Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään on päälläsi?  (Luettu 6955447 kertaa)

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16380 : 15.11.13 - klo:18:37 »
Toimisi jos olisit nainen.

No ei se nyt varsinaisesti toimi niilläkään.

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16381 : 15.11.13 - klo:20:13 »
Suavon vihreä kraka ja oliivit housut ei millään mahdu samaan settiin. Vääränlainen kontrasti. Ruskee tai tummansininen kraka toimis paremmin. Tai tummanharmaa.

Rotsi näyttäis hartioista aavistuksen pieneltä.
« Viimeksi muokattu: 15.11.13 - klo:20:15 kirjoittanut Ron Burgundy »
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16382 : 15.11.13 - klo:20:37 »
Jälleen kerran hyviä huomioita. En tiedä miten päin nuo housut olen päälleni vetänyt, mitään tappavaa nuthurttia ei ilmennyt, mutta jotenkin vituralleen olen nuo kyllä ennen kuvaustilannetta kiskonut. Jos muuten on suosituksia suht korkealla risella olevien chinojen suhteen niin saa vinkata. Tuntuu että tämmösenä persjalkasena ja pitkäselkäsenä aika harva malli osuu maaliin jos irtorotsien kanssa käyttöä ajatellaan.

Ronin näkemyksiä on värien yhdistelyn suhteen pakko arvostaa, mies osuu naulan kantaan kerta toisensa jälkeen, mistä on munlaiselle luovuus & luontainen näkemys = 0 -tyypille suurta hyötyä. En omista mielestäni mitään kovin hääviä värisilmää, joten suuri osa esim. juuri tän ketjun ja blogien antia on oikeasti toimivien settien näkeminen ja niistä ammentaminen.
Larppaus sallittu

Kadenssi

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 166
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16383 : 15.11.13 - klo:21:22 »
Suavo, minkä valmistajan housut nuo ovat?

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16384 : 16.11.13 - klo:09:33 »
Cap Hornit tai jotku vastaavat, tosin jos lahkeiden fitin vuoksi kyselet joudut turvautumaan samaan kuin minäkin eli ompelukoneeseen. Kaventaminen on oikeasti aika helppoa eikä ompelukone loppujen lopuks ole kallis investointi jos - kuten mä - haluaa kaikki chinonsa trimmata.
Larppaus sallittu

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16385 : 16.11.13 - klo:10:58 »
Itselläni tossa se periaate että työn tekee ammattilainen tai nainen. Toistaiseksi ollut ammattilainen nainen.

Don Pedro

  • Vieras
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16386 : 16.11.13 - klo:18:51 »
Cap Hornit tai jotku vastaavat, tosin jos lahkeiden fitin vuoksi kyselet joudut turvautumaan samaan kuin minäkin eli ompelukoneeseen. Kaventaminen on oikeasti aika helppoa eikä ompelukone loppujen lopuks ole kallis investointi jos - kuten mä - haluaa kaikki chinonsa trimmata.

^^Menee vähän offtopiciksi joten aivan lyhyesti.  Olen funtsinut jonkun aikaa ompelukoneen hankkimista ja nyt kun tämä rätti/kenkä -kuume on iskenyt päälle niin täytynee ottaa uuteen harkintaan.  Ompelukokemusta ei ole, mitä nyt muutaman purjeen paikannut pakon edessä, mutta havaintojeni mukaan kaiken oppii jos haluaa.  offtopic loppu.

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16387 : 16.11.13 - klo:20:48 »
^^Menee vähän offtopiciksi joten aivan lyhyesti.  Olen funtsinut jonkun aikaa ompelukoneen hankkimista ja nyt kun tämä rätti/kenkä -kuume on iskenyt päälle niin täytynee ottaa uuteen harkintaan.  Ompelukokemusta ei ole, mitä nyt muutaman purjeen paikannut pakon edessä, mutta havaintojeni mukaan kaiken oppii jos haluaa.  offtopic loppu.
Kannattava hankinta. Itse olen kaventanut paria neuletta ja housuja myös. Samalla pääsee tutustumaan vaatteiden anatomiaan tarkemmin.

Kadenssi

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 166
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16388 : 17.11.13 - klo:20:31 »
Cap Hornit tai jotku vastaavat, tosin jos lahkeiden fitin vuoksi kyselet joudut turvautumaan samaan kuin minäkin eli ompelukoneeseen. Kaventaminen on oikeasti aika helppoa eikä ompelukone loppujen lopuks ole kallis investointi jos - kuten mä - haluaa kaikki chinonsa trimmata.

Kyselen koska ne näyttävät mielestäni asiallisilta. Minulla on ollut pienenä ikuisuusprojektina oliivien chinojen hankinta.

Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16389 : 18.11.13 - klo:02:14 »
« Viimeksi muokattu: 19.11.13 - klo:02:28 kirjoittanut Lh »

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16390 : 18.11.13 - klo:09:13 »
Toimiva kokonaisuus! Kengät erityisesti erottuu edukseen.

Partasuti

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1963
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16391 : 21.11.13 - klo:20:03 »
Tämä ketju on ollut jo kolme päivää kuollut. Laitetaan jotain.


Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16392 : 21.11.13 - klo:20:20 »
Taskuun ehkä mieluummin jotain maltillisesti kellertävää cream/off-white liinaa?
Larppaus sallittu

Salama

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 937
    • Profiili
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16393 : 22.11.13 - klo:00:36 »
Kyselin joskus täällä harmaan flannellipuvun vaaroista, mutta menin sellaisen kuitenkin hankkimaan. Tällainen oli lopputulos. Lämmin se ainakin on, pakkasilla hyvä. Toivottavasti ei kovin usein tarvitse istua kuuman patterin vieressä, kuten tässä eräänä päivänä asiakkaalla...





Lh

  • Yleisvalvoja
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2583
    • Profiili
    • Alpa
Vs: Mitä tänään on päälläsi?
« Vastaus #16394 : 22.11.13 - klo:01:49 »
^istuvuus näyttää ronskille miehelle aika passelilta. Vasen kaulus vähän elää ainakin kuvassa.