Kirjoittaja Aihe: Keikarilaisten autot  (Luettu 432236 kertaa)

Laoban

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 334
    • Profiili
Vs: Keikarilaisten autot
« Vastaus #285 : 04.02.12 - klo:12:20 »
Olen aika hilkulla ostaa Alfa 159 Sportwagonin...

... kannustakaa tai puhukaa järkeä, arvon keikarit!
Kunhan siinä on kunnon kone. Alfa jollain nuhapumpulla on tyhmin mahdollinen ostos. Alfa on niitä autoja, joissa kuuluu olla voimaa pannussa. Annan ajatusta farkuista, kun sitä olet hakemessa. Itse olen katsomassa:

Skoda Superb 2.0 TDI 170, L&K
Mersu C250 wagonina, Avantgarde
520 wagoni, dieselinä. Näistä tässä on kaikista vähinten mitään.
Volvo V60, D5 Summum. Näistä kallein.

Taipumassa Mersuun...


Ekaksi unohdat Konda nuo etuveto ränkkänät ;) Ne on akkojen vehkeitä! Kyllä BMW:ssä on laatua ja ei ole takulla tylsä. Suosittelen koeajamaan Mersun ja BMW:n, sen jälkeen olet varmasti muodostanut mielipiteen omasta valinnasta.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Keikarilaisten autot
« Vastaus #286 : 04.02.12 - klo:13:04 »
Tämä sitaatti viimeisimmästä Tekniikan Maailmasta huvitti. Parranpärinävaroitus.

Esimerkiksi brittiläinen urheiluautolehti EVO sai "käyttötestiautoonsa" BMW 135i:hin erikoissopimuksen BMW:ltä ja heidän käytössään olivat kaikki valmistajan tarjoamat jälkiasenteiset viritysosat. Renkaisiin, vanteisiin ja alustaan upotettiin 5000 punnan arvosta tavaraa, minkä seurauksena auto oli 0,7 sekuntia vakioautoa hitaampi (ratakierros n. 1:30).
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Elenkhos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 760
    • Profiili
Vs: Keikarilaisten autot
« Vastaus #287 : 04.02.12 - klo:13:24 »
Tämä sitaatti viimeisimmästä Tekniikan Maailmasta huvitti. Parranpärinävaroitus.

Esimerkiksi brittiläinen urheiluautolehti EVO sai "käyttötestiautoonsa" BMW 135i:hin erikoissopimuksen BMW:ltä ja heidän käytössään olivat kaikki valmistajan tarjoamat jälkiasenteiset viritysosat. Renkaisiin, vanteisiin ja alustaan upotettiin 5000 punnan arvosta tavaraa, minkä seurauksena auto oli 0,7 sekuntia vakioautoa hitaampi (ratakierros n. 1:30).


Kertoo aika karua kieltä mekaanikkojen taidoista.

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Keikarilaisten autot
« Vastaus #288 : 04.02.12 - klo:14:03 »
Tämä sitaatti viimeisimmästä Tekniikan Maailmasta huvitti. Parranpärinävaroitus.

Esimerkiksi brittiläinen urheiluautolehti EVO sai "käyttötestiautoonsa" BMW 135i:hin erikoissopimuksen BMW:ltä ja heidän käytössään olivat kaikki valmistajan tarjoamat jälkiasenteiset viritysosat. Renkaisiin, vanteisiin ja alustaan upotettiin 5000 punnan arvosta tavaraa, minkä seurauksena auto oli 0,7 sekuntia vakioautoa hitaampi (ratakierros n. 1:30).

Heh, tuo Tekniikan Maailmahan on juuri tämä sama "totuudentorvi" joka muun muassa on vuosikymmenet aivopessyt ihmisiä esim. siihen "totuuteen", että leveiden renkaiden kuuluukin vedellä ynnä muuta aivan täyttä BS:ää. Ja huomaatkos kapt gt kuinka Tumppi addiktoi... Eli vaikka vähän kirveleekin, niin silti sitä on pakko saada lisää. ;-) Noh, sanotaanko nyt itse lehtijuttuun, että piruako laittoivat ensinnäkin tuollaisia rahasummia peliin. Voin vakuuttaa, että minä saan ko. autosta parilla tontulla aivan erilaisen ajettavan kuin vakioalustalla ja vakio 15"-16" pallorenkailla.. Siis paremman. Ai niin, mutta tämähän ei ollutkaan uskon asia, vaikka tämä kapt GT kovasti yrittääkin itselleen muuta uskotella.
VASTATUULEEN!

