Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6912317 kertaa)

Qustom

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 123
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17925 : 15.10.14 - klo:14:27 »
Jotain viimeaikaisia

Mikäs tuo musta laukku on?

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17926 : 15.10.14 - klo:16:15 »
Housut on Oscar Jacobsonin flanellit, jotka saattaa olla matkalla torille, kyykky kulkee sen verran hyvin että alkavat olla jo hieman turhan slimmit.

Solmiota en neuletakin kanssa ole tainnut ennen tätä päivää käyttää, eikä jääne tavaksi, mutta kiinnosti herätellä vähän ajatuksia hieman vähemmän standardien värien käytöstä. Esim. millaista skragaa tummanvihreän irtotakin (en omista...vielä), vaaleanpunaisen paidan ja harmaiden housujen kanssa? Omasta suht kapeasta valikoimasta toi kyseinen osui parhaiten. Viininpunainen tai ruskea neulesolmio/muu yksivärinen voisi toimia. Kovin montaa muuta en itse onnistunut mielessäni tuohon sovittamaan.

Skragan poisto ja paidan vaihto ocbd:hen veisi hommaa oikeaan suuntaan kuten mainittua, mutta värien osalta en muuttaisi tässä setissä mitään, varsinkin kun homma rauhoittuu selkeästi poistamalla naru kaulasta.

[spoiler][/spoiler]
Larppaus sallittu

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17927 : 15.10.14 - klo:17:59 »
Vielä kun pääset noista ToS:ta eroon niin paranee huomattavasti. Mulla ollut samat ja ne on aika hirveet.

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17928 : 15.10.14 - klo:20:02 »
Mulla ei oskareista hintaan nähden suurempia valituksen aiheita kankaasta (vitale barberis) tai worksmanshipista, mutta saa toki suositella jossain järjellisissä hinnoissa olevia vähän vähemmän slimmejä versioita. Pantaloni Torinoja kokeilin kerran pari vuotta sitten T'Uomossa eikä ollut mitään saumaa saada reisiä niihin lahkeisiin.
« Viimeksi muokattu: 15.10.14 - klo:20:08 kirjoittanut Suavo »
Larppaus sallittu

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17929 : 15.10.14 - klo:20:28 »
ToS + muokkaukset = pukimon MTM. Ainakin silloin kun itselläni noi oli niin lähtöhinta oli sen jotain 160 €. Siitä sitten muokkauket sen 25 vai mitä ja ollaankin mittahousun ball parkissa.

Myös SS mutta se varmaan oot jo kokeillut.

Värihän noissa on hyvä ja kangas samoin.

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17930 : 15.10.14 - klo:20:41 »
Mulla oli pientä kotikenttäetua noita ostaessa ja kun upsit tekee ite (toki oma aika maksaa vaikka suht nopee operaatio onkin) pysyttiin suht kohtuullisissa hinnoissa. Suittarin housuista on yksiä chinoja ja yksiä suoria housuja kokeilleena riidi, että ihan liian kapeita mulle. Pukimon mtm vois olla melkeen se oikee ratkasu, sais risenkin kerrankin kohdilleen.
Larppaus sallittu

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9273
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17931 : 15.10.14 - klo:21:07 »
Konda, edelleen tuota Luxirea suosittelen, sillä tilaushousut heiltä kotiovelle ovat noin 120 euroa dollarin kurssista riippuen. Brittikankaat, omat yksityiskohdat. Valmishousut ovat vaateharrastajalle ikuisia kompromisseja.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Freddie Freeloader

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 177
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17932 : 16.10.14 - klo:00:03 »
Mikäs tuo musta laukku on?
Nimetön italiaano weekender, ei sen enempää alkuperästä tietoa.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17933 : 16.10.14 - klo:02:03 »



« Viimeksi muokattu: 16.10.14 - klo:02:10 kirjoittanut Lh »

Ernst, Max Ernst

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 689
  • The Hat Makes the Man
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17934 : 16.10.14 - klo:07:23 »
Housut on Oscar Jacobsonin flanellit, jotka saattaa olla matkalla torille, kyykky kulkee sen verran hyvin että alkavat olla jo hieman turhan slimmit.

