Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6956734 kertaa)

Henrik

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 223
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #1935 : 24.01.11 - klo:18:11 »
Kuten jo aiemmin mainitsin haasteketjussa, myös minulla on kamera. Kaikkien mielipahaksi ja vahingoksi minä käytin sitä. Katsotaas nyt vain miten tämä kuvien liittäminen luonnistuu...

 Liikkeellä olin varsin rennoissa tunnelmissa. Farkut-irtotakki -yhdistelmällä mentiin.








« Viimeksi muokattu: 24.01.11 - klo:18:57 kirjoittanut Henrik »
Minä haluaisin hiukan heroiinia ja kodittomien kissojen ensisuojan, kiitos!

Henrik

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 223
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #1936 : 24.01.11 - klo:18:20 »
No voihan mahoton. Mikäköhän mahtaa mennä vikaan? Latasin kuvat onnistuneesti Aijaa.comiin, kopioin ylimmän rivin (html-osoitteen) viestiin, maalaan osoitteen ja klikkaan tuota lisää kuva-painiketta.
Minä haluaisin hiukan heroiinia ja kodittomien kissojen ensisuojan, kiitos!

Elenkhos

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 760
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #1937 : 24.01.11 - klo:18:23 »
Jos haluat kuvan näkyviin foorumille, sinun täytyy linkata sen kuvan osoite. Toki voit laittaa sen pelkän html-linkinkin, mutta älä laita silloin img-tageja.

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #1938 : 24.01.11 - klo:18:25 »
Eli otat vaan kuvan päältä "kopioi kuvan osoite" ja sitten nakkaat sen lisää kuva-merkkien väliin. Eiköhän ala onnistua :)

Henrik

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 223
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #1939 : 24.01.11 - klo:19:00 »
Kiitokset avusta, nyt vähän tyhmempikin ymmärsi. Melko isoja kuvia tosin tuli. Täytyy seuraava satsi laittaa pienempänä, jos vaikka keksisin miten se onnistuu.
Minä haluaisin hiukan heroiinia ja kodittomien kissojen ensisuojan, kiitos!

U-Haul

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1547
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #1940 : 24.01.11 - klo:19:27 »
Henrikillä mukavat tekstuurit paidassa, takissa ja kengissä. Ehkä jokin slipoveri vielä täydentäisi kokonaisuuden?
Keep Calm and Carry On.

Alangolla

  • Kisälli
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #1941 : 24.01.11 - klo:19:37 »
Fedora:  Valitan huonoa kuvan laatua ja rakeisuutta, housut ovat itse asiassa kuosiltaan tälläiset:


Kuvio lienee Prince of Wales patterns. Hyvä pointti tuo prässittömyys vs. valkoinen paita, toisaalta tuo kuosi mielestäni toimii hyvin valkoisen paidan kanssa. Ja todellakin, hienot bootsit.

U-Haul: Napinläpeen on kiinnitetty pieni tekokukkan nuppu.

Henrik: Takki-taskuliina-kombosi toimii mielestäni todella hyvin.

Miguel

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 687
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #1942 : 24.01.11 - klo:20:41 »
Hyvä Henrik! Tykkään isosti!

JMasa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 912
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #1943 : 24.01.11 - klo:20:51 »
Vaikka en juurikaan farkuista välitä, niin Henrikillä on hyvä setti.

Henrik

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 223
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #1944 : 24.01.11 - klo:21:50 »
Ehkä jokin slipoveri vielä täydentäisi kokonaisuuden?

Saattaisi toimia hieman viileämmällä säällä. Niin ja ensin moinen pitäisi vielä hankkia. Vaatekaapista löytyy sllipoverin mentävä aukko, muiden puutteiden muassa.

Kiitokset kommenteista muillekin. Itse olen kovin mieltynyt noihin AS:n burgundeihin saappaisiin. Niiden yhdisteleminen tosin tuottaa pienoisia hankaluuksia, samansävyisiä pukineita kun on hieman nirkoisesti. Tuossa setissä yritin täydentää kenkien väriä juurikin tuolla taskuliinalla ja omalla vähäisellä osallaan myös solmuilla kalvosimissa. Tosin ei varmaan olisi pahitteeksi, mikäli tummanpunaista löytyisi hieman enemmän...

Minä haluaisin hiukan heroiinia ja kodittomien kissojen ensisuojan, kiitos!

Fedora

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 217
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #1945 : 25.01.11 - klo:12:42 »
Kiitokset taas kommenteista.

