Kirjoittaja Aihe: Aluspaidat  (Luettu 59691 kertaa)

Consigliere

  • Kisälli
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Aluspaidat
« : 03.01.09 - klo:01:47 »
Arvon herrat,
onko kenelläkään hyviä vinkkejä laadukkaiksi aluspaidoiksi, joita voisi käyttää mukavasti kauluspaitojen kanssa? Itse tuskailen liian lyhyiden aluspaitojen kanssa, jotka tuntuvat jatkuvasti karkaavan housuista ainakin suoria housuja käytettäessä. Ehkäpä osasyynä on kohtuullinen pituuteni yhdistettynä miehekkääseen vatsanseutuun, mutta luulenpa, etten olisi ongelmani kanssa aivan yksin.
Webissä näytään kovasti arvostavan Tommy John nimistä uutta valmistajaa (http://www.tommyjohnonline.com); onko kenelläkään kokemusta? Ainakin rahti+tullikulut nostavat Suomeen tilattaessa hinnan aika kovaksi...
« Viimeksi muokattu: 09.01.20 - klo:21:01 kirjoittanut Ville »

Thomas

  • Kisälli
  • Viestejä: 11
    • Profiili
    • http://www.sorites.fi
Re: Aluspaidat kauluspaitojen kanssa
« Vastaus #1 : 18.01.09 - klo:15:32 »
Näyttävät  Tommy Johnin aluspaidat aikamoisen hyviltä. Itse olen tyytynyt ostamaan toislaatuisia aluspaitoja, joka tietysti näkyy niiden lyhyessä käyttöiässä ja epämukavuudessa. Olen pohtinut todella kauan mistä saisi laadukkaita aluspaitoja, jotka sopisivat omaan kehotyyppiin ja eivät muuttaisi muotoaan hillittömästi pesussa.

Tommy John näyttää todella hyvältä, pitänee harkita. Kiitokset!
Stultum est timere quod vitare non potes.
  - Syrus

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Re: Aluspaidat kauluspaitojen kanssa
« Vastaus #2 : 18.01.09 - klo:19:56 »
Yksi vastaus on legendaarinen Jockey. eBaystä löytyy peruspaitoja, tankkitoppeja puolestaan Stockmannilta.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Calle

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 804
    • Profiili
Re: Aluspaidat kauluspaitojen kanssa
« Vastaus #3 : 02.02.09 - klo:18:19 »
Voin suositella Alfani merkkisiä puuvillaisia aluspaitoja joita myy Macy's. Eivät ole hinnalla pilattuja ja kestävät hyvin pesua. Paidoissa riittävästi pituutta, v-aukko ja kapea leikkaus.

Heppikissa64

  • Vieras
Vs: Aluspaidat kauluspaitojen kanssa
« Vastaus #4 : 01.10.10 - klo:21:35 »

Nostataanpas tätä aihetta,kun nyt vast'ikään löysin...

CALIDA, ehdottomasti. Perus t-paitakin kesti 18 vuotta. En tiedä löytyykö Ruotsista itään ?!

pjl

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: Aluspaidat kauluspaitojen kanssa
« Vastaus #5 : 02.10.10 - klo:09:22 »
Itse pidän tank-topeista ja olen löytänyt oman suosikkini Calvin Kleinin mallistosta. Paita pysyy tiukasti päällä ja pituutta riittää melkein haaroihin saakka. Omani olen ostanut Stockalta 2 kappaleen paketissa ja Kampin CK myymälästä näitä saa myös aika ajoin hyvällä alennuksella.

Lancester

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 119
    • Profiili
Vs: Aluspaidat kauluspaitojen kanssa
« Vastaus #6 : 02.10.10 - klo:11:15 »
Jockeyn aluspaitoja tarttui aikoinaan mukaan rapakon tuolta puolen ja ovat kestäneet todella hyvin. Mallikin on sopiva, istuva ja tarpeeksi pitkä. Ainoana miinuksena lievä olen huomannut lievän nukkaantumisen, joka saa puuvillan näyttämään hieman epäsiistiltä.

H&M saa myös hyvänmallisia, ohuita v-aukkoisia aluspaitoja, jotka sopivat hyvin kesään. Puuvillan laadun ja mukavuuden kanssa onkin sitten vähän niin ja näin... Niitä kun ei meinaa saada puhtaaksi parin hikoilun jälkeen.

