Olen ruokkinut muutamia eri ompelijoita yhteensä nelilukuisen numeron verran viimeisen 1,5 vuoden aikana, eli ei tarvitse huudella. Räätäleiden palveluita ei ole tarvinnut käyttää, koska siihen ei ole ollut vaatteiden korjauksien osalta tarvetta.
En ole täysin tyytyväinen Galliamoon. Ongelma on sama kuin kaikissa muissa "ompelimoissa": tekijältä puuttuvat hyvät mielipiteet. Minä kuulun siihen vammaisryhmään, joka ei osaa sanoa ollenkaan että monta senttiä lahkeesta pitää napsaista pois jotta pituus on hyvä. Senpä takia tarvitsen apua tähän. Tähän harvassa ompelimossa saa.
Galliamossa housujen lyhennys maksoi 15 euroa. Jälki näyttää siistiltä, tosin näin yksinkertaisessa hommassa pitääkin. Sen sijaan housuista tuli nyt liian lyhyet. Hauskaa tässä on se, että kun kysymällä kysyin naisen mielipidettä, ja sitten siihen vielä lisättiin rutkasti pyynnöstäni (näytti ihan liian lyhyeltä), oli lopputulos silti liian lyhyt.
En vain osaa, ja siksi vien räätälille jatkossa kaikki helpoimmatkin hommat. Ei vain ole aikaa rampata korjauttamassa näitä kämmejä. Maksan mieluusti sen 10 euroa enemmän siitä, että homma tulee kerralla kuntoon ja ilman että minun tarvitsee mielipidettäni ilmaista.