Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

JJV

**
Flanööri
Kirjattu
Mitä foorumi olisi ilman "foorumislangia"?

geezer

**
Flanööri
Kirjattu
Niin tai näin, osa "slangisanoista" on täysin vehkeestä. Joukon jatkoksi vielä "foorumiitit" - täh?

Rikun listalle +1, joskin dessut hyväksytään.

Ron Burgundy

Legenda
Kirjattu
Pahin on kuitenkin "flanukat", sana jota kukaan ei ollut koskaan käyttänyt ennen kuin AE/konda kehitti sen pienessä sairaassa mielessään.
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

i v y m a n

Legenda
button downs weejuns rain macs what else is there?
Kirjattu
^Komppaan kansalaisia geezer ja rich. Joskin taidan olla itse syyllinen ilmaisuun 'barska'. Muistaakseni olen ensimmäinen joka käytti sanaa täällä. Taisin olla kännissä enkä jaksanut kirjoittaa sanaa 'barbour' kun siinä on enemmän kirjaimia.

'Popot' kengistä on meikäläisen ykkösinhokki.

'Marat', sitä käytettiin mun kaveripiirissä joku 100 vuotta ennen kun mitään internettiä edes oli.
get your kicks on route six six six

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu
Joo Barska on ivymanin syytä. Ihan hyvä diminutiivi silti. Mitkä nuo marat edes on?

Juha

Auktoriteetti
Kirjattu
Voidaanko lisätä listaan "rouhea"? Tuntuu että kaikki on sitä.

Quijote

Legenda
Esq.
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Lh - 05.04.13 - klo:17:03
Mitkä nuo marat edes on?

Doc Martensit?

Flanukat, spekut ja tankero särähtävät kyllä omaan korvaani. Sitten vielä mustalle listalle "rätit" ja "upsit", niin kuulostetaan taas inhimillisiltä.

Ron Burgundy

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Quijote - 05.04.13 - klo:18:03
Flanukat, spekut ja tankero särähtävät kyllä omaan korvaani. Sitten vielä mustalle listalle "rätit" ja "upsit", niin kuulostetaan taas inhimillisiltä.

Räteissä ei mun mielestä ole mitään vikaa, mutta "upsit" vois kernaasti liekittää. Nekin tais olla kondan sanatehtaan tuotoksia. 
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

Ernst, Max Ernst

Auktoriteetti
The Hat Makes the Man
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Ron Burgundy - 05.04.13 - klo:18:46
Räteissä ei mun mielestä ole mitään vikaa, mutta "upsit" vois kernaasti liekittää. Nekin tais olla kondan sanatehtaan tuotoksia. 

"Liekittää" listalle heti. Samoin "ei jatkoon".

MrMan

Auktoriteetti
Kirjattu
...

salaryman

Legenda
Kirjattu
Jaahas, inkvisitio on ryhtynyt vaalimaan ortodoksisuutta.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Keikarischau

Kisälli
Sijainti: Espoo
Kirjattu
Miltäs "tuplamunkerot" kuulostaa? Tätä käytän omassa pää sisäisessä keskustelussa...

bowtiepasta

Legenda
champion, undefeated
Kirjattu
tuplarunkit on parempi
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

JMasa

Auktoriteetti
Sijainti: Ikaalinen
Kirjattu

_ a m _

Legenda
Kirjattu
Louferit. Pahimmillaan hupsulouferit.