Solmiota en neuletakin kanssa ole tainnut ennen tätä päivää käyttää, eikä jääne tavaksi, mutta kiinnosti herätellä vähän ajatuksia hieman vähemmän standardien värien käytöstä. Esim. millaista skragaa tummanvihreän irtotakin (en omista...vielä), vaaleanpunaisen paidan ja harmaiden housujen kanssa? Omasta suht kapeasta valikoimasta toi kyseinen osui parhaiten. Viininpunainen tai ruskea neulesolmio/muu yksivärinen voisi toimia. Kovin montaa muuta en itse onnistunut mielessäni tuohon sovittamaan.

Skragan poisto ja paidan vaihto ocbd:hen veisi hommaa oikeaan suuntaan kuten mainittua, mutta värien osalta en muuttaisi tässä setissä mitään, varsinkin kun homma rauhoittuu selkeästi poistamalla naru kaulasta.

[spoiler][/spoiler]


Olen toista mieltä. Skragan kanssa tuo oli mainio klassinen yhdistelmä. Ilman näyttää 70-luvun hippityypiltä, varsinki pinkkiin paitaan skraga tuo kaivattua ryhdikkyyttä.

Freddie Freeloader

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 177
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17935 : 16.10.14 - klo:10:31 »
Lh 5/5 perussetit, todella nätti katukuva.

Juppi

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 106
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17936 : 16.10.14 - klo:13:59 »
Olen samoilla linjoilla Ernestin kanssa.
Lh antaa oikeutta Barbourille!

Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17937 : 16.10.14 - klo:15:18 »
Housut on Oscar Jacobsonin flanellit, jotka saattaa olla matkalla torille, kyykky kulkee sen verran hyvin että alkavat olla jo hieman turhan slimmit.

Solmiota en neuletakin kanssa ole tainnut ennen tätä päivää käyttää, eikä jääne tavaksi, mutta kiinnosti herätellä vähän ajatuksia hieman vähemmän standardien värien käytöstä. Esim. millaista skragaa tummanvihreän irtotakin (en omista...vielä), vaaleanpunaisen paidan ja harmaiden housujen kanssa? Omasta suht kapeasta valikoimasta toi kyseinen osui parhaiten. Viininpunainen tai ruskea neulesolmio/muu yksivärinen voisi toimia. Kovin montaa muuta en itse onnistunut mielessäni tuohon sovittamaan.

Skragan poisto ja paidan vaihto ocbd:hen veisi hommaa oikeaan suuntaan kuten mainittua, mutta värien osalta en muuttaisi tässä setissä mitään, varsinkin kun homma rauhoittuu selkeästi poistamalla naru kaulasta.

[spoiler][/spoiler]


Olen toista mieltä. Skragan kanssa tuo oli mainio klassinen yhdistelmä. Ilman näyttää 70-luvun hippityypiltä, varsinki pinkkiin paitaan skraga tuo kaivattua ryhdikkyyttä.

Voitko avata lihavoitua, sillä 70-luvun hippityyppi on varsin erikoinen mielleyhtymä.

moonshine

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 563
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17938 : 16.10.14 - klo:19:08 »
rok rok lh. Alkaa toi bedale kummasti himottaa, vaikka takkeja löytyy ihan tarpeeks.

Kurkot perusjutut on aina parasta. Eipä tohon enää mitään lisämään. Siinä on vaan se huono juttu, että noihin kun mieltyy, jää kaikki muu periaatteessa käyttökelponen tavara kaappiin pölyttymään.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #17939 : 16.10.14 - klo:20:33 »
Tänään testailin miten sinistä voisi yhdistää siniseen. Ja raitaa raitaan. Ruskea neulesolmio ja vähän toisenlainen taskuliina olisi ehkä normisetin valinta, mutta nyt halusin vähän "revitellä". :-D

Kengät: Bexley
Sukat: H&M
Housut: SuitSupply
Vyö: Bexley
Paita: Herrainpukimo
Solmio: Herrainpukimo
Taskuliina: Vaimon tekemä
Takki: Stockmann (vaimon rankasti preparoima)