Mairalle plussaa, vähemmän on tuossakin enemmän. Ajohanskat nyt ei välttämättä tuplakalvosimien ja kaksirivisen puvun kanssa ole mikään optimi vaihtoehto, mutta tuokin nyt on detail-kuva, että tuskin ne muualla kulkiessa on kädessä olleet. Hanskat itsessään on nätit.
Kuten eräs toinen totesi, "keski-ikäiset miehet lookbookin malleina on sinänsä aika freesi idea", joten sitä julkaisua odotellessa...
Tuc:n puku on väriltään "vaikea" ja olen itse Suavon kanssa samoilla linjoilla, että tuollaisessa setissä muut osat kannattaisi pitää niin yksinkertaisena kuin mahdollista. Taskuliinasta esim Jussin kanssa olen täysin eri mieltä, se nyt vähintään tuosta kombosta pitäisi vaihtaa. Napinläpikoristeen pois jättäminen ei myöskään olisi pahitteeksi. Itse harkitsisin tuon puvun kanssa myös noiden nappien vaihtoa joihinkin vähemmän erottuviin. Nykyiset tuovat omaan silmään vääränlaista kontrastia ja näyttävät toisaalta myös hieman muovisilta.
Istuvuus noiden muiden kuvien perusteella ja livenä nähtynä on ihan mallillaan, vaikka tuossa yhdessä kuvassa - luultavasti liikkeestä / kulmasta johtuen - tuo collar gap muodostuukin.
Aurinkolasit tuntuu myös olevan jotenkin vaikea laji, siksi varmaan en itse niitä käytäkään. Sekä Tuukan että Mairan seteissä näyttävät kantajilleen sopimattomilta - iso koko lienee yksi syy tuohon.
edit. Onhan tuo viimeisin kuva myös siitä lookbookista...