Kirjoittaja Aihe: Kesäpuku  (Luettu 35845 kertaa)

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Kesäpuku
« Vastaus #60 : 09.11.12 - klo:17:52 »
Raidallinen seersucker-puku, spectatorit, solmuke ja boater hat -yhdistelmä on ainakin erittäin suuri uhka.

Vähän sama kuin menisi suomalaisiin kesähäihin ja puhuisi koko tilaisuuden ajan pelkkää muinaissaksaa, koska sattuu pitämään muinaissaksasta.

Ron onnistui töräyttämään tähänkin viestiketjuun jotain. Tällä kertaa retoriikan työkalupakista löytyi mahdollisimman kaukaa haettu analogia.

No joo. Itse asiasta: olen samaa mieltä siitä, että tuollainen Eliaksen kuvaama setti menee kyllä vahvasti uhka-kategoriaan. Pelkkä seersucker-pukukin on aika eksentrinen valinta Suomessa, vaikka se voikin toimia muilta osin yksinkertaisen kokonaisuuden osana, nöyrästi mutta itsevarmasti toteutettuna.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Kesäpuku
« Vastaus #61 : 10.11.12 - klo:22:10 »
Ron onnistui töräyttämään tähänkin viestiketjuun jotain.

Takavasemmalta yllättäjänä Vuoden turhin postaaja -kisaan!
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

salaryman

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3734
    • Profiili
Vs: Kesäpuku
« Vastaus #62 : 10.11.12 - klo:22:35 »
Pelkkä seersucker-pukukin on aika eksentrinen valinta Suomessa, vaikka se voikin toimia muilta osin yksinkertaisen kokonaisuuden osana, nöyrästi mutta itsevarmasti toteutettuna.

Tavanomaisesta, lue: Musta polyester -puku, poikkeava mutta ei mielestäni erityisen eksentrinen valinta. Se törkein kriitikko löytyy sieltä omien korvien välistä mutta jos siitä saa pitävän niskalenkkiotteen niin ei seersucker ole pellavaa eksoottisempi pukumateriaali. Siinä olen samaa mieltä että kannattaa antaa seersuckerin soittaa sooloa ja valita muu kombo komppaamaan.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Kesäpuku
« Vastaus #63 : 11.11.12 - klo:19:28 »
Omissa kesähäissäni yksi herrasmies oli pukeutunut seersucker-pukuun ja hän oli eeittäin tyylikäs näky. Eli oikein käytettynä ilman muuta mahdollisuus.