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Keikarilaisten autot
« Vastaus #289 : 04.02.12 - klo:14:10 »
^ Minä en ollut kovin tosissani. Taaskaan. Ainahan voit heittää tuon haasteen TM:lle. Tai Tuulilasille. Se voisi kiinnostaa autotoimituksia.

Jk. Minua ei addiktoi kuin gt ja satunnainen irvailu ja provoilu. Autolla pätemistä pidän lähinnä lapsellisena, ellei kyseessä ole museoauto.
« Viimeksi muokattu: 04.02.12 - klo:14:24 kirjoittanut kapteeni GT »
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Keikarilaisten autot
« Vastaus #290 : 04.02.12 - klo:14:13 »
Tämä sitaatti viimeisimmästä Tekniikan Maailmasta huvitti. Parranpärinävaroitus.

Esimerkiksi brittiläinen urheiluautolehti EVO sai "käyttötestiautoonsa" BMW 135i:hin erikoissopimuksen BMW:ltä ja heidän käytössään olivat kaikki valmistajan tarjoamat jälkiasenteiset viritysosat. Renkaisiin, vanteisiin ja alustaan upotettiin 5000 punnan arvosta tavaraa, minkä seurauksena auto oli 0,7 sekuntia vakioautoa hitaampi (ratakierros n. 1:30).


HA HA HA HA HAHA HAAA

Bemareiden ja bemarielämäntavan suurena vihaajana en voi muuta kuin NAURAA HOHOTTAA SUUREEN ÄÄNEEN.
get your kicks on route six six six

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Keikarilaisten autot
« Vastaus #291 : 04.02.12 - klo:21:17 »
Kukas keikari tässä ajelee?


_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Keikarilaisten autot
« Vastaus #292 : 05.02.12 - klo:11:17 »

Annoin mennä! Ja punaisena, tottakai!



Oiva valinta. Lienee viimeisiä viisysejä, malliahan ei enää valmisteta. Toivottavasti kohdallesi osuu hyvä yksilö.

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Keikarilaisten autot
« Vastaus #293 : 05.02.12 - klo:19:58 »
Tämä sitaatti viimeisimmästä Tekniikan Maailmasta huvitti. Parranpärinävaroitus.

Esimerkiksi brittiläinen urheiluautolehti EVO sai "käyttötestiautoonsa" BMW 135i:hin erikoissopimuksen BMW:ltä ja heidän käytössään olivat kaikki valmistajan tarjoamat jälkiasenteiset viritysosat. Renkaisiin, vanteisiin ja alustaan upotettiin 5000 punnan arvosta tavaraa, minkä seurauksena auto oli 0,7 sekuntia vakioautoa hitaampi (ratakierros n. 1:30).


HA HA HA HA HAHA HAAA

Bemareiden ja bemarielämäntavan suurena vihaajana en voi muuta kuin NAURAA HOHOTTAA SUUREEN ÄÄNEEN.

Tuota, mikähän mahtaa olla tuollainen "Bemarielämäntapa"..? Sekö että ajaa BMW- merkkisellä autolla ja kertoo esim. joitakin faktoja ko. autojen ajo-ominaisuuksista..? Toisaalta, ainakin minulle on herttisen yhdentekevää mitä jokin netissä sitä partaansa päristävä Renault- kituuttaja ajattelee omassa pienessä kuutiossaan esim. Bemareista.
VASTATUULEEN!

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Keikarilaisten autot
« Vastaus #294 : 05.02.12 - klo:20:06 »
^ Minä en ollut kovin tosissani. Taaskaan. Ainahan voit heittää tuon haasteen TM:lle. Tai Tuulilasille. Se voisi kiinnostaa autotoimituksia.

