Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu

CoccoBill

Auktoriteetti
Kirjattu
^4.9/5. Clubmasterit eivät ehkä toimi sulla parhaalla mahdollisella tavalla. Tai ehkä se on vaan sitä etten pidä niistä ylipäätään.

Wolf

Yleisvalvoja
Legenda
Sijainti: Lohja
Kirjattu
Minun mielestä Clubmasterit toimivat LH:n kokonaisuudessa ja kasvojen mallissa hyvin :)

Leba

**
Flanööri
Kirjattu
Näillä mentiin Turun iltaan syömään.

Pasteur

Auktoriteetti
Kirjattu
^ Nyt on sellainen ikä, vaate ja siloposki -combo, että pelottaisi mennä maakunnassa snägärijonoon. Mutta onhan toi setti nyt aivan rautaa istuvuudeltaan ja väreiltään. Solmion solmuun vähän eloa ja sprezzaa, niin tää on täysi kymppi. Huonommalla istuvuudella tässä olisi todella kovat "pikkuvanha isoisän vaatteissa" riskit, mutta Leba vetää tän kyllä mun silmissä täysillä läpi!

Co-re

Legenda
Insinööri
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
^Kunhan ei sprezzaile överiksi. Solmu on tosiaan aika kookas mutta niin on kauluksen välikin.

Mihinkäs muuten Alex Entwistle on mahtanut kadota?

konda

Legenda
Kirjattu
Leballa hyvää settiä ja snägärijonossa on hyvä muistaa että väkivalta lopettaa vittüilun. L:n setti kanssa todella kova. Eivätkö kukkabuutsit ole ilman sukkia epämiellyttävät?

Leba

**
Flanööri
Kirjattu
Kiitosta kiitosta. Eilen onneksi vältyttiin konflikteilta, johtuu varmaan pitkälti siitä, että oltiin sen verran aikasin liikenteessä, että rähinäkännejä ei ollut ehtinyt kukaan vetämään. Solmion solmimiskerrat voi laskea sormilla, harjoitus taitaa tehdä siinäkin mestarin.

Mp

**
Flanööri
Kirjattu

i v y m a n

Legenda
button downs weejuns rain macs what else is there?
Kirjattu

get your kicks on route six six six

Tuukka

Legenda
Kirjattu
Mahtavaa!
Great minds think alike - fools never differ.

danius

Legenda
Kirjattu
Hyvät meiningit poison ivyllä. Mistä tollanen lätsä, oon ettinyt mutta vastaan on tullut vain sellaisia eräkauppojen halti-logollisia tai sitten naisten "helle"hattu-nimellä kulkevia kukallisia tekeleitä.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

i v y m a n

Legenda
button downs weejuns rain macs what else is there?
Kirjattu
^Tack!

Mulla on noita kalastajanlätsiä (bucket hat, pohjoisenglanniksi Reni Hat) useita. Suosikkini, kulahtanut sininen on Stokkalta, jotain ihan no-name-osastoa. Sit löytyy jokunen Barbour tms. Carhatt oli, mutta sen hukkasin humalassa. Tänään tuli hankittua Ralph Laurenin käännettävä bucket hat. Toiselta puoleta tartania, toiselta nantucket red. Toimii ku nyrkki natsin naamaan.

Hyvä maastokuvioinen ja kukkakuvioinen on haussa, toisinaan haluan larpata survivalismia, toisinaan olla oman elämäni täti-ihminen.

OiPolloin ja Endin nettikauppoja kannattaa väijyä, sieltä löytyy designerimpia malleja teemasta kalastajanlätsä.

Olen ollut kalastajanlakkien arvostaja jo vuosikymmentet. Because of

get your kicks on route six six six

konda

Legenda
Kirjattu
ivyman. Tuo Turun Ben Casper. Asiallista.

Richard Mutt

Legenda
Kirjattu
Taiteiden yössä