Hypno: Kyllä, valokuvaus on työni.
U-Haul: Ei hätää tuolin turmeltumisesta, kenkä vain peittää kuosissa olevan tahran, melkein. :D
Henrik: Hyvän näköiset kuosit takissa ja paidassa. Takki näyttää vähän isolta, ikään kuin riippuu päällä. Kengätkin hienot.
Alangolla: Housujen kuosi on todella hieno. PoW-check monikäyttöisyydessään on mitä mainioin, mutta kun kangas menee tarpeeksi karkeaksi ja kuvio kirjavaksi ollaan jo vahvasti maaseutu tunnelmissa.
"When the seagulls follow the trawler, it's because they think sardines will be thrown into the sea."

Henrik

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 223
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #1946 : 25.01.11 - klo:17:27 »
Henrik: Hyvän näköiset kuosit takissa ja paidassa. Takki näyttää vähän isolta, ikään kuin riippuu päällä. Kengätkin hienot.

Kiitos. Takki on oikeastaan hyvinkin napakasti istuva. Kuvassa se ehkä näyttää hieman isohkolta, johtunee varmaankin siitä että kuva on otettu pöytätasolta ts. alaviistosta ja siitä, että jätin ylimmän napin kolmesta auki.

Asiasta toiseen itselläsi on ollut varsin komeita kokonaisuuksia. Laita ihmeessä lisää näytille!
Minä haluaisin hiukan heroiinia ja kodittomien kissojen ensisuojan, kiitos!

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #1947 : 25.01.11 - klo:17:34 »
Henrik: Hyvän näköiset kuosit takissa ja paidassa. Takki näyttää vähän isolta, ikään kuin riippuu päällä. Kengätkin hienot.

Kiitos. Takki on oikeastaan hyvinkin napakasti istuva. Kuvassa se ehkä näyttää hieman isohkolta, johtunee varmaankin siitä että kuva on otettu pöytätasolta ts. alaviistosta ja siitä, että jätin ylimmän napin kolmesta auki.

Tällä viitattanee hartiaistuvuuteen. Pikaisesti katsoen olkasauma on n. 3-4cm solisluun ulkoreunan (ts. olkapään yläreunan) ulkopuolella.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Henrik

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 223
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #1948 : 25.01.11 - klo:22:34 »
Jussi lienee oikeassa...

Laitetaanpa nyt sitten seuraavakin kokonaisuus näytille, tällä kertaa ulkotamineita myöten. Itse asiassa tämä ei ollut itselläni tänään päällä, vaan ajattelin laittaa kyseisen asun viikonloppuna työpaikan pirskeisiin. Ehdotuksia ynnä kommentteja otetaan mielihyvin vastaan. Tilaisuuteen ottaa osaa paljon nuorta väkeä, eikä pukuja luultavimmin juuri nähdä, joten irtohousut ja -takki saavat välttää minullekin. Tähän väliin voinen pahoitella kuvien puutteellisuutta. Aiemmin en ole joutunut itseäni kuvailemaan, joten tämä on nyt vähän harjoittelua (kuin myös solmion solmiminen, kuva kertonee kaiken).

Ja vielä pari huomiota: Näissä kuvissa minulla ei ole vyötä, joten housut ovat hieman normaalia alempana. Lisäksi toinen paidan hiha oli näköjään jäänyt hieman huonosti takin hihaan, kyllä se siellä kuitenkin on, vaikkakin kuvassa piilossa. Housut ovat huomattavasti vaaleamman harmaat kuin miltä kuvissa näyttää, joten takin ja housujen sävyero on kuvien antamaa käsitystä suurempi. Tarpeeksi lätinää, katsotaas kuvat...







Minä haluaisin hiukan heroiinia ja kodittomien kissojen ensisuojan, kiitos!

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #1949 : 26.01.11 - klo:09:07 »
Henrik: raglanihihainen päällystakki on erittäin hyvän näköinen. Irtotakki istuu hyvin, mutta kaipaisin housuille ja takille reilusti lisää kontrastia - toki ongelma voi olla valokuvassakin, kuten itse toteat. Housut voisivat olla aavistuksen lyhyemmät? Kengät ovat hyvännäköiset. Yleisistuvuudesta - miinus housukjen pituus - pisteitä.

Sitten valitusosastoon. Seuraava seikkaon häisinnyt minua muutamissakin viime aikojen kuvissa: mistä tulee outo mieltymys sävyltään laimean pastelli-lilahkoihin, ihan liikaa paidan väriä lähellä oleviin solmioihin? En tarkoita että kravatin pitäisi olla räikeä - päinvastoin, mutta sävyt voisivat olla räväkämpiä, tummempa ja siten antaa hieman kontrastia paidalle. Miksei tummaa sinistä, mikesi burgundyä tms pohjavarinä? Tai sitten on vain kysymys siitä etten pidä vaaleasta lilasta värinä.

get your kicks on route six six six