivallus vai yleisempikin muoti-ilmiö? Minussa herättää hyväntahtoista hilpeyttä.

Kuva:
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/sub/ohjelmat/suomen_kaamein_kamppa/jakso_4/kuvat_jalken/1109586.jpg
Lainaus käyttäjältä: SloBo
Parimetrisellä miehellä päällään polvien alapuolella yltävä hyvin istuva tummanharmaa kolttu ja päässään mitä mahtavin todella paksusta huovasta tehty epätasaisen harmaa ja melko korkea trilby.
^ketjusta "Mitä tyylikästä tai kaunista näit tänään?"

PleaseDeleteMe

Teuvo on kerta toisensa jälkeen osoittanut hallitsevansa tyylitajuttomuuden taidon. No, erottuupa massasta. Helsinki City Boyy...

Tommi

Aivan kamalan näköinen ratkaisu.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Dan-D

Niin, jos tarkoituksena on herättää pukeutumisellaan hyväntyylistä hyväntuulista hilpeyttä, voi hyvinkin laittaa vaikkapa kukan kaulaan.  Itse passaan.

barcelona

Lainaus käyttäjältä: Dan-D - 05.04.11 - klo:13:43
Niin, jos tarkoituksena on herättää pukeutumisellaan hyväntyylistä hilpeyttä, voi hyvinkin laittaa vaikkapa kukan kaulaan.  Itse passaan.

heh, tarkoitit varmaankin hyväntuulista (ei tyylistä)... ainakin toivon niin ;)

U-Haul

Olisiko sen kukan paikka paremminkin hatussa, jos on tarkoitus herättää hyväntuulista hilpeyttä?

Keep Calm and Carry On.

Dan-D

Lainaus käyttäjältä: barcelona - 05.04.11 - klo:14:35
Lainaus käyttäjältä: Dan-D - 05.04.11 - klo:13:43
Niin, jos tarkoituksena on herättää pukeutumisellaan hyväntyylistä hilpeyttä, voi hyvinkin laittaa vaikkapa kukan kaulaan.  Itse passaan.

heh, tarkoitit varmaankin hyväntuulista (ei tyylistä)... ainakin toivon niin ;)

Voi taivas....  

Kuka tomppeli laittaa y:n ja u:n vierekkäin?  Kysyn vaan.  (Ja jos joku vielä selittää minulle, miten tuo ä päätyi mukaan....)

AlecLewain

^^ Tuolla Pekan hatulla pääsisi varmaan osastolle "kukkahattusedät". Taidan jättää väliin.

Miguel

Niin paljon kuin internetmeemejä vihaankin, käytän nyt yhtä.

Teuvo. Epic fail.