Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

Laurentius

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Suavo - 18.05.15 - klo:23:28
Voit konda tunkee kontrastivirheet perseesees. Pardon my german. Not.

Ottamatta kantaa näihin kondan konrasteihin, joiden osalta olen vähän eri mieltä ainakin jwörlinin osalta (mbch:n kuontalo ei näy niin ei osaa sanoa) (taisinpa juuri ottaa kantaa sittenkin), vältän itse tiettyjä vaatteiden ja värien sävyjä esim. vaimon, myyjän tai jonkun muun antaman palautteen pohjalta. Näihin väreihin lukeutuu vaatteita jotka sopivat tummatukkaisten tai -piirteisten päälle paljon paremmin kuin minulle, kuten musta, oranssi, violetti, vaalea beige, jne. Minulle taas sinisen tummemmat sävyt, vihreä, keltainen, jne. sopivat hyvin. Tämä ei ole rotukysymys alkuunkaan.

Suavo

Auktoriteetti
Kirjattu
Tuskin tota tiettyjen värien parempaa soveltuvuutta ihmisten hiusten- ja ihonvärin mukaan kukaan näköaistin omistava kiistää, pointtina vaan että jätkien virheet on suht mietoja kun vertaa vaikka näihin armoryn feilaaviin maitonaamoihin. Vaikee tajuta huomauttelua marginaalijutuista kun setit toimii ja kyseessä kivijalkavärit joita ei voi korvata. Maitonaamat vetää ilman takaraivoa complexionin suhteen valkosilla puvuilla ja muilla stankkukamoilla, niin kyllähän tulos on täyttä norsun persettä.
Larppaus sallittu

Laurentius

Legenda
Kirjattu
^sorry, luulin sun ylitulkinneen ihonvärijuttua itsessään, my bad.

mbch

Auktoriteetti
Kirjattu

Partasuti

Legenda
Kirjattu

Hieman voimaraitaa tiistain ratoksi.

konda

Legenda
Kirjattu
Vitu nyt jengi. Jos setissä ei muuten ole vikaa kuin kontrasti niin kyllä se joku vika sieltä pitää kaivaa ja tuoda esille. Muuten nää kaks tolloa luulee olevansa uusia Steve McQueeneja kuten aika moni muu nimeltämainitsematon katutyylilarppaaja.

Noissa seteissä solarium kyllä tekisi molemmille hyvää.

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu

Farmer John

Legenda
Kirjattu
Mitä v**tua konda nyt taas? Ota viikko taukoa ja tule sitten kokeilemaan jos olisi yhtään helpompaa.

puu

Legenda
Kirjattu
Antaisin mielelläni plussaa tuolla vähän ylempänä olevalle vastaukselle.

jworlin

**
Flanööri
Kirjattu
Kaadetaas vähän bensaa liekkeihin, tänään päällä vaaleaa puuvillaa.

Boglioli / J. Lindeberg / SuitSupply

EW / Carmina

Oma ihonvärini on tosiaan keskivertoa tummempi ympäri vuoden, vaikka se ei näköjään ilmene ylivalottuneen puhelinkuvan ja instagramin filttereiden takia. Tämän takia itselläni ei ole ongelmia useimpien värien käyttämisen kanssa, puhumattakaan nyt tummansinisestä, joka sopii kaikille.

Laurentius

Legenda
Kirjattu
^ Uhmaten/myötäillen käytyä keskustelua, noi värit sopii sulle hemmetin hyvin, ja olen siitä salaa kateellinen. Pidän nimittäin rotsin väristä, mutten voisi itse moista päälleni pukea...

mbch

Auktoriteetti
Kirjattu
Kondalla on kyllä ajatusta tuossa sen kommentissa. Kyllä se ihonväri vaikuttaa siihen minkä väriset roinat toimii kenenkin päällä. Ite oon koittanu löytää ne toimivat värit ja omasta mielestä löytänytkin.

konda

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: jwörlin - 19.05.15 - klo:22:07
Kaadetaas vähän bensaa liekkeihin, tänään päällä vaaleaa puuvillaa.

Boglioli / J. Lindeberg / SuitSupply

EW / Carmina

Oma ihonvärini on tosiaan keskivertoa tummempi ympäri vuoden, vaikka se ei näköjään ilmene ylivalottuneen puhelinkuvan ja instagramin filttereiden takia. Tämän takia itselläni ei ole ongelmia useimpien värien käyttämisen kanssa, puhumattakaan nyt tummansinisestä, joka sopii kaikille.

Nyt enää jalkateriin lisää kontrastia. Muuten jälleen hyvää tavaraa.

Partasuti

Legenda
Kirjattu

Nyt on Härrainpaitakin koeistuttu. Kauluksen cut away on niin lavea, että ihan hirvittää. Joko tuohon tottuu tai joutuu miettimään mallia seuraavaa kertaa varten uusiksi.

tuc

Legenda
Sijainti: Turku
Kirjattu
jwörlin näyttää myös livenä oikein edustavalta. Fakta.

Tänään oli päällä pukimoa ja Persolit, alla sykkeli. #suitcycling https://www.facebook.com/events/447790262039079/

http://www.herrainpukimo.fi - Herrainpukimo, turkulainen vaatekauppa kaikille Suomen herrasmiehille.