Uri

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 203
    • Profiili
Vs: Aluspaidat kauluspaitojen kanssa
« Vastaus #7 : 02.10.10 - klo:15:48 »
Mun mielestä aluspaidat todella rumia jos/kun ne näkyvät kauluspaidan läpi.

Johannes P

  • Vieras
Vs: Aluspaidat kauluspaitojen kanssa
« Vastaus #8 : 02.10.10 - klo:18:29 »
Mun mielestä aluspaidat todella rumia jos/kun ne näkyvät kauluspaidan läpi.
Riippuu tilanteesta. bd paidan kaula-aukon kohdalta pilkistävä mustan o-aukkoisen t-paidan kaulus kuuluu tyyliin, mutta valkoisen paidan läpi näkyvä t-paita on ikävän oloinen. 

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Aluspaidat kauluspaitojen kanssa
« Vastaus #9 : 02.10.10 - klo:20:10 »
bd paidan kaula-aukon kohdalta pilkistävä mustan o-aukkoisen t-paidan kaulus kuuluu tyyliin

Eikä.
Suositellaan täysraittiutta.

Johannes P

  • Vieras
Vs: Aluspaidat kauluspaitojen kanssa
« Vastaus #10 : 02.10.10 - klo:21:08 »
bd paidan kaula-aukon kohdalta pilkistävä mustan o-aukkoisen t-paidan kaulus kuuluu tyyliin

Eikä.
Jos paidasta pitää kahta(tai yhtä) ylintä nappia auki ja alla on aluspaita, näkyy aluspaita väkisinkin. Mikäli aluspaita ei näy tulee mieleen että mahtaako aluspaitaa olla ollenkaan ja paita ilman aluspaitaa vasta ikävä onkin. (nappien välistä maha vilkkuu)

Johannes P

  • Vieras
Vs: Aluspaidat kauluspaitojen kanssa
« Vastaus #11 : 02.10.10 - klo:22:54 »
Oletko kuullut V-kaula-aukolla varustetusta aluspaidoista.
Jos totta puhutaan niin ei minulla ole kaapissakaan kuin v-aukkoisia. Monista paidoista on vain tuo kaula-aukon alakohta ratkennut, kun ole turhaan yrittänyt saada aluspaitaa vedettyä niin ettei se näkyisi paidan alta. Nykyään annan paidan näkyä.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Aluspaidat kauluspaitojen kanssa
« Vastaus #12 : 02.10.10 - klo:23:21 »
Tuota, mihin sitä aluspaitaa oikein tarvitaan? Lisälämmöksi? Minulla paidoista likaantuvat kauluksien ja kalvosimien taitteet ja siihen on tahranpoisto, eikä aluspaidasta ole apua tähän. Minä opin pikkupoikana, että herrasmies vaihtaa päivän jälkeen iltatilaisuuteen puhtaan paidan. Paitoja siis voi mennä kaksi päivässä, mutta sitä varten on vaatekaappi.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

DandyAndy

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 845
    • Profiili
Vs: Aluspaidat kauluspaitojen kanssa
« Vastaus #13 : 02.10.10 - klo:23:39 »
Jos paidasta pitää kahta(tai yhtä) ylintä nappia auki ja alla on aluspaita, näkyy aluspaita väkisinkin. Mikäli aluspaita ei näy tulee mieleen että mahtaako aluspaitaa olla ollenkaan ja paita ilman aluspaitaa vasta ikävä onkin. (nappien välistä maha vilkkuu)

Minä en koskaan käytä aluspaitaa. Miksi pitäisi? Mikäli paita on oikean kokoinen ei nappien välistä vilku mitään.
Me, the 13th Duke of Wybourne? Here? In a student-nurses hall of residence? At three o'clock in the morning? With my reputation? Has no-one thought of the consequences? Oh well.

henkkaa

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 269
    • Profiili
Vs: Aluspaidat kauluspaitojen kanssa
« Vastaus #14 : 03.10.10 - klo:07:43 »
Itselläni toimii pelkästää tarvittaessa lisälämmikkeenä silloin, kun neule+kauluspaitakombo on liian kuuma ja kauluspaita yksinään liian kylmä. Ja huomiona se, ettei opiskelijana tunnu luontevalta käyttää irtotakkia.