Keikari > Vapaa sana

Mitä ostaisit tänään jos löytäisit?

<< < (3/125) > >>

Dan-D:
Juu kyllä materiaalit ovat olleet ihan priimaa.  Fox Flanellien lisäksi olen käyttänyt Holland & Sherryn kankaita näissä housuissa.  Lopputulos on ollut joka kerralla hyvä, ja ongelmien minimoimiseksi otin ensin heidän omasta valikoimastaan halvahkon kankaan.  Kun koko ja istuvuus osui todella hyvin kohdilleen, olen sen jälkeen siirtynyt tasaisesti laadukkaampiin kankaisiin.  Työn jälkin on pysynyt hyvänä.

Hintaa kasvattaa jonkun kympin pienen toiminnan postikulut.  Ensin kankaan lähettäminen, sen jälkeen valmiin tuotteen lähettäminen.  Olen silti sen verran tyytyväinen lopputulokseen, että aion ainakin toistaiseksi jatkaa toimintaa.  Ei tämä välttämättä ole erityisen järkevää, jos haluaa aivan tavalliset, harmaat flanellihousut.  Silloin ehkä jonkun räkkituotteen etsiminen on kannattavampaa.  Mutta kaikki teettämäni housut ovat olleet tavalla tai toisella vähän erikoisempia, ja siksi sellaisten löytäminen suoraan kaupasta olisi ollut käytännössä mahdotonta.

Itse asiassa viimeisellä kerralla teetin kahdet housut kerralla ja se jo riitti pienentämään postikuluja muistaakseni ihan tuntuvasti.  Paketin lähetys Suomeen maksoi joitain kymppejä yksillä housuilla, ja kaksilla hintaa ei juurikaan tullut lisää.  On minulla jossain tästä sähköpostinvaihtoakin jäljellä, eli tarkan hinnan voisi varmaankin selvittää viitsiessään.

Selvyyden vuoksi muuten totean vielä, etten kerro housujen valmistajaa, koska kyseessä on halparäätäli.  Minulla on saattanut käydä tuuri siinä, että housut ovat onnistuneet, mutten uskalla suositella kenellekään.  Tällaisia halparäätäleitä löytyy joka tapauksessa joka nurkan takaa esim. Lontoossa.  Yksi ihan varteenotettava vaihtoehto voisi olla myös Modern Tailor ja muut vastaavat, mutta näistä minulla ei ole kokemusta.  Enkä tiedä, onko heillä flanellia valikoimissaan.

Joka tapauksessa olen ehdottomasti samaa mieltä, että ketju toimii ja on hyvä idea.

PleaseDeleteMe:

--- Lainaus käyttäjältä: vallaton - 29.12.10 - klo:09:22 --- Mark & Spencerillä oli kolme flanellipukua valikoimissa (Winter Warmer Suits), mutta kaksi mallia myytiin jo loppuun. Varsinkin Luxury malliston puku oli ihan harkinnan arvoinen ja itseä jäi kaivelemaan, kun ei heti alennusmyynnin alettua sitä napannut.

--- Lainaus päättyy ---

Taisin kuolata jotain näistä malleista myöskin, joista olisi alesta löytynyt oikean kokoinen takki mutta ei housuja. Harmi.. Broguekuvioidut chukka-tyyliset kengät dainite- tai vastaavalla talvikestävällä pohjalla olisi hieno lisä nykyiseen kokoelmaan. Kenties konjakin tai keskiruskeahkon hujakoilla olevalla sävyllä..

Tommi:
Haen yhä nappeihin kiinnitettäviä henkseleitä eli housunkannattimia. Niiden löytämistä hankaloittaa se, että olen saanut pakkomielteekseni löytää jostain kirkkaanpunaiset mallit mahdollisimman edullisesti. Koen Albert Thurstonin 69,95 dollarin hinnan kirkkaanpunaisista henkseleistä turhan kalliiksi itselleni, koska en pääse käyttämään niitä kuitenkaan kovin usein.

Dan-D:
http://www.tmlewin.co.uk/A32-BRACES/A32%20BRACES,en_GB,sc.html

Edit: erityisesti:

http://www.tmlewin.co.uk/Red-Plain-Braces-Braid-Leather---13884/13884,en_GB,pd.html?start=3&cgid=A32%20BRACES

Erik:
Strukturoimaton irto- tai klubitakki 3/2 roll -napituksella.
Ebayta tullut vahdattua mutta mitään täysin sopivaa ei ole tullut vastaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta