Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

choir

Legenda
Sijainti: Lahti
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: konda - 21.09.13 - klo:12:01
Häihin ja päällä uusi Cavaliere CEO, Schoffan grenadiini ja MTM Italialainen silkkitaskuliina. Kädessä Otard VSOP. Onhan se senktään jo 12:00.

Hyvä setti sulla, konda, niinkuin on ollut viime aikoina!
Jalkateräkuvasi sivulla 1021 osoittaa sen olevan italialaisittain kapeaa mallia, mutta mittanauhan mukaan pituus vain 28 cm, eli sama kuin minulla. Itse käytän numeron 9,5 UK kenkiä, tai jopa 9 UK, mutta Sinä muistaakseni käytät huomattavasti suurempia kokoja?
Tilasin työkännykäkseni muuten keltaisen Nokian...
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

Farmer John

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: choir - 21.09.13 - klo:21:55
Jalkateräkuvasi sivulla 1021 osoittaa sen olevan italialaisittain kapeaa mallia, mutta mittanauhan mukaan pituus vain 28 cm, eli sama kuin minulla. Itse käytän numeron 9,5 UK kenkiä, tai jopa 9 UK, mutta Sinä muistaakseni käytät huomattavasti suurempia kokoja?

Mä ihmettelin tätä kanssa. Itsellä jalan pituus 27,9cm ja kengät myös UK9 tai UK9,5 ja Loaket jopa UK8,5.

Farmer John

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Ville - 21.09.13 - klo:13:31
Farmer John, jos sinulla on vielä tallessa wanhoja foorumikuvia tai kuvalinkkejä verkkoon jo lisätyistä, laitatko viestiä? Niistä voisi kasata inspiroivan esimerkin uusien jäsenten aulaan. Tyylihän opitaan käytännössä, mutta verkosta löytyy niin sanottu teoria ja MTOP-ketjussa saa välitöntä palautetta.

Kaikki löytyy mun viestihistoriasta. Mitään en ole poistanut vaikka syytä ehkä olisi kun katsoo noita ekoja yrityksiä  :D

Tauno

**
Flanööri
Kirjattu

konda

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Farmer John - 22.09.13 - klo:11:25
Lainaus käyttäjältä: choir - 21.09.13 - klo:21:55

Mä ihmettelin tätä kanssa. Itsellä jalan pituus 27,9cm ja kengät myös UK9 tai UK9,5 ja Loaket jopa UK8,5.

Kai se on enemmän kuin sen 28 cm. Mittanauha ei ole aivan kantapään takana. Täytyy jossain vaiheessa mitata tarkemmin kunhan saa tän helvetillisen crapulan laantumaan.

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Farmer John - 22.09.13 - klo:11:31
Lainaus käyttäjältä: Ville - 21.09.13 - klo:13:31
Farmer John, jos sinulla on vielä tallessa wanhoja foorumikuvia tai kuvalinkkejä verkkoon jo lisätyistä, laitatko viestiä? Niistä voisi kasata inspiroivan esimerkin uusien jäsenten aulaan. Tyylihän opitaan käytännössä, mutta verkosta löytyy niin sanottu teoria ja MTOP-ketjussa saa välitöntä palautetta.

Kaikki löytyy mun viestihistoriasta. Mitään en ole poistanut vaikka syytä ehkä olisi kun katsoo noita ekoja yrityksiä  :D

...helpottaisi kovasti hommaa, jos ehtisit vaikkapa mailata kuvat.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Suavo

Auktoriteetti
Kirjattu
Vähän shaaleilua maanantaihin.

Värit reaalimaailmassa.

[spoiler][/spoiler]

E: Ja kuvakorkeus kuriin.
Larppaus sallittu

konda

Legenda
Kirjattu
Breaking in da monks. Vaikka itse sanonkin niin ovathan nää nyt vaan niin helvetin makeet (vaikka tyylikkäämpiä lestejä toki valmistetaan). Toiseksi alimmassa kuvassa realistinen sävy.

_ a m _

Legenda
Kirjattu
Nätit, mutta on ne jlauta isot.

Eilen näin:

- Barbourin takki (VIIME SYKSYN�,, hankittu, ei STOCKALTA)
- H&M neuletakki
- JL chinot
- Bexleyn monot

U-Haul

Legenda
Kirjattu
Hyvät on sukset Kondalla. Itse pistin Pomarfinnin TPS-chukkat tänään.

Keep Calm and Carry On.

danius

Legenda
Kirjattu
Kondalla nätit munkit. _am_ llä asiallinen! toimiva setti! kenkien kärjet makuuni turhan suipot tuohon settiin.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

kapten GT

Legenda
Stiff Upper Lip
Kirjattu
Onko tuo Kondan kuvien lattialaatta 30x30 cm? En enää ole sitä mieltä, että oma 44,5 jalkani olisi iso. Kengät jees.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

konda

Legenda
Kirjattu

kapten GT

Legenda
Stiff Upper Lip
Kirjattu
^ On se hurja.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

zumaki

Kisälli
Kirjattu

Tänään tällaista. Eka kuva, joten olkaa helliä.. Vinkkejä otetaan vastaan.