Jk. Minua ei addiktoi kuin gt ja satunnainen irvailu ja provoilu. Autolla pätemistä pidän lähinnä lapsellisena, ellei kyseessä ole museoauto.

Onko tässä joku suoranaisesti pätenyt autoilla/autollaan? Eli jos autoista sattuu tietämään "hieman" enemmän kuin tämä "automies" kapteeni GT, on se pätemistä..? Just.
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että pysyttele ihmeessä siinä gt:ssä... Siinä ei ole sinullekaan liikaa nyansseja.
 
VASTATUULEEN!

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Keikarilaisten autot
« Vastaus #295 : 05.02.12 - klo:20:20 »
^ Hei spede, luetun ymmärtäminen. Autolla päteminen (spräädääminen, elvistely, brassailu, näyttäminen, kieseily) ja niistä tietäminen ovat kaksi eri asiaa.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Keikarilaisten autot
« Vastaus #296 : 05.02.12 - klo:21:20 »
^ Hei spede, luetun ymmärtäminen. Autolla päteminen (spräädääminen, elvistely, brassailu, näyttäminen, kieseily) ja niistä tietäminen ovat kaksi eri asiaa.

Spede... Kiitos. Pasasen Perttihän oli hieno mies. Joo, tosiaan autoista tietäminen tai niillä päteminen on tosiaankin kaksi totaalisen eri asiaa.. Tosin sinähän et kuulu ilmeisesti kumpaankaan kategoriaan...? Tai et ainakaan niihin autoista jotain OIKEASTI tietäviin.
VASTATUULEEN!

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Keikarilaisten autot
« Vastaus #297 : 05.02.12 - klo:21:22 »
Täälläkin on matsi menossa.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Keikarilaisten autot
« Vastaus #298 : 05.02.12 - klo:21:28 »
^ Minua eivät autot juuri kiinnosta muuten kuin yhtenä vaihtoehtoisena tapana päästä paikasta toiseen. Siksi hieman ihmettelen itseäni, kun ylipäätään vaivaudun tämän enempää.

Harmittaako sinua, Tumppi$, etten olekaan kanssasi samaa mieltä ja ettet ehkä olekaan aina oikeassa (mikä ei välttämättä tarkoita, että minä olisin)?
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Dan-D

  • Vieras
Vs: Keikarilaisten autot
« Vastaus #299 : 06.02.12 - klo:11:06 »
Tämä sitaatti viimeisimmästä Tekniikan Maailmasta huvitti. Parranpärinävaroitus.

Esimerkiksi brittiläinen urheiluautolehti EVO sai "käyttötestiautoonsa" BMW 135i:hin erikoissopimuksen BMW:ltä ja heidän käytössään olivat kaikki valmistajan tarjoamat jälkiasenteiset viritysosat. Renkaisiin, vanteisiin ja alustaan upotettiin 5000 punnan arvosta tavaraa, minkä seurauksena auto oli 0,7 sekuntia vakioautoa hitaampi (ratakierros n. 1:30).

Heh, tuo Tekniikan Maailmahan on juuri tämä sama "totuudentorvi" joka muun muassa on vuosikymmenet aivopessyt ihmisiä esim. siihen "totuuteen", että leveiden renkaiden kuuluukin vedellä ynnä muuta aivan täyttä BS:ää. Ja huomaatkos kapt gt kuinka Tumppi addiktoi... Eli vaikka vähän kirveleekin, niin silti sitä on pakko saada lisää. ;-) Noh, sanotaanko nyt itse lehtijuttuun, että piruako laittoivat ensinnäkin tuollaisia rahasummia peliin. Voin vakuuttaa, että minä saan ko. autosta parilla tontulla aivan erilaisen ajettavan kuin vakioalustalla ja vakio 15"-16" pallorenkailla.. Siis paremman. Ai niin, mutta tämähän ei ollutkaan uskon asia, vaikka tämä kapt GT kovasti yrittääkin itselleen muuta uskotella.

Näinköhän 135i:ssä on 15 tai 16-tuumaiset vakiona.