Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

paddington

Auktoriteetti
Kirjattu
Aijaijai! Kengät ovat liian pienet jalkapöydältä.

Just kidding. Hienoa settiä. Mulle myös lisää kalanruotoa ja tuon sävyiset kengät, kiitos.

Laurentius

Legenda
Kirjattu
Haha, mitäpä tuohon CB:n settiin oikein voisi kommentoida muuta kuin että niin kokonaisuus kuin yksityiskohdat ovat niin kohdillaan ettei paremmasta väliä. Hetken nikottelin kyllä kalanruotohousuja, eli pukukokonaisuutta itsessään - itse kun olen kokenut sen lähinnä takkimateriaaliksi. Toimiihan se näemmä noinkin. Puvun kangas, leikkaus ja istuvuus ovat kyllä mainiot.

Olisi mielenkiintoista nähdä miten tuo päällystakki toimii housujen parina, lähinnä onko sävyeroa ja kontrastia tarpeeksi.

danius

Legenda
Kirjattu
Aijai, juuri tuon tyylistä takkia olen etsinyt irtotakkina. Todella hyvä, koko setti myös. Katsonko oikein että on 3roll2?
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Partasuti

Legenda
Kirjattu

Myös palttoossani ylin napinläpi on kääntynyt pahasti sivulle. Tuon saisi vielä halutessaan kiinni.

AT

*
Edistynyt
Kirjattu
Josko koettaisi osallistua ketjuun tänäkin vuonna.

Anteeksi, voitteko kertoa mistä pääsee vuoteen 1936?

ChuckBass

Legenda
#menswear editor
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: paddington - 07.02.16 - klo:14:01
Aijaijai! Kengät ovat liian pienet jalkapöydältä.

Just kidding. Hienoa settiä. Mulle myös lisää kalanruotoa ja tuon sävyiset kengät, kiitos.

Lainaus käyttäjältä: Laurentius - 07.02.16 - klo:17:52
Haha, mitäpä tuohon CB:n settiin oikein voisi kommentoida muuta kuin että niin kokonaisuus kuin yksityiskohdat ovat niin kohdillaan ettei paremmasta väliä. Hetken nikottelin kyllä kalanruotohousuja, eli pukukokonaisuutta itsessään - itse kun olen kokenut sen lähinnä takkimateriaaliksi. Toimiihan se näemmä noinkin. Puvun kangas, leikkaus ja istuvuus ovat kyllä mainiot.

Olisi mielenkiintoista nähdä miten tuo päällystakki toimii housujen parina, lähinnä onko sävyeroa ja kontrastia tarpeeksi.

Kiitosta vaan kiitosta. Päällystakki + puku kombosta (jossa näkyy siis housut selkeämmin takin alta) löytyy kuvia tuolta blogin puolelta.

Lainaus käyttäjältä: danius - 07.02.16 - klo:20:34
Aijai, juuri tuon tyylistä takkia olen etsinyt irtotakkina. Todella hyvä, koko setti myös. Katsonko oikein että on 3roll2?

Kyllä, oikein katsottu. Thanks.

ChuckBass

Legenda
#menswear editor
Kirjattu
Ja yritetään nyt pitää tätäkin ketjua hieman ylhäällä. Ei ihan juuri tänään, mutta laitetaan silti.

Sand / Lardini / Mastai Ferretti / Finealta / Viola Milano / Crockett&Jones

Näköjään kaulassa sama solmio kuin edellisessä setissä.

outside

Kisälli
Kirjattu
ChuckBassilla on kyllä erittäin terävä linssi kamerassa.

mbch

Auktoriteetti
Kirjattu
Jep, täytyy sanoa että vaikka setit on sitä samaa 10/10 niin nyt vielä kuvat on jotenkin erityisen hyviä! Kuka oli linssin toisella puolella? :)

ChuckBass

Legenda
#menswear editor
Kirjattu
Saman tiedon olisi toki löytänyt tuolta blogipostauksen lopusta :)

Ja kiitokset kommenteista.

jworlin

**
Flanööri
Kirjattu

pendejo

Kisälli
Kirjattu
Smoking kills

Suosikkipuku syksystä lähtien.

Sauma/Atelier F&B/Carmina

jworlin