Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6955657 kertaa)

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18810 : 09.07.15 - klo:21:48 »
^Hieno setti joskin hanskat menee kyllä Ajoneuvos-larpin puolelle. Teslan on pakko olla oma kun katsoo virnettä keulaposessa?

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18811 : 09.07.15 - klo:22:12 »
Diggaan tosta tucin törkeestä puvusta, mut skraga tai liina täytys vaihtaa jos oikeesti hyvää väriharmoniaa tohon hakee. Tollasel puvulla pitäs ottaa imo aika helvetin iisisti muiden värien osalta, överivaara muuten massiivinen.
Larppaus sallittu

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18812 : 09.07.15 - klo:22:21 »
^Hieno setti joskin hanskat menee kyllä Ajoneuvos-larpin puolelle. Teslan on pakko olla oma kun katsoo virnettä keulaposessa?

Onhan noi ajohanskat vähän överit, mutta jotenkin niistä tulee aina hyvä fiilis ja virne naamalle. :D

Tesla ei ole valitettavasti oma, on sen verran rapsakan hintainen karvalakkinakin. Pokka petti siitä syystä, että samaan aikaan Hatanpään kartanon kulman takaa tuli pari mummelia, joista toinen totesi tyyliin "Kaiken maailman riikinkukkoilua nuoriso tänä päivänä harrastaakin".

Tesla on kyllä hämmentävä kokemus, koska vääntöä riittää ja rengasmelu kuuluu niin selkeästi läpi kun muita ääniä ei ole.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18813 : 09.07.15 - klo:22:35 »
Liityn turkoosia pukua karsastavien joukkoon. On pinnalla, mutta ei minulle.

Ajoneuvos on kaikki, mitä hanskoista sanottu. Muuten hyvää kamaa.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4716
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18814 : 09.07.15 - klo:22:42 »
Mairalla on väärä kello tai väärät vaatteet, mahdollisesti myös väärä auto. 
Suositellaan täysraittiutta.

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18815 : 10.07.15 - klo:00:08 »
Kireän näköinen rotsi plus collar gap ja värit ei ainakaan omaan silmään oikein istu.

Collar gapia ei rotsissa ole - eikä se ole liian kireä. Toistaiseksi Tuukka on pitänyt takkia päällä muokkaamatta, joten se ei ole ehtinyt viimeistelyyni. Teen selkään tilaa (sekä neulalla että raudalla), jolloin kaulus asettuu paikalleen.

Suutarin lapsilla ei ole kenkiä -efekti pätee hyvin vaatekauppapuolellekin. Omiin vaatteisiin tehtävät muutokset ovat aina viimeisellä sijalla.

Väristä pidän kovin - erilainen mutta silti rauhallinen ja helppo yhdisteltävä. Taskuliina tuossa setissä ehdottomasti "pidä toi!" -kamaa, solmio kuvioiltaan liian lähellä taskuliinaa. Anyhoo, on kesä ja saa vähän kukkoillakin.
« Viimeksi muokattu: 10.07.15 - klo:00:10 kirjoittanut Jussi »
Kaikki villa tottelee rautaa.

Laurentius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2427
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18816 : 10.07.15 - klo:03:55 »
Repesin täysin Mairan kuvalle ja virneelle. Nyt ovat asenne ja elämänmyönteisyys kohdallaan!! :-)

Jarmo

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 374
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18817 : 10.07.15 - klo:06:03 »
Noi Mairan ajohanskat on kyllä mehukkaat! Itsekin hankkisin, jos omistaisin jonkun urheilullisen auton.

Tucin setissä mielestäni puvun ja taskuliinan väri menee tosi hyvin yhteen, vaikka en itse noin värikästä uskaltaisikaan pukea.
« Viimeksi muokattu: 10.07.15 - klo:06:05 kirjoittanut Jarmo »

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18818 : 10.07.15 - klo:09:31 »
Ajohanskat ja tucin puku ookoo, mutta onhan se nyt sanomattakin selvää, että autoon ei nojata!

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18819 : 10.07.15 - klo:11:03 »
...autoon ei nojata!

Tesla tekeekin asiat eri tavalla. :D


ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18820 : 10.07.15 - klo:11:10 »
Mairalle plussaa, vähemmän on tuossakin enemmän. Ajohanskat nyt ei välttämättä tuplakalvosimien ja kaksirivisen puvun kanssa ole mikään optimi vaihtoehto, mutta tuokin nyt on detail-kuva, että tuskin ne muualla kulkiessa on kädessä olleet. Hanskat itsessään on nätit.

Kuten eräs toinen totesi, "keski-ikäiset miehet lookbookin malleina on sinänsä aika freesi idea", joten sitä julkaisua odotellessa...

Tuc:n puku on väriltään "vaikea" ja olen itse Suavon kanssa samoilla linjoilla, että tuollaisessa setissä muut osat kannattaisi pitää niin yksinkertaisena kuin mahdollista. Taskuliinasta esim Jussin kanssa olen täysin eri mieltä, se nyt vähintään tuosta kombosta pitäisi vaihtaa. Napinläpikoristeen pois jättäminen ei myöskään olisi pahitteeksi. Itse harkitsisin tuon puvun kanssa myös noiden nappien vaihtoa joihinkin vähemmän erottuviin. Nykyiset tuovat omaan silmään vääränlaista kontrastia ja näyttävät toisaalta myös hieman muovisilta.

Istuvuus noiden muiden kuvien perusteella ja livenä nähtynä on ihan mallillaan, vaikka tuossa yhdessä kuvassa - luultavasti liikkeestä / kulmasta johtuen - tuo collar gap muodostuukin.

Aurinkolasit tuntuu myös olevan jotenkin vaikea laji, siksi varmaan en itse niitä käytäkään. Sekä Tuukan että Mairan seteissä näyttävät kantajilleen sopimattomilta - iso koko lienee yksi syy tuohon.

edit. Onhan tuo viimeisin kuva myös siitä lookbookista...
« Viimeksi muokattu: 10.07.15 - klo:11:13 kirjoittanut ChuckBass »

Quijote

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1673
  • Esq.
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18821 : 10.07.15 - klo:13:32 »
En ole vielä nähnyt Steve McQueenin lisäksi ketään jolle Persolit oikeasti istuisivat päähän.

tuc

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1521
    • Profiili
    • Herrainpukimo
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18822 : 10.07.15 - klo:14:00 »
Tässä toinen shotti samasta yhdistelmästä.



Ja vähän rauhallisempaa:

« Viimeksi muokattu: 10.07.15 - klo:14:17 kirjoittanut tuc »
http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18823 : 10.07.15 - klo:14:14 »
^^ Mä oon mutteivat istuneet nenänvarteen ni joutu myymään.
Larppaus sallittu

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #18824 : 10.07.15 - klo:15:34 »
^Sovitaanko, että pitää istua koko päähän jotta istuisi päähän?