Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

danius

Legenda
Kirjattu
^Ei paha ollenkaan ja näyttää istuvan. Olen niin fakkiutunut siniseen että ensimmäinen ajatus oli: navy takki tuohon niin avot. Nyt on kauttaaltaan melko vaaleaa. Onhan se kesä, mutta mielestäni vähän enemmän kontrastia takin ja housujen välille.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

konda

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Maybachh - 22.05.13 - klo:20:04
Konda: Todella hieno takki! Vyökin näyttää hyvältä, mitä nyt vähän vilahtaa. Paita näyttää ruttuiselta, silittämättömältä. Omiin silmiin gingham toimisi paremmin pienemmillä cutaway-kauluksilla. Jos haluat housuihin väriä, miten olisi nämä: nämä Tuo punainen väri on aika silmiinpistävä. Toisaalta oma maku housujen värien suhteen on kovin rajoittunut.

Nimim. blue, blue and blue.

Edit: niin, ja istuvuus näyttäisi olevan parempi kuin suurimmalla osalla.

Thanks. Paita on seersuckeria eli on luonnostaan aina rypyssä. Tuota ei toisin sanoen saa sileäksi normaalilla silityksellä. Suittarin housut ovat käyneet mielessä monta kertaa, mutta eivät ole tarvelistan kärkipäässä. Omistan kolmet punertavat/punaiset housut, mikä saa riittää toistaiseksi. Fokus on vaaleissa pellavahousuissa myöhemmälle kesälle.

konda

Legenda
Kirjattu
Salama: en muuttaisi mitään. Korkeintaan lisäisin sen pellavaisen taskuliinan.

Muey

**
Flanööri
Kirjattu
Kondan setit herättelee ajatuksia.

Paita on tyyliä "rento ja ryppyinen", mutta sitten tulee vastaan nuo jäykänmuotoiset liimakaulukset, jota formaali valkoinen kontrastiväri vain korostaa entuudestaan. Omaan silmään lopputulos on vähän sekava ja ristiriitainen, eikä siksi oikein natsaa.

Kaulus kyllä menisi takin kanssa, mutta muun paita on sitten vähän vieraassa ympäristössä tuollaisen suhteellisen sliikin 'haarniskamaisen' pikkutakin kanssa -  Toisaalta sen puoleen en pysty kyllä sanomaan toimisiko nykyinen kokonaisuus ollenkaan paremmin smalla paidalla varustettuna pehmeällä kontrastittomalla kauluksella.

Jos  itse pitäisi tuota settiä työstää jollain tavalla aloittaisin paidasta.

domppa

Eleganssin esitaistelija
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: danius - 22.05.13 - klo:20:37
^Ei paha ollenkaan ja näyttää istuvan. Olen niin fakkiutunut siniseen että ensimmäinen ajatus oli: navy takki tuohon niin avot. Nyt on kauttaaltaan melko vaaleaa. Onhan se kesä, mutta mielestäni vähän enemmän kontrastia takin ja housujen välille.

Se sininen vaan sopii kalvakalle suomalaismiehelle paljon paremmin kuin moni muu väri.

Salama

Auktoriteetti
Kirjattu
Vai tähän on tultu, entistä pelkkään mustaan pukeutujaa huomautetaan liian vaaleista vaatteista :D

Point taken joka tapauksessa.

konda

Legenda
Kirjattu

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Ei jumaleisson... kertokaa jos olen täysin väärässä, mutta toi takki on väärän ihmisen päällä. Itse en voi välttyä pappafiiliksistä, en sitten millään.

TM

Kisälli
Kirjattu
Minun mielestäni oikein hyvä setti. Ei mitenkään pappamainen.

UrbanGentleman

Vieras
Kirjattu
Mä ottaisin aina kohteliaisuutena, jos joku sanoisi mun pukeutuvan pappamaisesti.

bowtiepasta

Legenda
champion, undefeated
Kirjattu
Urbangentleman, less bullshit, more MTOP pics.

Kansa vaatii.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

UrbanGentleman

Vieras
Kirjattu
Hyvä on, otan joskus jotain säväyttävää ja laitan tänne! :)

vililikku

Auktoriteetti
Kirjattu
it's a trap, ota mieluummin jotain ei-säväyttävää.

konda

Legenda
Kirjattu
Nää pellavaiset säkkitakit on aivan ässiä. Vähän nimensä mukaan säkkejä leikkaukselta, mutta pieni väljyys ja pella matskuva -> loistava kesärotsi. Pitäisi löytää vaan kunnollisissa väreissä.

MrMan

Auktoriteetti
Kirjattu
...