Keikari > Linkit ja vinkit

Korjausompelijat Helsingissä

<< < (2/45) > >>

Monk:
Stenbäckinkadulla Töölössä on myös yksi korjausompelija.

Duffelin kavennus, hihojen lyhennys ja nappuloiden ja narujen vaihto maksoi 65 e. Farkkujen lyhennys oli vuosi tai kaksi sitten 13 e. Työnjälki on hyvää.

DandyAndy:
Minä käytän Castreninkadulla olevaa korjausompelimo Nina Makkosta. Siellä voi teettää myös uusia vaatteita halutessaan. Palvelu on ollut erinomaista. Hinnat normikamaa.

Erik:
^
Käytän myös Castreninkadun paikkaa. Opiskelukortin omaavaa ilahduttaa 25 % alennus.

Pchan:
Vein juuri 4 pukua ja yhden irtotakin Helsingissä Kortelaiselle Aleksi 13:ta. Sinänsä mielenkiintoista, että olen osan noista vaatteista ostanut uutena liikkeistä, jolloin  lahkeet ja hihat oltiin katsovinaan kohdalleen. Silti olen onnistunut kävelemään Stockalta ja Solosta ulos ylimittaiset mukanani.

Justus:
Itse olen muutaman paidan käynyt kavennuttamassa Kallion korjausompelimossa ja olin kyllä työhön ihan tyytyväinen. Ongelmaksi muodostuu lähinnä liikkeen aukioloajat, en nyt taas löytänyt niitä mistään tähän hätään, mutta mikäli aukioloajat eivät ole nyt muuttuneet niin liike menee klo 17 eli en ainakaan itse ehdi ikinä töistä paikan päälle sitä ennen. Pitänee seuraavaksi kokeilla tuota Kortelaista Aleksi 13:sta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta