Kirjoittaja Aihe: Turun tarjonta  (Luettu 7296 kertaa)

JPK

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 301
    • Profiili
Turun tarjonta
« : 21.03.09 - klo:09:45 »
Turussa on oiva ostopaikka:

http://www.donatello.fi/

Aika hyvä merkki- ja mallivalikoima, löytyy myös kauniimmalle sukupuolelle.

Olen joskus käyttänyt Vaatturiliike Miia Virtasen (Puolalankatu 4) palveluita  ja ollut hyvin tyytyväinen niin työjälkeen kuin palveluasenteeseen.

Lisäksi Turussa on joku herrainvaatehtimo, jonka nimi ei nyt muistu mieleen.
Nemo propheta in patria

Elenkhos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 760
    • Profiili
Re: Turun tarjonta
« Vastaus #1 : 21.03.09 - klo:10:05 »
Kauppahuone Classic Man Humalintonkadulla on vielä yksi miestenvaatehtimo, en ole siellä tosin koskaan sisällä käynyt.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Re: Turun tarjonta
« Vastaus #2 : 21.03.09 - klo:13:41 »
Lainaus käyttäjältä: "JPK"
Turussa on oiva ostopaikka...
Aika hyvä merkki- ja mallivalikoima, löytyy myös kauniimmalle sukupuolelle.

Donatello on asemansa vakiinnuttanut. Tämän vuoksi on valitettavaa, että putiikki markkinoi itseään termillä "multibrand fashion store".
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

finanssimies

  • Vieras
Re: Turun tarjonta
« Vastaus #3 : 21.03.09 - klo:13:51 »
Olen joskus muinoin vieraillut Donatellossa ja äimistellyt heidän hinnoitteluaan. Toki tuotteet ovat laadussaan hyvinkin high-endiä, mutta silti 250 euroa Cornelianin casual-paidasta on aivan liikaa.

Elenkhos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 760
    • Profiili
Re: Turun tarjonta
« Vastaus #4 : 21.03.09 - klo:16:22 »
Lainaus käyttäjältä: "finanssimies"
Olen joskus muinoin vieraillut Donatellossa ja äimistellyt heidän hinnoitteluaan. Toki tuotteet ovat laadussaan hyvinkin high-endiä, mutta silti 250 euroa Cornelianin casual-paidasta on aivan liikaa.
Aivan, Donatellon hinnoittelu on jo naurettavaa. En muista heidän alennusmyynneissä koskaan käyneeni, lieneeköhän niitä kuinka usein ja kuinka avokätisiä tarjouksia Donetello tarjoaa?

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Re: Turun tarjonta
« Vastaus #5 : 21.03.09 - klo:22:11 »
Lainaus käyttäjältä: "finanssimies"
Olen joskus muinoin vieraillut Donatellossa ja äimistellyt heidän hinnoitteluaan. Toki tuotteet ovat laadussaan hyvinkin high-endiä, mutta silti 250 euroa Cornelianin casual-paidasta on aivan liikaa.

Järkyttävää. Esimerkiksi Helsingin Nicolas-putiikissa Cornelianin pukupaidat kustantavat noin 150 euroa.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

JPK

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 301
    • Profiili
Re: Turun tarjonta
« Vastaus #6 : 22.03.09 - klo:12:24 »
Alkuvuodesta 2009 oli noin kuukauden ajan outlet viereisessä liikehuoneistossa, siellä oli tavaraa ihan siedettävillä hinnoilla. Hieman kummastuttaa, että 150 kilsaa nostaa hintoja noin paljon- ehkä se ei ole hullu, joka pyyttää...
Nemo propheta in patria

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Re: Turun tarjonta
« Vastaus #7 : 22.03.09 - klo:15:12 »
donatellon alennusmyynnit ovat melko hyviä, ainakin kesä- ja joulunjälkeinen: parhaimmillaan alennukset ovat -70% luokkaa, mikä tosin onkin kohtuullista putiikin normihinnoilla. valitetavasti ainoan itseäni d:n valikoimassa (nykyään) kiinnostavan valmistajan, john smedleyn, tavaraa putiikissa on a) vähänlaisesti b) sitä ei juuri näe alennettuna.

takavuosina jokunen cornelianin paita on aleista tullut hankittua. täyttä hintaa niistä ei kannata maksaa, helsingin 150 €kin on mielestäni liikaa, sillä cornelianin (paitojen) laatu ei vastaa hintaa. kuviokohdistukset ontuvat, napit ovat putoilleet jne. kankaat ovat tosin olleet ihan hyviä ts. eivät nukkaantuneet jne.

itse putiikista, paikka on sinänsä viihtyisä ja mukavan näköinen kauppa, mutta silti vierstan sitä hieman kenties seuraavien seikkojen vuoksi:
- putiikkia  pyörittävän väen palvelualttius / ystävällisyyys / sen puute vaihtelee varsin sisään saapuvan asiakkaan paljon pärstäkertoimen, todellisten ostoaikeiden ja ihan vain kulloisenkin fiiliksen mukaan.  'multibrand fashion store' -ajattelu näkyy liikkeen toiminnassa, ei mielestäni välttämättä positiivisena seikkana
- en yleisesti ottaen pidä italialaisten valmistajien / designerien tuotteista, toki on säännön vahvistavia poikkeuksia (mm. loro piana).
get your kicks on route six six six

henkkaa

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 269
    • Profiili
Re: Turun tarjonta
« Vastaus #8 : 01.08.09 - klo:15:57 »
Lainaus käyttäjältä: "Elenkhos"
Kauppahuone Classic Man Humalintonkadulla on vielä yksi miestenvaatehtimo, en ole siellä tosin koskaan sisällä käynyt.
Itse olen jo jonkin aikaa ollut Classic Manin asiakas. Voin suositella putiikkia lämpimästi, henkilökunta on oikein ystävällistä/avuliasta ja hintataso kilpailukykyinen. Viimeksi tuli korjattua kotiin 2kpl Jockeyn valkoisia T-paitoja alupaidoiksi.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Turun tarjonta
« Vastaus #9 : 12.07.11 - klo:15:00 »
^ Kas elämää ja palvelua voi olla myös internetin ulkopuolella.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Johannes P

  • Vieras
Vs: Turun tarjonta
« Vastaus #10 : 12.07.11 - klo:15:24 »
^ Kas elämää ja palvelua voi olla myös internetin ulkopuolella.
Siitä huolimatta voisi nettisivuilla olla edes aukioloajat.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Re: Turun tarjonta
« Vastaus #11 : 13.07.11 - klo:00:01 »
Lainaus käyttäjältä: Elenkhos
Kauppahuone Classic Man Humalintonkadulla on vielä yksi miestenvaatehtimo, en ole siellä tosin koskaan sisällä käynyt.
Itse olen jo jonkin aikaa ollut Classic Manin asiakas. Voin suositella putiikkia lämpimästi, henkilökunta on oikein ystävällistä/avuliasta ja hintataso kilpailukykyinen. Viimeksi tuli korjattua kotiin 2kpl Jockeyn valkoisia T-paitoja alupaidoiksi.
Joko osaavat solmia siellä solmukkeen? Puolisoni on sieltä apua kysynyt aikanaan, mutta eivät sitä osanneet tehdä.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi